Pár škodovek s dýzlem a volantem na druhé straně vezou přes půl zeměkoule,vyplatí se vůbec takový obchod?
Ono to z čínské fabriky není zase tak daleko, nevozí je tam z M.B. :)
Nafta patří do kamen a Škůdka na smeťák.
Jsem patrně jediný, kdo zírá už pár (10) let, a nestačí se divit? Nejbohatší západní Evropa se řítí do středověku za nadšeného potlesku původních obyvatel, kteří nereflektují okolní kontinenty, a skočí na koblihu? Pro debily mám heslo, kde to vše začalo: Kjótský protokol. Tehdy definitivně začala doba temna v Evropě. Nyní to ještě není patrné, ale vše funguje setrvačně a pomalu. Za 20let se Vás děti budou ptát, proč jste tohle dopustili? Je možné se domluvit s okolními zeměmi na tom, že oni nic nepodepíš a evropa současně udělá přesný opak a zaváže se k tomu, že sebe sama potopí? Je to možné, a nikomu to 10let nevadí... Ale aby ty souvislosti člověk pochopil, to by musel mít schopnost přemýšlet a ne se nechat ovládat podvědomými naprogramovanými myšlenkami... Respektive většina to nepochopí, proto to většině nevadí.
celkovvo VW radšej dízle nech nerobí, lebo ich nevie.
VW umí dobré naftaky... Už od dob starého TDička...To. že dnešní emisní limity v takové míře jsou blbost je věc druhá
A kolik se v té Austrálii těch Škodovek prodalo? A za jak dlouho a za jaké ceny? Klidně do toho můžete započítat Nový Zéland nebo raději celou Oceánii a možná nejlépe celou jižní polokouli. :-))Kolik tasmánských čertů se vejde do Škodofky kombi? :-D
Takže některé trhy a vona je to jenom Australie.
Ta Austrálie je skvělou zemí. Na TDI by se mělo co nejrychleji zapomenout.
Škoda žádné diesl motory nevyrábí, nakupuje je z motoráren, které má koncern. Naopak malé benzíny škoda sama vyrábí, takže je to pro ni i výhodnější a navíc se bude muset navýšit výroba pro další značky. To je pro škodu dobrá zpráva.
Jo v tomhle máš pravdu že vyrábí malé benzíny... Je to 1.2 HTP nejhorší motor všech dob😊 jinak vše na autě je Koncern.
to je tak ukrutná blbost, asi jako že státní zaměstnanci odvádí daně z příjmu 3-[
Co má společného výroba motorů ve škodovce a daně státních zaměstnanců. Prosím objasnit.
A neodvádí?
hej odvádzajú, ale zo štátnych peňazí, pochopil si tu hlúposť?.
A ja ze progresivne uvedu TDI 1,4 R3 biturbo...
Diesel nejlepsi motor. Nakladni auta , lode co tam date elektriku ci benzin chacha. A kdo s tim nesouhlasi tak se muze treba po.... Ale je to pravda nic co nahradi plne diesel jeste nikdo nedal.
je to tak moje octavia v kombi zere 3.7 na sto a to dokaze i 2stě ne jak dnesni trivalce benzinovy co maj litr ale zerou na dalnici 15 na sto vim to svagr to tak ma
Tady se mluvi o motoru, ne o sekacce na travu, kterou si do auta koupi jen zoufalec, co naletel.
.....neznamí mas pravdu ty male turbomoturky do steracu delaj radost akorát punparum mel jsem jednoho takového ted mam yeti 2.0tdi 103kw krasne taha od nizkych otáček spotřeba 4,8az max 6 a to uz se ti nacitaj body benzin nebrat.......
Čtení s porozuměním máte dnes za pět, nevážený anonyme.
....tak zasa uplne nemusime ist do opacneho extremu docerta. Jednasestku TDi by som tam pokojne nechal, na dlhe presuny obligatnych 130-150kmh je to dobra volba - na mestske poskakovanie si kazdy normalny jedinec diesel asi nekupi, ze. Extremom by som nazval skor nemiestne predrazeny diesel v aute velkosti fabie/rapida, tam to naozaj zmysel nedava a pokojne prec s nim. Do takeho auta by bolo idealnych atmosferickych 1.4, mozno sa s prichodom 1.5 podobnej motorizacie dockame. A je to presne to, co chyba tomu rapidu a fabii dnes. A fukanych 1.5 benzinovych (po otestovani na zakaznikoch z prvych 2-3 rokov vyroby) do oktavky, by som videl ako univerzalny pohon pre rodinne auto.
