Škoda má smůlu. Policie v Makedonii si vybrala Seat Altea Freetrack

Škoda má smůlu. Policie v Makedonii si vybrala Seat Altea Freetrack

Policii v Makedonii čeká obměna vozového parku. Dosud používaný Chrysler Stratus totiž slouží od roku 2000, některé exempláře už mají najeto více než půl milionu kilometrů a především jsou ve špatném technickém stavu. Proto přišlo na řadu výběrové řízení, do kterého se přihlásil Renault Koleos 2.0 dCi 150 4x4, Opel Insignia 2.0 CDTI 4x4, VW Tiguan 2.0 TDI 4Motion, Seat Altea Freetrack 2.0 TDI 4WD a stará známá Škoda Yeti s motorem 2.0 TDI o výkonu 103 kW.

Testy | SUV | Škoda | Škoda Yeti

Test: Škoda Yeti 2.0 TDI Bicolour - na vrcholu

O vítězi (jak už to tak většinou bývá) rozhodla nakonec údajně nejnižší cena. Škodovka má smůlu, ne tak ale koncern VW jako takový. Pořádek na makedonských silnicích bude hlídat 150 automobilů značky Seat. Jeden údajně přišel na 22 700 euro, což je v přepočtu necelých 570 000 Kč. U nás stojí Altea Freetrack 2.0 TDI (103 kW) 4WD minimálně 629 900 Kč. 

Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2008
Stav: 138 255 km
Cena: 75 000 Kč
Škoda Fabia 1.9
Rok výroby: 2002
Stav: 178 493 km
Cena: 40 000 Kč
Škoda Octavia 1.6
Rok výroby: 2010
Stav: 155 460 km
Cena: 140 000 Kč
Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků