Škoda Kodiaq na dalších skicách neodhaluje nic nového

Automobilka Škoda opět dělá s novým modelem tajnosti. Na kompletní odhalení nového Superbu jsme si museli počkat a stejně je tomu i u nového velkého (a za příplatek také sedmimístného) SUV Škoda Kodiaq. Prozatím tu máme jen dvě oficiální skici, nic víc.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Žádné nové informace ještě k dispozici nejsou. Automobilka zatím ukázala jen další dvě skici. Nevíme ani nic konkrétního o motorech, aspoň tedy ne oficiálně

Škoda se nezapomněla v tiskové zprávě pochlubit, že má Kodiaq největší kufr ve své třídě, že je mimořádně prostorný při kompaktních vnějších rozměrech a že ve své třídě nabízí nejlepší „package“, ať už si pod tím termínem představíme cokoliv. 

Škoda | Autosalony | Ženeva 2016 | Design | Škoda Kodiaq

Tlačítka ze Škodovek nezmizí a na Octavii se těším, říká Jozef Kabaň

Interiér podle automobilky působí bezpečným a robustním dojmem a čistým, originálním designem navazuje na výrazný design exteriéru. Škoda, že ještě nemáme k dispozici žádnou fotografii vnitřku Kodiaqu, ale nedá se asi očekávat, že se tolik odkloní třeba právě od Superbu.

Pokud jde o motory, asi nelze čekat, že by Kodiaq hned dostal hybridní pohon jako koncept Škoda Vision S. Těšte se na známé koncernové motory kombinované s pohonem předních nebo všech kol a šestistupňové manuální převodovky, případně dvouspojkové automaty DSG.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Škoda Octavia 2
Rok výroby: 2004
Stav: 155 281 km
Cena: 75 000 Kč
Škoda Octavia 1.9
Rok výroby: 2004
Stav: 164 163 km
Cena: 65 000 Kč
Škoda Octavia 1.4
Rok výroby: 2010
Stav: 98 100 km
Cena: 160 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků