Škoda má bojovat s Dacií, Hyundai je jinde, říká český šéf korejské značky

České zastoupení značky Hyundai pokračuje v sebevědomé komunikační strategii. Škoda je podle něj konkurencí spíš pro Dacii a jiné levné značky. Uvedl to ředitel Hyundai ČR v rozhovoru pro E15.

„Ale my se nesrovnáváme se značkou, ale s produkty Škoda, při vší úctě k nim. Jejich rolí na světovém automobilovém kolbišti je bojovat s Dacií a jinými podobnými značkami. Hyundai je někde jinde,“ říká Vladimír Vošický v rozhovoru. Ten se jinak točí zejména ohledně registrací a podílu značky na českém trhu. 

Zajímavosti | Škoda | Byznys | Hyundai

Hyundai vs. Škoda: Válečná fronta vede i kolem pražského letiště

Pro představu: Nejdražším modelem značky Dacia je Dacia Duster, která se i s nejvyšší možnou specifikací a příplatkovou výbavou vejde do půl milionu.

Škoda sice na rozdíl od Hyundai nemá v nabídce luxusní sedan vyšší třídy nebo velké SUV, ale Superb v nejvyšší možné konfiguraci se cenou může dostat vysoko nad milion. (Superb Combi 3,6 FSI 191 kW 4x4 DSG Laurin a Klement stojí 1 122 900 Kč bez příplatkové výbavy.)

Škoda Octavia, kterou Vladimír Vošický označuje za přímého soupeře Hyundai i30, dává zákazníkům na výběr 17 kombinací motoru, převodovky a pohonu. Její cenové  rozpětí sahá od 342 900 Kč za 1.2 TSI 63 kW Active po 743 900 Kč za 2.0 TDI RS DSG, nejvýkonnější motorizace dosahuje výkonu 162 kW.

Testy | Srovnávací testy | Škoda | Nová Fabia | Hyundai | Škoda Fabia

Nový Hyundai i20 1.4i vs. nová Škoda Fabia 1.2 TSI

Hyundai i30 umí nabídnout nejvýše 137 kW v modelu 1.6 T-GDI Turbo za 539 990 Kč. Kombinací motoru a převodovky je k dispozici celkem 11, varianty s pohonem všech kol v nabídce nefigurují.

Celý rozhovor s Vladimírem Vošickým najdete na webu E15.cz.

Škoda Fabia 1.9
Rok výroby: 2001
Stav: 119 542 km
Cena: 60 000 Kč
Škoda Octavia 1.9
Rok výroby: 2003
Stav: 172 195 km
Cena: 92 000 Kč
Škoda Octavia 1.9
Rok výroby: 2003
Stav: 142 369 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků