Škoda Felicia, 110R a teď Kodiaq. V Kvasinách vyrobili už 2 miliony aut

Závod Kvasiny nyní prochází velkým rozvojem. Do konce minulého roku zde našlo zaměstnání dalších 2600 lidí.

Už dvoumilióntý automobil opustil výrobní linku závodu Škoda Auto v Kvasinách.

Stal se jím bílý exemplář SUV Kodiaq. Je to symbolické, protože právě nyní se stává závod centrem značky pro vozy kategorie SUV. Kromě Kodiaqu se tu vyrábí také yeti a španělský Seat Ateca. Čtvrtým modelem, který se zde produkuje, je superb.

Zajímavosti | Škoda | Škoda Kodiaq

Škoda přejmenovala město Kvasiny na Qasiny. Uhádnete proč?

Závod se průběžně modernizuje a rozšiřuje. Jen během loňského roku bylo přijat 2600 nových zaměstnanců a nábor pokračuje i letos. Investice dosáhly sedmi miliard korun. 

V minulosti Škoda v Kvasinách vyráběla řadu legendárních modelů. Můžeme zmínit například kabriolet Felicia či kupé 110R.

Obrázky nejdůležitějších modelů v historii závodu Kvasiny naleznete zde:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Škoda Octavia 2
Rok výroby: 2004
Stav: 155 281 km
Cena: 75 000 Kč
Škoda Octavia 1.9
Rok výroby: 2004
Stav: 164 163 km
Cena: 65 000 Kč
Škoda Octavia 1.4
Rok výroby: 2010
Stav: 98 100 km
Cena: 160 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků