Škoda na některých trzích úplně opustí diesely v menších modelech

36 komentářů

Ondra
24. června • 0:07

Pár škodovek s dýzlem a volantem na druhé straně vezou přes půl zeměkoule,vyplatí se vůbec takový obchod?

Michal R.
24. června • 5:33

Ono to z čínské fabriky není zase tak daleko, nevozí je tam z M.B. :)

Ludek_II
23. června • 23:35

Nafta patří do kamen a Škůdka na smeťák.

Driver
23. června • 18:23

Jsem patrně jediný, kdo zírá už pár (10) let, a nestačí se divit? Nejbohatší západní Evropa se řítí do středověku za nadšeného potlesku původních obyvatel, kteří nereflektují okolní kontinenty, a skočí na koblihu? Pro debily mám heslo, kde to vše začalo: Kjótský protokol. Tehdy definitivně začala doba temna v Evropě. Nyní to ještě není patrné, ale vše funguje setrvačně a pomalu. Za 20let se Vás děti budou ptát, proč jste tohle dopustili? Je možné se domluvit s okolními zeměmi na tom, že oni nic nepodepíš a evropa současně udělá přesný opak a zaváže se k tomu, že sebe sama potopí? Je to možné, a nikomu to 10let nevadí... Ale aby ty souvislosti člověk pochopil, to by musel mít schopnost přemýšlet a ne se nechat ovládat podvědomými naprogramovanými myšlenkami... Respektive většina to nepochopí, proto to většině nevadí.

pacho
23. června • 18:09

celkovvo VW radšej dízle nech nerobí, lebo ich nevie.

Marek
24. června • 15:33

VW umí dobré naftaky... Už od dob starého TDička...
To. že dnešní emisní limity v takové míře jsou blbost je věc druhá

your.god
23. června • 16:51

A kolik se v té Austrálii těch Škodovek prodalo? A za jak dlouho a za jaké ceny? Klidně do toho můžete započítat Nový Zéland nebo raději celou Oceánii a možná nejlépe celou jižní polokouli. :-))
Kolik tasmánských čertů se vejde do Škodofky kombi? :-D

Kuk Vykuk
23. června • 16:24

Takže některé trhy a vona je to jenom Australie.

Mičurin
23. června • 16:18

Ta Austrálie je skvělou zemí. Na TDI by se mělo co nejrychleji zapomenout.

Zelí
23. června • 15:19

Škoda žádné diesl motory nevyrábí, nakupuje je z motoráren, které má koncern. Naopak malé benzíny škoda sama vyrábí, takže je to pro ni i výhodnější a navíc se bude muset navýšit výroba pro další značky. To je pro škodu dobrá zpráva.

fero
26. června • 9:37

Jo v tomhle máš pravdu že vyrábí malé benzíny... Je to 1.2 HTP nejhorší motor všech dob😊 jinak vše na autě je Koncern.

asdf
23. června • 15:39

to je tak ukrutná blbost, asi jako že státní zaměstnanci odvádí daně z příjmu 3-[

Zelí
24. června • 18:43

Co má společného výroba motorů ve škodovce a daně státních zaměstnanců. Prosím objasnit.

Silniční pirát
23. června • 16:20

A neodvádí?

pacho
23. června • 18:07

hej odvádzajú, ale zo štátnych peňazí, pochopil si tu hlúposť?.

sargis
23. června • 14:23

A ja ze progresivne uvedu TDI 1,4 R3 biturbo...

23. června • 12:33

Diesel nejlepsi motor. Nakladni auta , lode co tam date elektriku ci benzin chacha. A kdo s tim nesouhlasi tak se muze treba po.... Ale je to pravda nic co nahradi plne diesel jeste nikdo nedal.

23. června • 14:56

je to tak moje octavia v kombi zere 3.7 na sto a to dokaze i 2stě ne jak dnesni trivalce benzinovy co maj litr ale zerou na dalnici 15 na sto vim to svagr to tak ma

Michal R.
24. června • 5:36

Tady se mluvi o motoru, ne o sekacce na travu, kterou si do auta koupi jen zoufalec, co naletel.

K.P
23. června • 18:19

.....neznamí mas pravdu ty male turbomoturky do steracu delaj radost akorát punparum mel jsem jednoho takového ted mam yeti 2.0tdi 103kw krasne taha od nizkych otáček spotřeba 4,8az max 6 a to uz se ti nacitaj body benzin nebrat.......

mpolan
23. června • 13:02

Čtení s porozuměním máte dnes za pět, nevážený anonyme.

Antiautomat
23. června • 12:20

....tak zasa uplne nemusime ist do opacneho extremu docerta. Jednasestku TDi by som tam pokojne nechal, na dlhe presuny obligatnych 130-150kmh je to dobra volba - na mestske poskakovanie si kazdy normalny jedinec diesel asi nekupi, ze. Extremom by som nazval skor nemiestne predrazeny diesel v aute velkosti fabie/rapida, tam to naozaj zmysel nedava a pokojne prec s nim. Do takeho auta by bolo idealnych atmosferickych 1.4, mozno sa s prichodom 1.5 podobnej motorizacie dockame. A je to presne to, co chyba tomu rapidu a fabii dnes. A fukanych 1.5 benzinovych (po otestovani na zakaznikoch z prvych 2-3 rokov vyroby) do oktavky, by som videl ako univerzalny pohon pre rodinne auto.

Jan
23. června • 11:56

Přitom by stačilo nakoupit skvělé 1,6 Dci,případne 1,5 Dci od Renaultu;-)

qwertz
23. června • 19:08

myslíte ten skvělý dCi, kterž překračuje normu 25x?
http://www.autoforum.cz/zajimavosti/vw-zabari-ren... ... Kam se hrabe VW.:-D

rzr
23. června • 20:28

Renaultu nedokázali nic, v testovacím režimu vyhověl a mimo testovací režim se to s normou logicky srovnávat nedá. To jen kamarádi VW kopou do ostatních. VW nemá lhát Američanům, kdyby nebyli v VW nanažraní, nemuseli mít problémy. Ale pokud celá tahle aférka ukončí existenci dieselů v osobních autech tak lze vlastně VW jen poděkovat. Nafta je zlo.

Marek
24. června • 15:35

A co takovej opel a ford? Který obchází taky? Obchází každý... Jen nikdo nemá ted koule to přiznat... Protože by je to stalo hrozné peníze

rzr
24. června • 20:59

No, nejspíš neobchází, jen doslova a do poslední tečky plní co musí a ani o kousek víc. VW v USA měl nelegální sw,mlžil i když věděl, že po nic jdou.V EU nejspíš nic takového ilegální není a stejně jako ostatní výrobci má nějakým způsobem splněno v normalizovaném testu a o to jde. Úřadu je vyhověno a řidiči jezdí za dvojnásobek papírové spotřeby, dýchají NOxy i prach ve městech. Ochrana spotřebitele tady dostává dost na frak, ale papíry jsou zdá se ok.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Marek
24. června • 21:03

Ale prosimtě. Co vypínaní egr ventilu u fordu... Nebo zastavení vstřikování AdBLue u oplu... Co? To jsi opravdu tak naivní? Proč všichni ostatní mlčí? V rámci konkurenčních boju by si logicky přece každý kopnul, ne?

rzr
24. června • 22:39

A proč tedy někdo neoznačí po roce jasného pachatele? Asi není koho..... Naivní? Ne, jen porovnávám známá fakta. A proč ostatní mlčí? Kteří ostatní, když na tom jsou v Evropě všichni stejně tj.všichni stejně podezřelí.
BTW v USA už v minulosti podobná aféra s falšováním emisí u dieselů proběhla, v Evropě zdá se projde vše.

rzr
24. června • 21:52

A j

qwertz
23. června • 20:43

Používání argumentů typu "kamarádi VW" vaši argumentaci degraduje do mateřské školky.VW v testovacím režimu taky vyhověl ;-) Pouze se přiznal, že je aktivně obchází. Ostatní se schovávají za "ochranu motoru" a podobné kličky. Podivné chování různých motorů napovídajících o ochcávání testů bylo už před dieselgate popsáno vícero. Fyzikální zákony se na rozdíl od "norem" ohnout nedají, takže si věřte čemu chcete. Pragmaticky vzato, inteligentního jedince zajímá, co mu leze z výfuku, papír na to, že ten smrad je vlastně v pořádku si strčte někam.

mpolan
23. června • 9:49

Prima, do roka prosím totéž v ČR. ;-)

Vegasgeek
23. června • 11:38

Presne, kdo ma stale cichat ten hnus z dieslu a poslouchat traktory v ulicich mesta?

Marek
24. června • 15:37

Nebojte. Už běžim pro naftaka v chipu... aby to co nejvic hulilo a pak vám s tím budu jezdit před barákem...Ach jo... To jsou zas poznámky. A vdechovat pevný častice z přímovstřikovaných benzínů vám nevadí? Trochu pokrytecké.

Benzin
6. srpna • 10:31

Vadí a taky proto mám nepřimovstřikové MPI-čko. Motor jednoduchý jak kafemlejnek. ;-)

Pavel
25. června • 14:06

Oblaka černého dehtu vidím jen u vyšeptaných nebo vykuchaných dieselů. Benzinový motor emituje pevné částice jen u přeplňovaných verzí, které se bohužel zavádí dík hloupému systému norem emisí. Na jedné straně vadí CO2, ale NOx ne a na druhé straně staví Němci stále nové uhlelné elektrárny, které posvátnou mantru CO2 porušují.

Doporučujeme

Články odjinud