Škoda Octavia 2013: odhalování oficiálně začíná

18 komentářů

Alex
5. prosince • 7:38

Co sem pořád v diskuzi plete Jůndaj??? :-O A koukejte od Škodofky ukázat normální fotky. Takové odhalování: jééé šroubek, jééé stěrač, jeee blinkr, jeee sluneční clona, jééé dírka .... Korektní fotky ze zkušebního provozu sem (žádné renderové modely) ;-)

KarelAntonin
4. prosince • 21:50
Stefan
4. prosince • 11:47

ostré hrany sa mi nepácia a vôbec VW vyzeraju ako tanky autá už iba delo dopredu im dať...B-]

Zelí
3. prosince • 20:59

Pokud bych dal na insidera přímo v automobilce tak bych asi neočekával nic extra.
Když mi tento pán v roce 2003 sdělil, že on už novou OII viděl a že je to krásně udělané auto a že to bude bomba, tak jsem mu nevěřïl a mýlil jsem se. Před časem mi sdělil, že OIII viděl a že budu zklamán, že to není nic moc. Nevěřil jsem mu a ....

MaD
3. prosince • 18:43

Cvoe má to maskování a tajení a podobné pitominy vůbec nějaký jiný smysl než umělý hype? Už mě s tím automobilky se..ou.

defekt
3. prosince • 18:22

Á šaškárna za půl melounu začíná!:-D

bůhemil
3. prosince • 16:43

fajn postup každý to bude číst jako super nadpis bude koukat a vzávěru uvidí octávku stejnou ale jinou a fakt jinou ikdyž na pohled jen předělanou..já octávku žeru od první generace a fandím ji!je to takovej náš nej auták

X1
3. prosince • 23:19

Skoda je len ta symbolicka znacka, ktora je ceska. Montovna je taka ista ako ktora kolvek ina a inej znacky, nie je ziaden rozdiel medzi Skodu a napriklad Hyundai, ceski subtodavatelia tak maximalne dodavaju kablove zvazky a montuju to ceski monteri. Asi tak je Skoda ceska:-D

Mirek
4. prosince • 20:34

Tobě platí to, co jsem napsal výše. Rozumíš tomu jako koza petrželi.

vševěd
3. prosince • 17:14

Pane, uvědomte si, že Škoda je česká stejně jako Hyundai. A raději teda i30 místo Octavie a ix35 místo Yetiho. Prachy, výbava a kvalita hovoří jednoznačně pro v ČR vyrobený Hyundai než predraženou v ČR vyrobenou Octavii.

bůhemil
4. prosince • 16:47

Pane.Hyundai je sice vyroben unás ale za české auto ho můžem považovat jen mi češi.ve světě je to korejec montovaný u nas.Škodovka vznikla u nas v čechách ikdyž nám nepatří je ve světě vnímana jako naše české auto i stím že vlastník je germám.to co říkáte o hyundaii je moc hezké akorád si říkám co dvojče kia??kia se dělá u slováků a myslíte si že kia je slovenská? u slováků se dělá VW porche je to slovenské auto?
každé auto je poruchové a nedělám si iluze ale dám vám příklad.pojedete v noci u nás v čechách v nějakých prdelkách a auto vám chcípne a nemáte mobil.zajdete do první vesnice za nejbliším mechanikem které auto vám ten mechanik první opravý?
každý mechanik co začínal ve stodole začínal na škodovkách.pak přišla na řadu diagnostika a co já znám kolegy v mém okolí tak všichni si koupili Wag stejně jako já.konkrétně já opravuju celej koncern a doma na skladě mám spoustu dílů na VW a rodinu a troufám si říct že 40procent závad jsem schopnej odstranit na počkání (do několika hodin) co se týče Hyundai a Kia tak na počkání neopravím nic ikdyž vybavení na to mám jen nemám součástky.příklad Kia sportáge dvojče hyundai:čtyři roky starý auto najeto 115000km příde vám normální že u toho auta jsem měnil 3krát zadní brzdy jednou přední jednou spojku (jednou byla měněna v záruce) servočerpadlo jednou .jednou volant(vzáruce tež jednou) a pár blbostí??mne to normální nepříde!a není to řidičem!zákazník měl před tím octavku a najel sní 450tis km a jen udržba a par prkotin jako váha.kosti každých sto brzdy a tlumiče uložení.co myslíte že udělal zakazník?dal to žene a koupil superba.

Jirka
4. prosince • 9:01

Mám zkušenosti jak s Octávkou, tak s i30. Oktávku mám služební a i30 jako soukromé pro manželku. Ani jedno z aut si nezaslouží pohrdání, obě jedou dobře, jsou stejně kvalitně smontovaná, uvnitř velmi podobný pocit solidního auta. Samozřejmě s tím rozdílem, že oktávka byla o 250 tisíc dražší, tak je o trochu lépe vybavená.
Myslím, že na obě auta můžeme být jako Češi hrdí, i když pro Škodovku hovoří mnohem více domácího vývoje.

z750s
3. prosince • 20:21

Evidentně vite o cem mluvite, jen by mě zajimalo, kde ma Hnujdaj vyvoj, konstrukci, design atd. Tohle skodovka ma v Cechach, konkretne v Mlade Boleslavi, Ptacka ulice a ulice U zastavky.

JayDeeSq
3. prosince • 20:44

spíš bych to pojmenoval dolaďovacím centrem, konstrukce je víceméně pevně daná od koncernu, jo dobře v čechách vymýšlí jak uchytit nárazníky blatníky, jak světla a design se taky dost řídí podle němců ačkoliv se dělá v cz takže toho zas o tolik víc na škodovce českýho není, ale má něco co jiní ne a to českou značku

Mirek
3. prosince • 22:03

Nejsem fanda jakékoli automobilky a moc se mi nelíbí krabicoidní design koncernu. Fakt ale je, že se velice pleteš. Automobilky Hyundai a Kia tady maji jen výrobní závody, studia v Německu a kompletní výrobní zázemí v Korei. Asi budeš mít dle příspěvku problém pochopit, kolik konstrukčních činností je spojeno s novým automobilem a koli výrobních kapacit je třeba pro výrobu nářadí atd, které poté vyrábí např Octavii a kolik je dalších dodavatelských firem dílů na škodovky. Toto vše se povětšinou vyrábí zde. U korejských automobilů v Korei. Jinak řečeno, Škoda zaměstnává mimo svých zaměstnanců ještě další desetitisíce v jiných závodech. Korejské automobilky zaměstnávají mimo tyto závody lidí v Koreji.

Vendelín
3. prosince • 17:34

a na to jste prosím Vás přišel jak?

Vševěd
3. prosince • 17:37

Podle vlastníka akcií.

pd
3. prosince • 18:06

jo, to bude ten rozhodující faktor xDxD

Doporučujeme

Články odjinud