Škoda Kodiaq ukázala interiér. Kufr nabízí v základu 720 l

Jestli jste si mysleli, že už odhalování Škody Kodiaq bylo dost, tak jste se spletli. Ještě před čtvrteční oficiální premiérou, která proběhne v Berlíně, vypustila automobilka do éteru první fotky interiéru. Jak se vám kabina Kodiaqu líbí? 

SUV | Škoda | Design | Paříž 2016 | Škoda Kodiaq

Nekonečný příběh: Škoda zveřejnila další fotky, ale Kodiaq stále neukázala

Tisková zpráva, která je přiložená níže, toho moc po stránce faktických údajů neříká. V podstatě uvádí jen jeden zajímavý údaj - objem zavazadelníku. Pětimístná varianta nabídne v základu 720 litrů, respektive 2065 litrů po sklopení zadních opěradel. Kodiaq dostane také různá chytrá řešení (jako například Paket spánek). 

Zajímavosti | SUV | Škoda | Design | Škoda Kodiaq

Škoda po vzoru Jaguaru „neukázala“ na Tour de France nový Kodiaq

Jak bude novinka vypadat, to už víme několik dní, protože jsme jako první poskládali z několika detailů celý vůz. Jenom připomeneme, že čtvrteční odhalení Škody Kodiaq bude možné sledovat v přímém přenosu. 

Zobrazit tiskovou zprávu
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2005
Stav: 141 253 km
Cena: 95 000 Kč
Škoda Octavia 2
Rok výroby: 2005
Stav: 158 540 km
Cena: 95 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků