Škoda GLX a SLX se vrací, jde o výbavy pro Fabii

V nabídce Škoda Auto pro český trh opět figurují výbavové stupně GLX a SLX, které si pamatujeme z dob Favoritů, Formanů i škodovek let osmdesátých. Mladoboleslavská automobilka takto nově označuje akční výbavu pro stárnoucí Fabii. 

Tajné | Zajímavosti | Škoda | Byznys | Nová Fabia | Design | Škoda Fabia | Škoda Superb

Škoda Fabia bude „opravdu hezké auto“ a Superb dostane výrazný vzhled

Levnější Fabia GLX má v sériové výbavě klimatizaci, rádio a „optický černý paket“ sestávající ze zatmavených světel a tónovaných oken. Jezdí na patnáctipalcových plechových kolech a má centrální zamykání bez dálkového ovládání. V motorizaci 1.4 MPI stojí 239 000 Kč. 

Fabia SLX přidá navíc kožený volant, litá kola, dálkově ovládané zamykání a dokonce i elektrické seřizování zrcátek. U prodejce Škody vám za tento luxus vystaví účet na 259 900 Kč. 

Významnou novinkou je standardní čtyřletá záruka na oba akční modely. Další podrobnosti včetně cen jiných motorizací se dozvíte z přiložené tiskové zprávy:

Zobrazit tiskovou zprávu
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2005
Stav: 141 253 km
Cena: 95 000 Kč
Škoda Octavia 2
Rok výroby: 2005
Stav: 158 540 km
Cena: 95 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků