Škoda mění operativní leasing pro soukromníky. Najmout půjde libovolný vůz

Zatímco dosud si zákazník programu Škoda bez starostí musel vybrat přesně stanovenou výbavu a motorizaci, nyní je možná jakákoli specifikace.

Škoda změnila podmínky pro zájemce o její program Škoda bez starostí. Ten umožňuje získání auta na operativní leasing i pro soukromé osoby a funguje již od roku 2014.

Zatímco dosud byla nabídka vozů, motorizací a výbav omezena, nyní se možnosti pro zákazníky podstatně zvětšily.

Zájemce si tak bude moci objednat jakýkoli automobil z nabídky značky, navíc s libovolnou motorizací, stupněm výbavy a dokonce příplatkovou výbavou.

Testy | Škoda | Hatchbacky | Škoda Octavia

Test Škoda Octavia 1.0 TSI: Otázka, na kterou neznáme odpověď

Doba pronájmu se může pohybovat kdekoli v rozmezí od 24 do 46 měsíců, navíc nájezd bude možný v rozmezí od pěti tisíc do 150 000 kilometrů.

Součástí pronájmu je vždy i pojištění, které zahrnuje povinné pojištění odpovědnosti za škody z provozu motorového vozidla i havarijní pojištění a připojištění skel vozidla, se spoluúčastí ve volitelné výši 1 % nebo 5 %.

Současné ceny v případě čtyřletého pronájmu a ročním nájezdem do 20 000 kilometrů vypadají například takto: Škoda Fabia 1.0 MPI (44 kW) je v programu je již od 3.809 Kč měsíčně, rapid s motorem 1.0 TSI o výkonu 70 kW od 4 839 Kč měsíčně. Octavia 1.0 TSI (85 kW) pak stojí měsíčně od 5 689 Kč, superb 1.4 TSI (110 kW) pak od 7 969 Kč, Kodiaq s pohonem 4x4 a motorem 1.4 TSI o výkonu 110 kW od 9699 Kč měsíčně.

Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2005
Stav: 141 253 km
Cena: 95 000 Kč
Škoda Octavia 2
Rok výroby: 2005
Stav: 158 540 km
Cena: 95 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků