Z venku vypadá moc pěkně. Teď ještě interiér a cena.
Pokrok je vidět hlavně u kapoty kterou musíte zajištovat tyčkou,,, :-D:-D:-D:-D:-D. To je levnější passat. Ze škodovky jako takové tam skoro nic není kde by vlastně škoda byla bez VW:-D asi u felicií které reznou po roku používání a jako vrcholnou výbavu měli el. okna:-D
Dnes jsem mezi HK_Prag potkal asi 10ks toho zvěrstva - kombinace pravo/levo stranných řízení , různé poledne, zamaskovane jedna dokonce lehce bourana - PP blatnik....Dost jsem prohlížel a podle mne hrůza. Největší díru do světa udělala Škoda s první generaci - tenkrát v 90 letech to byla bomba, ale tohle ??? Sorry - vy co kritizujete Kia a Hyunday si do toho běžte alespoň sednout nebo se svezte a pak mudrujte...Sám jezdím 10 let Peugeot (307sw,407sw,508sw) nikomu to necpu, mi se to líbí , Korejce bych si nekoupíl z principu velmi podobne jako Skodovku - ani jedno nemá duši !Frantici jsou možna divni, ale mají styl a ta auta jsou neokoukana, jsou spolehlivá jako většina min shit značek a stále dokáži nit svou cestou. U Skodovky aby měl člověk školení co ze je to za generaci Octavky, nemluvě o nesmyslných cenách co chtějí za podprůměrne vybavena auta.
Šmankote z které planety Tě sem kdo prsk? Vždyť to celé co jsi sem napsal je nesmysl. Než jezdit ve francouzských nebo korejských vozech to bych raději používal socku nebo ještě lépe chodil pěšky. Jsou to vrzající šmejdy bez nápadu. Tohle skutečně nepochopím....
Hele Bikere, zkus si to přečíst ještě jednou a pořádně. Asi jsi to nepochopil!!!
No tak zrovna nedávno jsem byl na předváděcí jízdě v Peugeotu, poněvadž se mi líbí 3008.Svezení bylo docela dobré. Uvnitř je to pěkné auto, ale bohužel stačí například trochu zatlačit z boku na plasty, co tvoří středový panel a zjistíte, že jak se říká dílenské zpracování u frantíka není zdaleka to co u němců. Já mám octavii 8 let starou 1,9 tdi, najeto 220 000 BEZ ZÁVAD. Je to neuvěřitelný dříč. Kupoval jsem ji tehdy novou za 440 tis. Myslím, že toho vydržela opravdu hodně a jistě ještě hodně vydrží. Nutno podotknou, že i při najetí tolika km nevržou plasty tak jak u nového peugeotu. Nebo když jsem u peugeotu zavřel dveře, tak jsem se lekl plechového zvuku. A takových drobností za cca 1 hodinu jsem si všimnul opravdu hodně. Takže bohužel, i když se mi auto líbilo, odešel jsem zklamaný s pocitem, že je to vyrobeno pouze na oko, neboli HRACHOVINA. Jo a peugeot stál také 460 tis. Takže škodovka nesmyslné ceny nemá. Myslím, že jsou to kvalitní auta, pro někoho ovšem méně líbivá.
Akorát, že u OII vržou plasty už v prodejně :-(
je to dosť trápne ked mladej Kaban tam orezáva figurinu" tzv novej VW oktavie,polovica filmu je o Prahe...no ale reklama až do nemoty....to asi zaberá...potom pridáme nejaké živé figurinky,ktoré pochvaluju aké je to úžasné pričom je to len auto ako druhé len s inou cenovou hladinou a proklate nízkym podvozkem...B-]
Tak zrovna nízký podvozek bych bral!Mám pocit, že všechna nově uváděná auta rostou nějak divně do výšky - viz např. Fabia II.Za mě tedy: nemám rád vysoká auta! (není to k ničemu, pokud to teda není něco terénního pro lesníky)
Na našich silnicích? Já jednou s Octavkou přejel velkou dlažební kostku. Viděl jsem ji na poslední chvíli, vzal ji mezi kola. Následovala rána jak blázen, auto nadskočilo, ale naštěstí vana vydržela. Holt Škodovka - kvalitní česko-německá práce :-).
Ano, i na našich silnicích. Dva roky jezdím se snížením 30 mm a nemám žádný problém, a to ani na horách.
Je třeba si uvědomit, že tohle je ta nejvíc nadupaná verze - ty světla určitě nebudou standard, 18 kola taky ne, zadní náraznik mi přijde že je se sportpaketem a vzhledem k těm kolum bude asi na sportovnim podvozku a trochu snizena (opět za příplatek)....ve standardu to určitě takovej krasavec nebude...
Korejské autá sú krajšie inovatejšie,VW roky sleduje- asi aj zo šetrenia nákladov to istévid Golf ale aj VW skoda vsetko maju v 95 % rovnaký design/a preto sa mi korejčania pácia ,že inovuju z grunta nové autičko ako je napr krásna nová Elantra ,ale aj praktická etc etc/ nemci to maju zorganizované špekulatívne, v rámci šetreniav Madarsku v tzv Audi VW už zacínaju vyrábať motory TSI I.2 a 1.4 vo velkom ved pôjdu do VW aut do audi3,seat VW Skody a vsade tie isté motory...no a kabanovi povedia tu máš 1500 eur z toho musí vyjsť karoseria,nesmie byť nejaká nová,aby sme nemuseli prestavovať karosarsku linku ved mi spravíme reklamu akože sa jedná o nové superauto hehehe!! B-]
U VW jde v designu o neco jineho. O ty dnes supermoderni hnujdaje si za par let nikdo ani kolo neopre. Progresivni design z 90% velmi rychle starne. Jen malokdy se podari udelat nadcasovy design. Naproti tomu konzervativni seda krabice nezestarne nikdy. Golf bude vzdycky vypadat jako Golf a ne jako kosmicka lod. A o to presne Nemcum jde.
Je to tak, co je staré už od počátku, nemůže zestárnout...
Konečně to tady někdo napsal. Naprosto souhlasím a lépe to nešlo vystihnout.
Naprosto souhlasím. Korejci design aut neuměj. Je to neskutečně přeplácanej, nevkusnej a rozteklej hnus. Nová Octa je nádherná. Prostě střední Evropa :-).
Přesně tak!
Je to nádherné auto. Mám fotky bez maskování, o ve verzi combi. Paráda!!!!!
kolké ""VZRUŠO"" jej nebudem spať VW oktaviu videli na nemeckej ulici jaj jajje to obrovský FETIŠ skodu oktaviu VW a budú ešte dalšie dalsie a dalšie ,kto mi predpíše hypnotikum!! kurnik to je vzrušoooooooB-]
Opravdu v tom nikdo nevidí novou Jettu??? Z boku naprosto zcela jistě. Podobný bude prostor. Snad možný i cena. Jen doufam že octa budou lepší auto než ta mexická jetta...
Máte naprostou pravdu. Po počátečním nadšení a po zhlédnutí 2 roky starého filmu Šéfové na zabití (je tam ta Jetta a spletl jsem si ji s Rapidem či O3) musí dát za pravdu. Zas tolik práce si s tím asi škoda-designer nedal...
Toto vozítko nikdy nedosáhne na konkurenci.Pořád to bude jenom šáde!
Tak to zajisté, otázkou ale je, jestli to není spíš dobře;-)
Tam je ze Škodovky akorát znak...
Docela by mě zajímalo proč to zrovna zase nejede? :-O V čem je problém? Když už se to povedlo i vyfotit!
Jde tam vidět, že s autem sjeli na ulici a záměrně otevřeli dveře, kufr i kapotu, aby znesnadnili identifikaci a pořízení nějaké slušné fotky. Dále si také všimni zalepených log, jak v předu, tak na kolech. Až bude vše připraveno k natáčení a focení, naběhne na to auto několik lidí, kteří ho vyčistí, sundají kryty a hned se s ním rozjedou. Leč mám dojem, že na nikoho nezvaného s foťákem čekat nebudou.
Asi motor!Řetězová 1.2TSI :-D
Pěkné auto, pokud na to dají dobrou cenu, tak budou u koncernu H+K hodně špatně spát
Jestli bude cenovka nastavená tak "dobře" jako u rapidu, pak se H+K nemá vůbec čeho bát...
Hadám že počáteční cenovka bude někde blízko k půl milionu korun.
OIII je hezka, jen si nejsem jisty tuhosti karoserie ... mohutne vykrojene zadni a pate dvere + obrovsky kufr s velkym zadnim previsem a vsechno to drzi relativne subtilni C sloupky. Myslim ze v tom miste bude karoserie liftbacku dost namahana.
Teda takový starosti bych chtěl mít :D.
Hehe :-) Muze to vypadat jako blbost, ale takova vec ma vliv na spoustu veci ... pocinaje vselijakym vrzanim pri prejizdeni nerovnosti nebo v zatackach az po vliv na jizdni vlastnosti. V pripade OIII je ta hmota karoserie opravdu enormni a zvolene reseni karoserie nevypada zrovna moc odolne proti krouceni - moc sanci na rozumnou vyztuhu ktera by tomu krouceni branila tam taky nevidim.
Presne tak, udelat petidverak ktery jakstaks drzi pohromade je kumst dodnes - proto ty ruzne patvary snazici se skryt vetsinou sloni c(d)-sloupek u vetsiny modernich aut.
Koukám že Škodovka opět zvolila svoji marketingovou strategii postupného odhalování.
Myslím, že super. Konečně to má normální tvary a ne nějaký patvary - viz přední světla v aktuální Oktávky, nebo zadní světla u SuperBu sedan.
Mooooc se mi lící a hrouzně se na ni těším. A souhlasím s Tomasem, vypadá a asi je obrovská:)
oprava: Mooooc se mi líbí a hrozně se na ni těším. A souhlasím s Tomasem, vypadá a asi je obrovská:)
Myslím si že jsem viděl 3 nový octávy v pátek na dálnici Praha Hradec
..a....??
Tesim se na RS :-)
Nová Oktávka je krásná. Už jsem ji měl možnost vidět bez maskování a jestli to auto něco není, tak je to nižší střední třída... To auto bude vedle Focusů, Aster a nedej Bože i30 vypadat jak z jiné planety. Z mého pohledu fakt krása, jen možná až přiliš velké auto.
Je pravda, že po všech těch designových hrůzách je tohle první embéčko, co vypadá pěkně.Líbí. Ale zrovna i30 nebo nový ceed, fiesta, optima atd. jsou designem zase o kus dál. Tahle auta vypadaj žě jsou o nějakou tu řádku let novější. Mimochodem inspirace z Optimy se mi tam zdá dosti výrazná. Ale to není na škodu.
Jestli je i30, nový ceed, fiesta, optima o kus dál????? To snad ne. Já to vidím úplně naopak. Ty korejský auta se mi nelíbí snad ani jedno. Asijský styl, pořád různě zaoblená světla a zaoblené snad úplně všechno. Uvnitř těch korejských střepů to vypadá jak hračka pro děti.
tak vidět to opačně můžete, ale není to tak. A než interier např. OII (vrzající madla, hrůzný design volantu, široký střední panel, nesmyslně číslovaný tachometr), to raději elegantní a účelný vnitřek ceedu. Nebo přístrojovka Fabie II. Když nastartuji, vždy se leknu toho vykřičníku (ukazatel paliva). Jako hračka mi to fakt připadá opačně. A že jezdím často oběma typy werků..
Tato diskuse nemá smysl, neboť každý preferuje něco jiného. Pro mě je i30/i40 nebo Fiesta (zejména po faceliftu) fakt tragédie. Ceed a Optima jsou pro mě ok, asi proto, že autorem je designér od VW... :-D Jinak ze škodovek je Superb v kombíku velmi povedený, OII, Yeti... Za mě škodovka dobrý i do teď, ale každému podle chuti... ;-)
už jsem si někdy myslel, že mám vůči MB averzi. Ale když se mi tohle líbí, tak asi ne. BTW i mě se zdá Yeti a Superb (jen kombi) jediný vzhledově použitelný MB. Tak ono to s tím vkusem nebude tak odlišné. Ale Roomster, Fabia, facelift OII. To je ošklivý, to přece musí uznat každý, kdo má tochu estetic.cítění. Jo, Schreyer byla pro Kiu trefa, to bezesporu. A zdá se, že jeho tygří nos se dostává i na OII...
Ty zadní světla vzali ze starší Audi A6, ne?
zadní jsou světla jsou ještě částečně zalepena (nahoře) bude to kopírovat tu hranu nad tím, viz fotky předchozí polooficální fotky
Právě jste potvrdil jen to, že jste novou Octu naživo neviděl. Bohužel musím potvrdit, že toto je kompletní vůz bez maskování. A to ještě počkejte, až uvidíte rozsvícená přední světla Bi-Xenon + LED :-)
opravdu? ja myslel ze ten obrazek z kabanova videa je uz bez maskovani, nicmene odstin barvy neni stejny je videt ze je to necim prelepene, je pravda ze se mi to takhle taky libi vice
není ničím přelepený, je to pouze odray světla. to video s Kabaňem bylo jen velký humbuk, ale na videu byl pouze Vision D, ze kterého Octa vychází
Si si isty ze tie predne svetla budu taketo, dolna cast svetla vyzera ciastocne obla, podla mna (tak ako u Rapida) bude mat Octavia viac stvoruholnikovy tvar svetiel, bez naznaku obliny.
No tie predne svetla tu nevyzeraju zamaskovane, skoda, ta maketa v Kabanovom videu vyzerala lepsie. Na tomto linku dolu je fotka O3ky spredu zboku, tam uz tak dynamicky a dobre nevyzera :( http://www.briskoda.net/forums/topic/256675-real-... ...
budouciho superba (Sk48x)...
Líbí se mi to a to se mi od dob prvního superba od škodovky nelíbilo vůbec nic.
Wow, Kaban asi robil aj exterier A5ky a A6ky. Velmi sa ten zadok podoba, ale vyzera naozaj super. Som prekvapeny, ze VW Skode asi zacina dovolovat robit krasne auta, dufam ze to tak bude pokracovat. Inak tieto fotky vyzeraju ze tam stale je male maskovanie prednych svetiel.
Maskování tam není dle mého názoru. Vypadá to jako nějaké tmavené sklo.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.