Škoda Kodiaq je tady! Fotky unikly ještě před světovou premiérou

66 komentářů

fandocz
4. září • 16:57

tajili vzhlad auta dlhu dobu a toto je vysledok, predna cast suv ma rozdrapenu hubu este s nim nikto ani nezavadil o obrubnik a celu dobu sa vyhovaraju na cesky krystal ktory nikdy tak hnusne nevyzeral, interier je priemerny ale vyduchy vzduchu okolo navigacie su hore nohami - otras, zadna cast vozidla je odseknuta sekerkou na drevo a na vysku toho vozidla su zadne svetla prilis uzke a male, auto je urcene asi hlavne pre cinu preto tak otrasne vyzera, celkovo velke sklamanie, bravo jozko kaban,

Škoda 110L
2. září • 10:30

Myslím že design Fabie poslední generace je trochu nadčasový a teprve se začne líbit. Mě se líbí ale v top výbavě a kombi. Ale rozvor mého fiata nebo Rapida to prostě nemá. Ale jak říkám, design je nadčasový. U mě to je tak, že většinou auta, který se líbí na poprvé se mi hned okoukají a po par letech se mi prostě nelíbí. Fabia předchozí generace, jejíž silueta combi byla pěkná pod plachtou, když se teprve dělalo na prototipech, tak ve finále její design a roomstrovskej-ten předek- tak to jsem neskousnul do dneška.
Kodiak má pěknou záď. Předek mi připomíná jeepa a lemy/podběhy tiquana a toho nemusim už vůbec. SUV jako takové je možná dobrý na hory ale já raději pošetřím na ojetou oktávii II před fejsliftem B-]
zdar.

hihihi
1. září • 22:54

Co mi to jen připomíná...
Udělej tam čárku ... drápem..., Tati zabruč...
U nás měří medvěda... Zkrátka něco jako pelíšek anebo snad medvědí brloh? :-)

honza
1. září • 22:41

Koukám na konkurenční web - Cx=0,33. To je (nic) moc a k tomu velká čelní plocha. Očekávám, že nebude trvat dlouho a SUV se dají v zájmu ochrany planety na ústup... Výrobci budou muset z nich udělat neprodejná auta dostupná nanejvýš pro boháče, aby si nekazili flotilové emise.

Kuk Vykuk
2. září • 9:01

Závest SUV daň za nehospodárnost.

tonys
1. září • 22:24

Když pominu to, že maska a světla je jednoduše ctrl+c -> ctlr+v z RR Evoque, pak mě tedy opravdu "zaujal" ten hnusný volant, šílená řadicí páka a vůbec lacině působící interiér. Simply never :-D

honza
1. září • 22:22

Podle názvu soudím, že je to příprava na zvažovaný vstup do USA. Jinak by se model jmenoval třeba Brtník. Takové pěkné slovo. My si taky lámeme jazyk na Qashqaiích a jiných stylistických nesmyslech, tak i svět by si mohl zvykat na pěkná česká slova.

your.god
1. září • 21:29

"Prodej Kodiaqu začně v únoru, přičemž ještě v příštím roce by chtěla značka prodat asi 4000 exemplářů"
Tak oni s tím už půl roku prudí úplně všude a prodávat se to má začít až příští rok na jaře? A do konce roku 2017 chtějí prodat 4000 exemplářů, čili týdenní produkci linky? A nejsou na palici? To číslo by odpovídalo kusové ruční výrobě. "Exempláře" tak to potom sedí. Celý rok 2016 obluzovat něčím, co se snad začne sériově vyrábět až v roce 2018 - to je ubohost i na VW.
Kokodák :-D

Eurohujer
1. září • 21:15

Hezky auto, velkej kufr, ekologickej turbomotor a ceska skodoklasika, za me palec nahoru. Doopravdy se me libi, ano nekoupim si ho ale je to hezke auto.

pacho
1. září • 20:58

zrejme súdruhovia z NDR, už aj škode naridili šetriť na pokuty.

dusann
1. září • 20:05

Tak vypada to celkem dobre, z boku mi to pripomona audi ale to se da pochopit. Vadi mi akorat ze se to porad prezentuje jako prvni sedmimistne auto od skodovky a co jako 1203? ;-)

brk77
1. září • 20:53

A to je právě ono. Vypadá celkem dobře a taky z boku vypadá v hrubých rysech jako Q7. Prostě vypadá tak, jak jsem si ho představoval od chvíle, kdy se začalo mluvit o přípravě škodováckého sedmimístného SUV.Neříkám, že to auto mělo být prdlé jako svou dobou Roomster, nebo hravé jako Yeti, ale ..., ale ono nakonec ve finále asi vypadá přesně tak, jak má vypadat. Ony ty obleky si jsou taky podobné jako vejce vejci a to je auto spíše pro pány v oblecích, než prdlé rodinky, nebo hravé řidiče a já nejsem cílovka. Nerad nosím oblek a nemám rád velká auta. Horši bude, když podobně, ale v menším měřítku, bude vypadat Yeti 2. To už mě mrzet bude, protože já si hraji rád.

Promo
1. září • 19:41

650 000Kč, ale s tak s 0.6l motorem a bez kol.

kott02
2. září • 8:44

Takový luxusní motor a za tak málo peněz? Ale kdeže ..

666
1. září • 18:50

Skvělý auto B-]

Čechystán
1. září • 19:52

Nejlepší na planetě... ne... tak jako každá Škodovka, nejlepší v celém vesmíru.Kam se na Škodyjaka hrabe ten, nooo, ten Evok... :-P

Defekt
1. září • 18:10

Tak hoši kolik z vás si pocákalo monitor;-):-D

Buran z Vidlákova
1. září • 18:22

Tož já nevím jak u vašich doma, u nás sa nemasterbuje. Ale aj tak si dobrý že sa s tým takto veřejno přiznávaš. To má málo kto taků kuráš.

šofér
1. září • 16:44

První časké Q7 :-D .. jinak z koncerového triumvirátu bych to viděl takto : 1.Tiguan
2.Seat Ateca
3. Kardiak, neurazí, nenadchne, tak trochu zaoblený, o generaci starší Fiat Freemont..

Buran z Vidlákova
1. září • 18:05

tož to teda né, fšeci fiáty stoja za houno, kromje teho kabrioleta z japoncka co teďka majó, ostatné só pjekné lejna

wolff
1. září • 18:03

Na to musím reagovat.
Freemont asi ne, ale myslím, že úplně přesně stejně by dopadl Cherokee, kdyby se bývali u FCA víc neodvázali a chtěli se za každou cenu držet při zdi.Hodně tomu pomáhají ty excentricky hranaté podběhy kol... Jeep by je teda asi měl ty kola uprostřed...

dpcstb
1. září • 16:38

nikdy som nevidel homosexualnejsiu prednu masku (nic proti homo, ale na auto to mat nechcem)

Pes
1. září • 18:36

Jako pes tomu nerozumím, ale vy buzík to víte lépe.:-P

Buran z Vidlákova
1. září • 17:59

šak do dêlal slovák, co chceš od chobolîkov...

Buran z Vidlákova
1. září • 18:24

Aj, do pr.. sem si nevšímnůl odkaváď že si.

kde
1. září • 16:19

Ten kamenný mostek je kde?

Optimista
1. září • 16:08

Super, předek už připravili rovnou na facelift :-))

gigi
1. září • 15:29

Něco mezi dusterem a čínským autem. Nic moc...

Petr
1. září • 15:21

Mám rád SUV, ale toto se mi moc nelíbí. Uvidím na živo.

Ales Beseda
1. září • 14:53

Škoda už dávno pochopila, že základem jejího úspěchu je nekonfliktní design. Podobně je na tom značka VW. Kodiaq je na většině fotek prezentován jako terénní vůz, ale všichni víme, že SUV není GAZ, ani UAZ. Jen tak většinou vypadá. Budiž. Tohle bude určitě úspěch, jen si nejsem jistý, jestli bohudík, nebo bohužel...

krakonoš
1. září • 15:06

Jaké budou k dispozici motorizace a kolik to bude stát? Jestli do toho chtějí cpát litrová tříválcová turbochrchlátka a chtít za to třičtvrtě mega, tak potěš koště!

Tom
1. září • 15:09

Já bych byl v klidu. Stejně velké vozy jako je Hjundaj SantaFe nebo Kia Sorento začínají na milionu... Tohle auto má být cenově "již od" cca 650tisíc

honza
1. září • 17:00

SantaFe je ve srovnání s platformou Tiguan / Kodiaq / Ateca o min. 20 cm delší, 4 cm širší a pak existuje ještě varianta Grand. Ceny začínají na 850 tis.

Tom
1. září • 18:33

To je omyl, Honzo, Kodiaq je temer na chlup stejne dlouhy a siroky jako SantaFe, jen ma oproti Hjundaji skoro o 10centimetru - cili o parnik, delsi rozvor. Dle oficialnich stranek importera Hjundaj v CR je cena zakladniho modelu rovnych 900.000,-Kc, Grand SantaFe, ktery ma teprve stejny rozvor jak Kodiaq zacina podle stejneho zdroje na brutalnich 1.180.000,-Kc...!!! A to se jedna o auto, ktere si s sebou tahne obludny batoh na zadech a tim i priserny zadni previs. Takze pokud Skodovka zacne s cenou Kodiaqa na slibovanych 650.000,- mame tu srovnatelne velke sedmimistne ceske auto s o PUL MILIONU nizsi zakladni cenovkou, nez korejec... A navic je Kodiaq fakt peknej...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
2. září • 1:36

Ha ha ha to je sranda ne

honza
1. září • 19:31

Tome, odkud bereš data o Kodiaqu? Vycházím z dat o Atecce (Tiguanu): délka je 4,36 (4,49), šířka 1,84 (1,84), výška 1,63 (1,67) a rozvor 2,63 (2,68). SantaFe: 4,70 - 1,88 - 1,68 - 2,70 a pro verzi Grand je délka 4,90 a rozvor 2,80. Podle stránek Hyundaie SantaFe začína na těch 900 tis., já původně psal 850 tis., ale ty rovnou milion.

Tom
1. září • 21:25

Honzo, data o Kodiaqu uz byla zverejnena. Nevim proc se inspirujes Atecou, kdyz Ateca je dvojce budouci Yetiny, Kodiaq je ve vsech smerech vetsi... Kodiaq ma delku 4,7m, sirku 1,88m a rozvor 2,8m... S cenou je to tak jak jsem psal vyse. 900tis SantaFe a 1.180tis GrantSF coz je pumelice jako prase za korejce... Kodiaq ma uz ted na ruzich ustlano...

honza
1. září • 22:01

Inspirovat se fabií se mi nepozdávalo...

honza
1. září • 22:01

Tak já zas tolik nehltám VW, proto až teď zjišťuji, že je to prodloužená platforma MQB-B, což jsi sdělit mohl... Cenu za SantaFe jsem již správnou uvedl, patrně jsi to přehlédl.

Tom
1. září • 22:25

Neprehledl, jen jsem konstatoval... ;-) Kodiaq je nekde mezi SantaFe a GrandSantaFe, proto nemuze mit s Atecou nic spolecneho.

honza
1. září • 22:43

Co vy chlapi furt máte s tím mrkáním na jiné chlapy? Hned se pokřižuju.

Pavel
2. září • 9:23

To bude tím že jsi asi nejspíš sto let za opicemi...B-]

Honza
1. září • 18:49

Fakt pěknej...je velmi subjektivní pojem..a vyděl jsi ten fakt pějnej neslícovanej interiér..měli by na čištění palubky dodávat simply clever spe košťata :DD..a ten naražený tunel co naboural do palubky..a co teprve fakt pěkne fofrklacek..ten je jakoz Tranzita model 1992:))

Tom
1. září • 21:27

Tisic lidi tisic chuti... Takze mas recht, je to subjektivni ;-) Interier medveda je peknej, hlavne v kombinaci s bezovou kuzi...

Buran z Vidlákova
1. září • 18:02

tož, informace zajímavá, pokáď to nejni korejec tak bych do teho šél.

Venca
1. září • 14:42

Předělaná stará Q8 se šikmýma očima.

Jirka
1. září • 15:05

Q8? - to neznám, co to je?

honza
1. září • 16:49

Po Superbu a tomto SUV se zdá, že Škodovka se snaží ze všech sourozenců nejvíce podobat luxusnějším příbuzným z Inglostadtu - české lidové Audi...

Buran z Vidlákova
1. září • 17:57

esli ono to spíš nebude tím že u audi dlouho dêlal Kabañ.

honza
1. září • 19:12

Podobnost je nejmarkantnější mezi modely novými, kdežto Kabaň působil u Audi do r. 2008. Ledaže by Kabaně stále pracoval pro všechny strany, což je při jeho významu v koncernu dosti možné. Každopádně design alá Audi je pěkný ve svém originále, jeho implantace na cokoliv jiného působí podivně (i u Seatu lze vystopovat podobnosti směrem k Audi).

honza
1. září • 14:41

Koukám, že krůček po krůčku se do do designu škodovky vkrádá asijský vliv. Škoda...

honza
1. září • 22:08

Psychologie je vskutku zajímavá. Dole někdo napsal, že Kodiaq je něco mezi Dusterem a čínským autem a příspěvek je hodnocen mnohem kladněji než ten můj říkající v podstatě to samé. Je mi to ukradené, ale je to zvláštní jev.

Fanda
1. září • 23:49

To není žádný zvláštní jev ani psychologie, ale klikači, stačí se dívat, jak z nějakého ustálené stavu lajků a dislajků najednou naskočí několik desítek lajků nebo dislajků navíc, to dělají idioti co nemají nic na práci a aby podpořili svou značku nebo si plivli na konkurenci tak tu lajkují. Jenom pro důkaz, právě jsem ti nasázel 20 like, jeden už jsi měl. Jestli chceš dalších 100, stačí říci. Na tomto serveru není žádná kontrola kdo a kolikrát lajkoval, takže počty souhlasů/nesouhlasů jsou prostě hausnumera.

honza
2. září • 0:02

Já když kliknu, tak už nemůžu podruhé. Páč jsem klikal jen párkrát za celý diskuzní život, tak mne nikdy nezajímalo, jak se to dá obejít. Tvého naklikání jsem si všiml a pobavilo mne to. Díky za zajímavé info.

Zelí
1. září • 14:31

Většinou s na první prezentaci vybere nějaká šmrncovní barva, což se o té nijaké zelenošedé nedá říct. Možná to chtějí nabídnout armádě a je to maskovací středoevropská zeleň. Dalík bude v base, tak neví jak to kompetentně nabídnout.

wolff
1. září • 14:11

No asi takto:
Asi to zákaznící koncernu VW chteji, takovato auta. Ja jim to preji. Mne se to proste nelibi, slusne receno. Hodnotit to asi ani nema cenu. Najde si to spoustu fanousku a spoustu lidi, kterym to auto nic nerika. Ja patrim do druhe skupiny.Nastesti je jeste spousta jinych zancek aut, kde se da vybrat alespon trochu zajimave a snad i pohledne auto i teto kategorie.Tak jak se mi treba novy Superb libi a slusi mu tento designovy jazyk a Fabie pusobi nijace, tak tohle je jako Fabie. Nic. Hroamdda plechu, plastu a NIC.

JARDA
2. září • 1:00

Objem kufru je 720 litrů ale bez rezervy!!! Což u SUV bude nereálné , prodávat se bude s rezervou a jaký tedy bude zavazadelník? Kolem +-600 litrů? Podobně jako stejně velká SUV Honda CR-V a Nissan X-Trail..
Interier průměr , super vypadají tradičně sedadla a volant..madla kolem řadící páky budou tlačit do kolene...:-/
Design předku je zralý na facelift , zadek je pěkný..:-)
Cena? Ta bude taky pěkná...ve 4*4 s LED a TDI tipiji kolem mega..:-/

honza
1. září • 14:53

Nijakost Fabie je výrazně větší než u tohoto SUV. Ale právě pro její obyčejnost se po čase nikomu nezají jako u jiných aut po prvotním sednutím si na zadek. Dnes v globalizovaném světě jsou auta spíše nemastní-neslaní kříženci různých stylů z různých částí světa.

Tom
1. září • 15:07

Musím souhlasit. Pamatuju si tu dlouhou slinu u mého spodního rtu, když jsem poprvé viděl Peugeot 206. Teď, po 15-ti letech, když stojí 206 vedle jedničkové Fabie, tak vypadá jako srandovní plechovka a jedničková Fabka má pořád svůj šmrnc...

mpolan
1. září • 22:49

No vidíš... a já si říkám, jak někdo vůbec mohl obdivovat Fabii, kterou už nemůžu ani vidět, zatímco 206, kterou stále tu a tam jedu, se mi pořád líbí.

pacho
1. září • 20:49

veľmi zaujímavé porovnanie. Pritom tých "srandovných plechovíc", s gumenným radením, a čo ja viem ešte čoho, sa vyrobilo, a predal niekoľkonásobne viac ako 1.F?, asi čím to bude??:

honza
1. září • 22:10

Řeč je o designu a to není jediné kritérium pro koupi. Takže odpovídám na otázku "Čím to bude?" následovně: asi něčím jiným.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
pacho
2. září • 0:07

veď hej dizajn predáva, či nie?. Na druhej strane, vkus je vec vysoko individuálna. Na druhej strane ta .1 F je oproti 2 a 3 f doslova "dizajnerský" skvost. Čiže zasa uhol pohľadu, s čím to porovnávaš, a že Ti 206, nereže, vôbec nie je podstatné a nemá žiadnú výpovednú hodnotu.

honza
2. září • 10:05

Design také prodává, ale ne každý má v oblibě auto působící tu roztomile, jinde agresivně, načančaně atd. Jistá konzervativnost a z ní vyplývající nudnost je přijatelná pro většinu. Já si však myslím, že pokud design zůstává v mezích slušnosti, tak rozhodují jiná kritéria. Design bude asi pomyslným jazýčkem na váhách, který rozhodne až v užším výběru.

BlackRider
2. září • 8:33

Spis "skvost". Prvni Fabie je nejhnusnejsi auto jaky kdy Skodovka vyrobila. Drojka je proti tomu normalni auto a trojka docela hezky auto. Ale porovnavat to s 206 by snad melo byt tresny...

Dobre tak!
1. září • 14:44

Souhlasim s Vami. To auto nema dusi, designove neni necim zajimave.

Doporučujeme

Články odjinud