Škoda Kodiaq Evropským autem roku nebude. Sedm finalistů odtajněno

Mezi automobily, které mají nadále šanci získat titul Car of the Year 2017 není tentokrát žádný zástupce největšího evropského koncernu Volkswagen.

Pouze jediné auto vyráběné v Německu se letos bude ucházet o získání prestižního titulu Car of the Year 2017. Podle očekávání je jím nový generace Mercedesu třídy E.

Mezi finalisty se však tentokrát nedostal nový model automobilky Škoda, což je SUV Kodiaq. Například nová Škoda Superb vloni mezi finalisty zařazena byla. Vyplývá to ze seznamu, který porotci zveřejnili a oficiálních internetových stránkách ankety.

Po dvou zástupcích ve finálové sedmičce mají japonští a francouzští výrobci. Konkrétně jde o Nissan Micra a Toyotu C-HR a Peugeot 3008 a Citroën C3.

Zajímavosti

Zde je 30 kandidátů na titul Car of the Year. Škoda Kodiaq nechybí

Zmíněné vozy doplňují ještě Volvo S90/V90 a Alfa Romeo Giulia.

Vítěz bude oznámen na počátku března před zahájením tradičního ženevského autosalonu. Úřadujícím vítězem je Opel Astra.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek

Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2005
Stav: 141 253 km
Cena: 95 000 Kč
Škoda Octavia 2
Rok výroby: 2005
Stav: 158 540 km
Cena: 95 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků