V clanku se mluvi o tom, ze na 4x4 bude pozdeji na Oktavii i automat. Podrobnosti nekdo neznate? Na Oktavii Scout se s automatem pocita take?
ano bude. brzo.
Uz jednoho Scouta mam a uplne mi to na to moje jezdeni po Rusku staci. Spotreba slusna jen ten automat mi chybi. Jezdim s nim v Petrohradu a tady to s tema zacpama je za trest. Koukal jsem samozrejme pa A4 All Road, ale je mi lito tech penez. Za svuj zivot uz mam desatou skodovku a nestezuju si. Vzdy koupim nove auto a nejpozdeji po trech letech vymenim. Mimochodem neslysel jste nekdo o Superbu Scout?
Čekej. zatím jen A3 a Passat. U ostatních bu´d vůbec nebo restrikce k některým motorům. marketingový stratég zavelí NE! a ty si holt nekoupíš auto, jaké bys chtěl.
Ty Photoshopem přidaná písmenka na SPZ vypadají dost amatérsky...
už pět let z dvoulitru pořád jenom 103 kW ...
tak on se ten dvoulitr nabízí i ve verzi 125 kw. a to pro všechny modely ve kterých se nabízí i ta slabší verze. Spíš jemi záhadou k čemu ti to v autě jako oktavie dobrý. Těch 103 je naprostý optimum. Spíš by mohli zase začít pracovat na reálném snižovánií spotřeby. A ne jen tak nan oko.
no prece abych mohl jezdit ne???
Nějak nám ta evoluce neprobíhá, ze 103 mělo být dneska 110 a ze 125 aspoň 135 kW
Jestli to taky nebude tim, ze ve spouste zemi se povinne ruceni pocita podle vykonu a ne podle objemu jako u nas bananistanu. Takze proc bych si kupoval auto s o 5kW vykonnejsim motorem, kdyz bude patrit do vyssi tridy povinneho ruceni?A druha poznamka, zkus si 10 techto motoru nabrzdit a pak povidej. Vysledny prumerny vykon tech deseti motoru se bude blizit vice tvym 110 a 135kW nez hodnote udavane vyrocem.
Pokud je to pravda, tak výrobce podvádí pojišťovny tím, že deklaruje výkon nižší než skutečný
Jinak pojišťovny nepodvádí, protože je v pojišťovacích tabulkách výjimka na rozsah 1901-2000ccm které má o cca. 2tis vyšší roční pojištění než 2000ccm+ (až do dalšího stupně což je tuším 2500ccm) Tento motor má 1968ccm a to pro určení pojištění stačí, protože je uvedeny jako obsah se zvýšeným výkonem
Pravda to je, je to především z marketingových důvodů (dle mých informací) kdy uživatel testující vůz má z jízdy lepší pocit než u konkurence právě proto, že papírově má motor o 10kW méně. Platí u všech TDI motorizací VW, jak je tomu u HTP/MPI/TSI nevím.
Pokud ti to příjde málo, tak máš pořád možnost si pořídit i silnější verzi...
vsak je to ultraüber vykon co pozavodi vsechno invalidou zacinajic a homousem v zuzovem pezotku konce. A vubec, co se opovazujes plivat na schade?!! Jo, ono je to v mode :-P
Do Tiguanu pride 7-stupnova. Tak neviem...
www.skoda-auto.cz ...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.