Přitom by stačilo nakoupit skvělé 1,6 Dci,případne 1,5 Dci od Renaultu;-)
myslíte ten skvělý dCi, kterž překračuje normu 25x?http://www.autoforum.cz/zajimavosti/vw-zabari-ren... ... Kam se hrabe VW.:-D
Renaultu nedokázali nic, v testovacím režimu vyhověl a mimo testovací režim se to s normou logicky srovnávat nedá. To jen kamarádi VW kopou do ostatních. VW nemá lhát Američanům, kdyby nebyli v VW nanažraní, nemuseli mít problémy. Ale pokud celá tahle aférka ukončí existenci dieselů v osobních autech tak lze vlastně VW jen poděkovat. Nafta je zlo.
A co takovej opel a ford? Který obchází taky? Obchází každý... Jen nikdo nemá ted koule to přiznat... Protože by je to stalo hrozné peníze
No, nejspíš neobchází, jen doslova a do poslední tečky plní co musí a ani o kousek víc. VW v USA měl nelegální sw,mlžil i když věděl, že po nic jdou.V EU nejspíš nic takového ilegální není a stejně jako ostatní výrobci má nějakým způsobem splněno v normalizovaném testu a o to jde. Úřadu je vyhověno a řidiči jezdí za dvojnásobek papírové spotřeby, dýchají NOxy i prach ve městech. Ochrana spotřebitele tady dostává dost na frak, ale papíry jsou zdá se ok.
Ale prosimtě. Co vypínaní egr ventilu u fordu... Nebo zastavení vstřikování AdBLue u oplu... Co? To jsi opravdu tak naivní? Proč všichni ostatní mlčí? V rámci konkurenčních boju by si logicky přece každý kopnul, ne?
A proč tedy někdo neoznačí po roce jasného pachatele? Asi není koho..... Naivní? Ne, jen porovnávám známá fakta. A proč ostatní mlčí? Kteří ostatní, když na tom jsou v Evropě všichni stejně tj.všichni stejně podezřelí. BTW v USA už v minulosti podobná aféra s falšováním emisí u dieselů proběhla, v Evropě zdá se projde vše.
A j
Používání argumentů typu "kamarádi VW" vaši argumentaci degraduje do mateřské školky.VW v testovacím režimu taky vyhověl ;-) Pouze se přiznal, že je aktivně obchází. Ostatní se schovávají za "ochranu motoru" a podobné kličky. Podivné chování různých motorů napovídajících o ochcávání testů bylo už před dieselgate popsáno vícero. Fyzikální zákony se na rozdíl od "norem" ohnout nedají, takže si věřte čemu chcete. Pragmaticky vzato, inteligentního jedince zajímá, co mu leze z výfuku, papír na to, že ten smrad je vlastně v pořádku si strčte někam.
Prima, do roka prosím totéž v ČR. ;-)
Presne, kdo ma stale cichat ten hnus z dieslu a poslouchat traktory v ulicich mesta?
Nebojte. Už běžim pro naftaka v chipu... aby to co nejvic hulilo a pak vám s tím budu jezdit před barákem...Ach jo... To jsou zas poznámky. A vdechovat pevný častice z přímovstřikovaných benzínů vám nevadí? Trochu pokrytecké.
Vadí a taky proto mám nepřimovstřikové MPI-čko. Motor jednoduchý jak kafemlejnek. ;-)
Oblaka černého dehtu vidím jen u vyšeptaných nebo vykuchaných dieselů. Benzinový motor emituje pevné částice jen u přeplňovaných verzí, které se bohužel zavádí dík hloupému systému norem emisí. Na jedné straně vadí CO2, ale NOx ne a na druhé straně staví Němci stále nové uhlelné elektrárny, které posvátnou mantru CO2 porušují.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.