Zatímco dříve jste mohli vybírat mezi 1.4 TSI 4x4/110 kW, 1.4 TSI/110 kW DSG (obě za stejnou cenu) a 1.4 TSI/110 kW 4x4 DSG, nyní zbyla už jenom předokolka s automatem za nejméně 702.900 korun.

Zatímco dříve jste mohli vybírat mezi 1.4 TSI 4x4/110 kW, 1.4 TSI/110 kW DSG (obě za stejnou cenu) a 1.4 TSI/110 kW 4x4 DSG, nyní zbyla už jenom předokolka s automatem za nejméně 702.900 korun.

Kodiaq mezi motory rozdíl nedělá, zážehové i vznětové zdražily o 9000 korun. Došlo však ke zredukování nabídky čtrnáctistovek, což zřejmě souvisí s plánovaným ukončením výroby tohoto motoru a jeho nahrazením patnáctistovkou TSI.

Kodiaq mezi motory rozdíl nedělá, zážehové i vznětové zdražily o 9000 korun. Došlo však ke zredukování nabídky čtrnáctistovek, což zřejmě souvisí s plánovaným ukončením výroby tohoto motoru a jeho nahrazením patnáctistovkou TSI.

57
Fotogalerie

Škoda Kodiaq má v základní výbavě strom. Tohle není vtip!

Stromy v rámci základní výbavy nových automobilů obvykle nenacházíme, vozy Škoda jsou však výjimkou. Už od roku 2007 totiž běží projekt Za každé prodané auto Škoda v ČR jeden zasazený strom, přičemž nově do něj zapadá také první sedmimístné SUV jménem Kodiaq. Značka v ceníku modelu přímo uvádí "Strom v základní výbavě", což nás zaujalo.

Strom pochopitelně při koupi nového Kodiaqu nedostanete fyzicky, Škoda jej za vás ale vysadí. Do projektu se každoročně zapojují zaměstnanci automobilky a studenti středního odborného učiliště Škoda, přičemž od začátku akce bylo na více než padesáti místech zejména ve středních a východních Čechách vysazeno téměř 600.000 sazenic. Důvod? Ekologie, respektive „symbol firemní orientace na společensko-ekologické hodnoty“, jak na svých stránkách Škoda Auto uvádí.

Ekologičtější provoz je v dnešním autombilovém průmyslu jednou z hlavích oblastí výzkumu. Většina velkých vozů se vznětovými motory je vybavena systémem AdBlue pro vstřikování močoviny do výfukového systému, na vzestupu jsou plug-in hybridy a samozřejmě také elektromobily. Prvním plug-in hybridním modelem Škodovky bude Superb, dorazí v roce 2019, a rok na to dostane pohon kombinující spalovací motor s elektromotorem také Kodiaq. Podle Bernhada Maiera, šéfa Škody, se pracuje také na prvním elektromobilu s okřídleným šípem ve znaku.

_MG_4176.jpg_MG_4177.jpg_MG_4178.jpg
_MG_4179.jpg_MG_4180.jpg_MG_4181.jpg
_MG_4182.jpg_MG_4183.jpg_MG_4184.jpg
_MG_4185.jpgDisplej.jpgEXTRA Kufr.jpg
EXTRA Sedadla.jpghlavni 1.jpghlavni 2.jpg
Kodiaq_IMG_0079.jpgPalubka.jpgZadek.jpg
Ko_001.jpgKo_002.jpgKo_003.jpg
Ko_004.jpgKo_005.jpgKo_006.jpg
Ko_007.jpgKo_008.jpgKo_009.jpg
Ko_010.jpgKo_011.jpgKo_012.jpg
Ko_013.jpgKo_014.jpgKo_015.jpg
Ko_016.jpgKo_017.jpgKo_018.jpg
Ko_019.jpgKo_020.jpgKo_021.jpg
Ko_022.jpgKo_023.jpgKo_024.jpg
Ko_025.jpgKo_026.jpgKo_027.jpg
Ko_028.jpgKo_029.jpgKo_030.jpg
Ko_031.jpgKo_032.jpgKo_033.jpg
Ko_034.jpgKo_035.jpgKo_036.jpg
Ko_037.jpgKo_038.jpgKo_30.jpg

Škoda

Škoda Auto je největší česká automobilka. Vychází ze společnosti Laurin & Klement založené v roce 1895, od roku 1990 je součástí skupiny Volkswagen Group.

Škoda Fabia • Škoda ScalaŠkoda Rapid • Škoda Octavia  Škoda Superb • Škoda Yeti • Škoda Kodiaq • Škoda Citigo • Škoda Kamiq • Škoda Karoq • Škoda Enyaq iV

Doporučujeme

Články odjinud