Škoda Kodiaq: 2065 l v zavazadelníku, posuvná sedadla a pět motorů

Škoda pokračuje v postupném odhalování svého velkého SUV označeného jako Kodiaq. Těšit se máme třeba na adaptivní tlumiče, paletu pěti motorů nebo největší zavazadelník ve třídě.

Škoda dál pokračuje v postupném odhalování svého velkého SUV, které ponese jméno Kodiaq. Oproti dřívějším oficiálním materiálům vám dnes už můžeme konečně nabídnout více konkrétních informací. Co Škoda zatím zveřejnila? 

Nový Kodiaq míří do segmentu velkých SUV, přičemž jeho délka dosahuje na 4,7 m. Auto dostane výrazný design, který ale podle všeho nebude tak odvážný, jak naznačila studie představená letos na jaře v Ženevě.

SUV | Design | Škoda | Premiéry | Hybridy | Škoda Kodiaq

Škoda Vision S odhalena. Hybridní SUV naznačuje podobu Kodiaqu

Velkým lákadlem pro zákazníky má být především vnitřní prostor. Třetí řada sedadel se bude dodávat na přání, ta druhá bude pro změnu standardně posuvná. Jak je u modelů Škoda zvykem, také Kodiaq sází na obrovský zavazadelník. Ten má být největší ve třídě, kdy maximální objem dosahuje na 2 065 l. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Škoda Kodiaq se pomalu chystá na svou premiéru, která proběhne začátkem září

Samozřejmostí je také řada Simply Clever doplňků. Kodiaq například nabídne vysouvací plastovou ochranu hran dveří (něco podobného už jsme viděli u Focusu) nebo dokonce věc, která se jmenuje „Paket spánek“, kdy dostanete tašku s dekou, klapkami na oči a speciální hlavové opěrky s výsuvnými bočnicemi. 

Škoda Kodiaq přidá i dnes velmi moderní konektivitu, takže se můžete těšit třeba na wi-fi hotspot, LTE modul, Apple CarPlay, Android Auto a tak podobně. Škoda přidá i systém bezdrátového dobíjení telefonů. 

SUV | Design | Autosalony | Ženeva 2016 | Seat

Ženeva 2016 živě: Seat představil SUV Ateca. Dostane i tříválec

Paleta motorizací bude na počátku roku 2017 obsahovat pět jednotek. Konkrétně půjde o dva diesely a tři benzinové agregáty. Zájemci o naftu dostanou motor 2.0 TDI o výkonu 110 kW (150 k) nebo 140 kW (190 k), benzinová část nabídky obsahuje motory 1.4 TSI a 2.0 TSI. Pro slabší motory bude standardem šestistupňový manuál a pohon předních kol, na své si ovšem přijdou také zájemci o převodovku DSG a pohon všech kol.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Ve výbavě najdete vše od výkonných motorů,
přes adaptivní tlumiče, až po zástup různých asistentů

Řidiči budou moci využít rovněž adaptivní tlumiče a možnost volby jízdního režimu. Čtyřkolky pak navíc nabídnou ještě režim Off-road. Ten upraví management motoru, asistenční systémy, ABS a ESC. 

Škoda Kodiaq se světu představí přesně prvního září, zájemci si pak budou moci tuto novinku prohlédnout na následném autosalonu v Paříži. 

Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2011
Stav: 112 302 km
Cena: 115 000 Kč
Škoda Octavia 1.9
Rok výroby: 2003
Stav: 172 195 km
Cena: 92 000 Kč
Škoda Octavia 1.9
Rok výroby: 2003
Stav: 142 369 km
Cena: 60 000 Kč
Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

V pátek fakticky končí povinnost zimních pneumatik a nastává čas těch letních. Podívejte se na výsledky testu dvaceti pneumatik v několika disciplínách. Můžete se tak lépe rozhodnout, co si nechat na auto nazout.

28.  3.  2017 | Milan Lažanský | 50 příspěvků
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

28.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 16 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 70 příspěvků