Škoda má vlastní zkušebnu pro nárazové zkoušky

Škoda má nyní k dispozici zkušebnu na nárazové zkoušky. Automobilka odkoupila zařízení v Úhelnici u Husí Lhoty od společnosti TÜV-Süd. Tato investice je dalším z opatření, pomocí kterých společnost ŠKODA permanentně zlepšuje bezpečnost své modelové palety. Ve
zkušebně budou prováděny dynamické nárazové zkoušky jak s vozy, tak s jejich jednotlivými komponenty.

„Pravidelné provádění nárazových zkoušek patří k hlavním kompetencím každé automobilky,“ zdůraznil člen představenstva společnosti ŠKODA pro oblast technického
vývoje Eckhard Scholz. „Se zakoupením vlastní zkušebny ŠKODA trvale posílila své know-how v oblasti pasivní bezpečnosti. Už dnes je bezpečnost naší modelové palety na příkladné úrovni. To chceme zajistit i do budoucnosti. Pro modelovou ofenzívu příštích let potřebujeme výkonné kapacity. Proto budeme v Úhelnici i nadále investovat.“

Zakoupená zkušebna není pro společnost ŠKODA neznámou. Ve spolupráci s TÜV-Süd,
respektive ÚVMV, zde automobilka testuje své vozy už od osmdesátých let.

Zdroj: Škoda
 

Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2011
Stav: 112 302 km
Cena: 115 000 Kč
Škoda Octavia 1.9
Rok výroby: 2003
Stav: 172 195 km
Cena: 92 000 Kč
Škoda Octavia 1.9
Rok výroby: 2003
Stav: 142 369 km
Cena: 60 000 Kč
Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

V pátek fakticky končí povinnost zimních pneumatik a nastává čas těch letních. Podívejte se na výsledky testu dvaceti pneumatik v několika disciplínách. Můžete se tak lépe rozhodnout, co si nechat na auto nazout.

včera | Milan Lažanský | 50 příspěvků
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

včera | Stanislav Kolman | 16 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 70 příspěvků