Starej vyběhnutej model s ještě starší výbavou za novou cenu a vo to-dé! :-D
B-] ale hlavně ten debilní tvar toho auta.. kasatrofa největší.. nejhnusnější škodifka všech dob.. ten kdo jí navrhnul by měl viset.. co to vlastně bylo za prakundáta?? chci jméno a foto! a udělejte Zibovi topinky kkti ! :-D
:-D no snad do toho budou montovat MULTI-KULTI brzdu :-O
Zase oprášily starý MPI 1,4, kdy dojde MPI 1,6 nebo starý výborný 1,8T!
Ide o nezničiteľný 1.4 MPI z Fabie I alebo o 1.4 16V?
Jde o motor CGGB - 1,4 16V MPI. Když je tady řeč o motorech 1,8 TSI EA888, to dvojité vstřikování FSI/MPI je tam opravdu z důvodu splnění emisí. Pomáhá tomu navíc chlazení výfukových svodů, které je přítomné i na motorech EA211 a dieselech EA288. Všechny nové motory 1,0 MPI; 1,2 i 1,4 TSI; 1,8 a 2,0 TSI poslední generace a diesely 288 mají modulární konstrukci.
OK, ještě podej info který motor je jednodušší, jestli starý 1,8T 20V 110Kw, nebo nový TSI 1,8!
Řekl bych že to bude 16v... ale těžko říct
Tak to snad ani nic jiného než MPI 1,4 16v 63kw být ani nemůže! Starý Škodovácký několikrát převrtavaný tříložiskový motor z Tudora tak to už byl asi vrchol techniky! I když u Škodovky si člověk nemůže být ničím jistý!?:-D
Že to byl ale legendární motor :D
nie tudor, ale Š1000MB.
Ok, máš pravdu!
Jojo, chtělo by to novou generaci stareho 1.8t... Dnes je ale doba kdy se hraje na emise a na spotřebu:D
Blabol...
Proč?
Protože 1,8TSI je konstrukčně jednodušší, výkonnější, nesrovnatelně úspornější, nemá v městském provozu potíže s ucpáváním olejových trubek k turbodmychadlu a jeho chod je neporovnatelně kultivovanější než 1,8T. Má jen jednu podstatnou nevýhodu: Do Fabie (ani SLX) ho nedodávají.
A co to je za blábol s ucpáváním olejových trubek v městském provozu??? Jedná se o zanášení síta sacího koše a tím o omezený přísun oleje?! A to je závislé na použitých olejích a délky servisních intervalů?!
To není blábol. Tahle choroba postihovala motory umístěné podélně. Převažující provoz v nízkých otáčkách způsobil u nejednoho motoru neprůchodnost trubek zásobování turba olejem. U aut, jezdících po dálnici to byl neznámý problém.A jednodušší? No ano, pětiventilová technika je minulostí.
Od kdy má Octavie motor podélně a jaký to má vliv na mazání motorů? Takže kombinace přímý a nepřímý vstřik s 8 vstřikovacími jednotkami a pochopitelně tomu odpovídající složitější vyhodnocování režimu motoru a tím i složitější a chytřejší řídící jednotka je jednodušší! ÁMEN!!! Běž se osprchovat!
A kde byla řeč o octavii?
Řeč byla o motoru 1,8T a ten se u nás dával do Octavie a podélně do Superbu 1, VW a Seatu! Jednalo se o původni motor od Audi u kterého byl problém s ucpáváním síta olejového čerpadla nezávísle, jestli byl motor podélně nebo napříč naprosto stejný! Jasně že motor s 5 ventily na válec je složitější než se 4 nebo 3 čí 2! Ale počet ventilů je důsledkem na požadavek motoru na plnění emisních norem a ne z úsporných důvodů nebo zjednodušení výroby!? Současné naftové motory právě pro plnění normy Euro 5 a 6 mají jen 2 ventily na válec! Kdo ví na co přijdou zítra!?
Koukám, že ten guláš ještě zahušťuješ. Vraťme se zpět k tématu: V kterém voze Škoda je motor s dvojí technologií vstřiku čili EA888 - jak správně výše napsal mjr. Bimbas, o kterém ses tu začal dohadovat?
OCT 3 motor EA 888 1,8TSI 132kw kombinace přímého vstříku FSI a nepřímého MPI proměnlivé časování ventilů! Předpokládám že je složitější než starý 1,8T 20V 110kw?
Jakou má vlastně výhodu, že to má oboje tyto vstřikování?
Ekologie pro splnění normy Euro 5-6!
No to rozhodně ne. Euro5 plní EA111 i EA211 a jejich varianty Euro6 jsou k dispozici.
Jenže 1,8TSI to nesplovala a proto dvojí vstřikování! Aspoň takto to vysvětlovali!
To nic, on tak trochu neumí číst a mele furt stejné blablabla. Navíc si plete motory, auta, systémy a o elektronice neví evidentně vůbec nic. Od konce: - řízení motoru s dvojím systémem vstřikování není o nic méně banální, než s jediným, složitost ecu je velmi podobná. Že řeč byla o mechanické složitosti, to mu samozřejmě nedošlo.- dvojí systém vstřikování má jediný motor, EA888, do Octavií se ale montuje EA211 (když už je řeč o octavii, což není, tys evidentně psal o A4, což ten jouda nepochopil a článek je o Fabii, což ten jouda taky nepochopil).
Motor EA211 o objemu 1,8? Kde se to vyrabi?
Jednodušší? Z důvodu splnění emisních limitů se jedná kombinaci přímého a nepřímého vstřiku, a to je asi opravdu jednodušší konstrukce???B-]
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.