Škoda Octavia Combi 4x4: za čtyřkolku si připlatíte až 55 000 Kč

Jak se očekávalo, tak se také stalo. Škoda oznámila během prvních hodin brněnského autosalonu cenu Octavie Combi v provedení 4x4. Zákazníci si mohou pořídit Haldex páté generace k výkonnější verzi naftové jedna-šestky, k dvoulitrovému TDI a v kombinaci s jedna-osmičkou TSI a automatickou převodovkou, což je to nejdražší, co si aktuálně můžete z řady Octavia pořídit.

SUV | Video | Technika | Škoda | Volkswagen | Audi | Volvo

Haldex V: co je nového? (doplněno)

Nejdostupnější Octavia Combi 1.6 TDI 4x4 začíná na částce 569 900 Kč, což je o 55 000 Kč více, než kolik stojí provedení s předním pohonem. Zájemci mohou vybírat mezi tím, zda upřednostní pohon všech kol nebo sáhnou po variantě s automatickou převodovkou, která stojí 564 900 Kč. To samé platí také o dvoulitrovém TDI, za které zaplatíte 629 900 Kč.

Kombi | Škoda | Autosalony | Ženeva 2013 | Volkswagen | Design | Škoda Octavia | Volkswagen Golf

Škoda Octavia Combi vs. Volkswagen Golf Variant: první dojmy

Absolutním vrcholem nabídky je Octavia Combi 1.8 TSI 4x4, která má na rozdíl od dieselů také coby součást standardní výbavy automatickou převodovku. Pokud tuto variantu zvažujete, připravte si 649 900 Kč (příplatek oproti 1.8 TSI AP 50 000 Kč), ve vrcholné výbavě Elegance pak bez stokoruny rovných 700 000 Kč.

Konkurenční a zároveň sesterský model Golf aktuálně pořídíte s pohonem všech kol pouze coby hatchback. Variant 4Motion by měl dorazit na český trh koncem léta. 

Klepněte pro větší obrázek
Foto: Škoda 

Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2005
Stav: 141 253 km
Cena: 95 000 Kč
Škoda Octavia 2
Rok výroby: 2005
Stav: 158 540 km
Cena: 95 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků