Škoda má smůlu. Policie v Makedonii si vybrala Seat Altea Freetrack

21 komentářů

Petr
18. srpna • 9:21

Jinak Altea XL je na podvozku z Audi je prostorové větší než Ochcavka a zadní náprava neustreluje jako u Octavia.Mam najeto 260 tis.1.9 TDI.turbo i výstřiky původní akorát se měnila spojka v 240tis!Jinak do Altea daty po sklopení zadních sedaček 4 cyklistické kola.

Kenny
1. září • 18:26

Milicajti v makedonii moc estetické cítění nemají :-P když už tak už mohla být Oktáfka f kombíku scout ;-)

roomstein
2. září • 19:49

No jo, ta je fakt ještě hnusnější

Ivan
1. září • 12:31

jedine má smolu z hladiska pracov.priležitostí,inak volkswagen ako volkswagen
či seat ci skoda to isté!3-[

JirkaK
1. září • 7:44

Takže Chrysler Stratus vydržel v policejním provozu dvanáct let a půl milionu km.... Netuším, co nutilo tamní policii pořídit diesely, které jsou podle mě pro policejní použití naprosto nevhodné (pár rychlých startů se studeným motorem, kus ostré jízdy, po dojezdu vypnutí motoru a bude po turbu), navíc fauwékonzern který už nějakých deset let rozhodně není etalonem spolehlivosti. Tipuji, že maximálně za pět let a 200 tisíc nebudou mít s čím jezdit. Hlavně že to bylo levné.

jogurt
2. září • 23:28

Fauvékonzern zásobuje naftovými auty policie ve třech čtvrtinách Evropy a rozhodně nemají žádné problémy s životností. Jinak by je nekupovali. Za ostatní: NL, B, L, D, A, I, N, DK, CZ, SK, H,SRB, HR, SLO, .....

Josef II
31. srpna • 20:14

A proč by měla škodovka smůlu. Vyhrál jen jinej firemní typ.

dan
31. srpna • 18:29

No jooo, Škodovkou tam a vlakem dom!!!

jogurt
2. září • 23:24

plagiát. Tohle tvrdí celý svět o fordu.

Bidlo
30. srpna • 15:42

Já bych také bral spíše ten SEAT než ošklivé Yeti:-D

LOL
30. srpna • 21:00

Mně se teda produkty Schadewerke moc nelíbí, ale zrovna Yetti je auto, které, ač rozměrově opravdu minimalistické, se celkem povedlo.

KL
30. srpna • 16:00

kdyz uz hanis Yetiho, tak tam mas chybu: "Já bych také bral spíše ten HNUSNEJSI SEAT než ošklivé Yeti."promin, ale nez tahle Altea je hnusnejsich uz jenom malo aut ...jen tak na okraj;)))

roomstein
1. září • 14:25

On ho nehaní. Jen mu přijde ošklivý. To se u škodovek nesmí? IMHO je Yeti deisgnem mezi slepými škodovkami jednookým králem, ten SEAT je určitě ošklivější. Jen Roomster a Fabie by to převálcovaly v ošklivosti všechno...

krtek
30. srpna • 18:30

Každopádně ani jedno auto není zrovna hezké, někomu se líbí to či ono. Já si myslím že u policie určitě nejde o vzhled ....jen tak na okraj :)))

Zelí
30. srpna • 18:46

OK. Vzhled je u policejních aut to poslední. Myslím, že seat měl o dost lepší cenu, je to přece jenom výběhový model. A pak je uvnitř větší, což je pro policii taky důležité.

puk123
31. srpna • 7:29

Ano, cenově se dostali pod naší minimální prodejní, což je při větším objemu zakázky logické i v Makedonii, oproti "Balkánu" u nás. Vzhled je taky v normě, protože dostanou nápis "BUZEROVAT A STRAŠIT". :-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Zelí
31. srpna • 8:21

:-D

Tominos
30. srpna • 15:39

Se divim, ze chteli vybirat jen z dieslu a v nabidce nebyl zadny benzin. Sice mensi spotreba, ale pak zas ty naklady na servis...Asi to nebudou zadny auta pro hlidky ve mestech, ale nejaky horsky patroly?

pixel
30. srpna • 20:12

náklady na servis? šmarjá pano, kde to žijete? já za prohlídky na benzínovou "jedna šestku" platím v autorizovaném servisu stejně, jako kolega za dvoulitrový nafťák... jediná úspora s benzínem je při pořízení, pak už je to jen a jen mínus. :-( . možná námět pro zdejší redakci na malou reportáž... laciný servis na benzíny skončil napříč značkami tak před 5 lety. třeba třeba u korejců stojí prohlídky víc, než u koncernu. inu 7 let je 7 let a někde se to vrátit musí. je to fuj příteli.

Tominos
31. srpna • 15:20

Já ale neměl na mysli cenu běžné servisní prohlídky, ta bude +/- stejná. Myslím, až se vy**** turbo, vstřiky, dvouhmoťák, DPF, pak se to teprve pozná. Jasan, u turbobenzínů to může být podobné, ale klasická atmosféra je pro běžný provoz policejních hlídek (couračky po městě, pospávání někde "za rohem", samé studené starty, nezahřátý motor...) nejlepší z hlediska spolehlivosti. Tah z nízkých otáček u turboverzí apod. je irelevantní. Pokud to nebudou nějaké dálniční patroly i klasická atmo 1.6 či 1.8 udělá svou práci dobře...

jogurt
31. srpna • 17:07

turbo, vstřiky, dvouhmoťák, DPF.... kolik % aut s tím má problém? minimum. Turba dnes vydrží 300+ tis. km, pokud ho slaboduch za volantem aktivně nezavraždí a navíc dnes čím dál víc i malých benzínových motorů má taky přeplňování a i při daleko zásadnější zátěži turba (1000°C vers. 600°C u D)než u dieselů to vydrží taky.. Vstřiky.... tak maximálně u piezzoPD po 120tkm, ostatní nemají problémy ve statisticky zaznamenatelné četnosti, vstřiky u benzínových motorů jsou na tom stejně. Dvouhmoťák je taky lidová povídka. Vysoké procento aut ho mění nikdy nebo po 300+ tkm současně s lamelou spojky a mnohdy to indukuje servis jako nutný proces úplně zbytečně. DPF je nový problém, s adblue to není tak strašné, s pouze termickou regenerací je to horší a značně závislé na stylu z podmínkách provozu. Znám auta, co s DPF bez problémů najezdila 400tis. km a u jiných se to měnilo po 15tis. A mezi námi, častěji odchází rozdílový presostat za 1000kč, než vlastní filtr. Ten navíc lze za rozumný peníz regenerovat dřív než odejde. A u benzínů jsi zapomněl na evergreen EGR a katalyzátor taky není nadoživotí. Pokud jen přestane fungovat, tak dejme tomu, někdy se ale keramika rozpadne a pak je zle.

Doporučujeme

Články odjinud