Škoda GLX a SLX se vrací, jde o výbavy pro Fabii

V nabídce Škoda Auto pro český trh opět figurují výbavové stupně GLX a SLX, které si pamatujeme z dob Favoritů, Formanů i škodovek let osmdesátých. Mladoboleslavská automobilka takto nově označuje akční výbavu pro stárnoucí Fabii. 

Tajné | Zajímavosti | Škoda | Design | Byznys | Nová Fabia | Škoda Fabia | Škoda Superb

Škoda Fabia bude „opravdu hezké auto“ a Superb dostane výrazný vzhled

Levnější Fabia GLX má v sériové výbavě klimatizaci, rádio a „optický černý paket“ sestávající ze zatmavených světel a tónovaných oken. Jezdí na patnáctipalcových plechových kolech a má centrální zamykání bez dálkového ovládání. V motorizaci 1.4 MPI stojí 239 000 Kč. 

Fabia SLX přidá navíc kožený volant, litá kola, dálkově ovládané zamykání a dokonce i elektrické seřizování zrcátek. U prodejce Škody vám za tento luxus vystaví účet na 259 900 Kč. 

Významnou novinkou je standardní čtyřletá záruka na oba akční modely. Další podrobnosti včetně cen jiných motorizací se dozvíte z přiložené tiskové zprávy:

Zobrazit tiskovou zprávu
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2005
Stav: 141 253 km
Cena: 95 000 Kč
Škoda Octavia 2
Rok výroby: 2005
Stav: 158 540 km
Cena: 95 000 Kč
Kia Optima 3x jinak. Je dieselové kombi stále nejlepší volbou?

Kia Optima 3x jinak: Diesel, benzin i hybrid

Korejská automobilka Kia v případě optimy předvádí cestu, jakou se za několik let vydá například i tuzemská Škoda se svým superbem.

17.  2.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 61 příspěvků
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT)

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 80 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Honda HR-V vs. Honda Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 9 příspěvků