Škoda Kodiaq se před oficiální premiérou ukáže během Tour de France

Že ještě nejste přejedení zpráv o chystané Škodě Kodiaq? Tak přesně pro vás máme připravenou další. Už v neděli se totiž první sedmimístné SUV z Mladé Boleslavi blýskne v závěrečné etapě Tour de France a dovede peloton až do cíle na slavný bulvár Champs-Elysées.

Tajné | SUV | Design | Volkswagen

Volkswagen Tiguan XL: Prohlédněte si základ Škody Kodiaq  

Ani tentokrát se ale Kodiaq neukáže v celé své kráse. Stejně jako před časem bude i tentokrát zahalen do kamufláže. Speciálně k této příležitosti ale dostane červeno-bílou fólii, která odkazuje na ředitelský vůz v červeném odstínu Corrida. Zajímavostí je, že na auto bylo použito 21 m2 fólie, kterou čtyři specialisté lepili zhruba 120 hodin. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Kodiaq se objeví v rámci poslední etapy Tour de France. Kvůli tomu také dostal nové maskování - teď bude o poznání lépe ladit k ředitelské Škodě Superb v červené Corrida

Nekamuflovaná Škoda Kodiaq se oficiálně ukáže při světové premiéře 1. září v Berlíně, svoji výstavní premiéru si odbude o několik týdnů později na autosalonu v Paříži. V zásadě jen připomínáme, že 4,7 metrů dlouhé SUV nabídne obrovský zavazadelník, který nabídne až 2 065 litrů.

Zajímavosti | Video | SUV | Škoda | Škoda Kodiaq | Paříž 2016

Škoda Kodiaq: 2065 l v zavazadelníku, posuvná sedadla a pět motorů

Samozřejmostí bude také řada Simply Clever doplňků. Kodiaq například nabídne vysouvací plastovou ochranu hran dveří (něco podobného už jsme viděli u Focusu) nebo dokonce věc, která se jmenuje „Paket spánek“, kdy dostanete tašku s dekou, klapkami na oči a speciální hlavové opěrky s výsuvnými bočnicemi. 

Paleta motorizací bude na počátku roku 2017 obsahovat pět jednotek. Konkrétně půjde o dva diesely a tři benzinové agregáty. Zájemci o naftu dostanou motor 2.0 TDI o výkonu 110 kW (150 k) nebo 140 kW (190 k), benzinová část nabídky obsahuje motory 1.4 TSI a 2.0 TSI. Pro slabší motory bude standardem šestistupňový manuál a pohon předních kol, na své si ovšem přijdou také zájemci o převodovku DSG a pohon všech kol.

Klepněte pro větší obrázek
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2011
Stav: 112 302 km
Cena: 115 000 Kč
Škoda Octavia 1.9
Rok výroby: 2006
Stav: 142 737 km
Cena: 75 000 Kč
Škoda Octavia 1.9
Rok výroby: 2006
Stav: 169 598 km
Cena: 60 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 68 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků