Kapitoly článku:
Stačí už jen nalepit
K našemu překvapení nedorazila jedna, ale rovnou dvě folie. Asi kdyby se vám první pokus nepodařil. V balíčku samozřejmě nechybí návod a doporučení, že je lepší přenechat nalepení autorizovanému servisu. Jenže to stojí další peníze.
Kolik přesně, to se nám zjistit nepodařilo, protože z pěti obvolaných servisů neměl odpověď žádný, respektive žádný ještě nálepku do nové Fabie nedával. Oslovení technici se ale shodli na tom, že sazba bude zhruba půl hodiny. I tak vám nalepení přijde docela draho vzhledem k původní ceně folie. Navíc nejde o nic těžkého.
K našemu překvapení dorazily hned dvě folie. A spolu s nimi i návod, ale je údajně lepší, když vše přenecháte autorizovanému servisu.
Před nalepením je potřeba povrch odmastit, nechat oschnout a pak se můžete dát do díla. Problém je v tom, že žádná hrana folie není rovná, takže to chce začít velmi pečlivě, aby nebyl výsledek křivý.
Škoda doporučuje začínat od horní hrany, kam si předem připravíte dva milimetry široké pásky. Ty mají pomoci v tom, že nezačnete lepit špatně. Následně už není co řešit a za pár minut máte hotovo. Pozor už musíte dávat pouze při přechodu hrany ve spodní části.
Nejtěžší je tefit začátek, pak už není co řešit. Správně máte lepit shora dolů.
Dobrou zprávou pro všechny zájemce je fakt, že sundat tuhle nálepku není dvakrát těžké. Jestli se vám ale první pokus nepovede a budete se vracet, folie se natáhne a výsledek nebude stoprocentní. Odstranit folii před případným prodejem auta by neměl být problém.
Takže je nalepeno a můžeme se kochat. Musím uznat, že interiér takový obrázek hodně oživí. V prvních chvílích snad až moc. Z pozice řidiče ho neustále vnímáte, neboť z ucelené plochy palubní desky vystupuje dost výrazně. Ale zvyknete si.
Celkově tedy povedená věc? Určitě. Jen je trochu znepokojující poznámka o tom, že nemáte folii vystavovat slunečnímu záření. Ale co, když vybledne, můžete si přece objednat nálepku novou.