Škoda Fabia ve speciální edici Monte Carlo

34 komentářů

Rover623
23. února • 23:25

Koukám,že nikomu ze zdejších joudů nedošlo,že motor 2.0 TSI se do Fabie 2 vejde fakt na milimetry,kdyby ho tam Škoda dala,musel by se téměř kvůli každé kravině vyndat z auta aby se na něm dalo něco dělat.Myslím,že spousta majitelů by po první opravě a zjištění,že musí zaplatit 2-3x tolik,jen kvůli tomu,že servis musel vyndat motor by asi koukala jak se toho auta rychle zbavit

Cpt._Redeemer
23. února • 14:30

Škoda Fabia 1,2l Monte Carlo.. no to zní božsky (ironie)
Pod slovem Monte Carlo si vybavim bohatý lidi co maj Porsche, Bentley, Lamborghini, Ferrari, Chevrolet.
Fabia 1,2l Monte Carlo je to posledni co bych si vybavil.. je to ostuda..
taková Fabia V6 3,6l twin turbo a 450 koni přivedenejch na zadek nebo všechny 4 kola.. to by bylo jiný kafe.. ale je to jen sen :-)

Jerry
23. února • 10:40

Kdyby si pan Duchoň aspoň přečetl firemní leták Škody, nemohl by napsat tyhle nesmysly. Motory jsou zážehové 1.2 TSI 63 kW a 77kW a vznětové 1.6 TDI 55 kW, 66 kW a 77 kW. To nás čekají po odchodu Pavla Jandy časy.

TomSQ
23. února • 11:05

To je teda vyhra dat tam taketo motory. Keby tam dali aspon 1.8 TFSI alebo 2.0 TFSI bolo by to zaujimavejsie.

Nommo
23. února • 15:54

Tomu říkám slovo muže!!! :-DZejména, když RS má 1,4 TSI. To by nevypadalo vůbec hloupě... B-] Jasně, ta 1,8 TSI má sice nižší výkon, ale i tak, i když mně by se to taky hodně líbilo... A 2,0 TSI??? To už jsi hodně upadl... Mně to s tou 1,2 TSI 77 kW nepřijde tak slabý... Rozumné a realistické by mi to přišlo s nějakou 1,4 TSI.

Toper
23. února • 11:06

A pro koho? Pro žvanily na webu?

TomSQ
23. února • 11:13

Pre potencionalnych kupcov co odradi prave vyber motorov. Ked uz chcem mat "sportovy" nakupny vozik nezvolim do neho 55kW motor.

Toper
23. února • 11:19

Úplně mě udivuje, kolik se tu nachází marketingových odborníků, kteří vědí lépe než automobilka, co by se kupovalo. Ovšem sami by nic takového nekoupili.Ty si opravdu myslíš, že by za fabii s motorem 2.0 TFSI dal někdo přes 600 tisíc? Kolik by takových aut prodali?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Jerry
23. února • 11:41

U speciální edice, navíc s názvem Monte Carlo, bych opravdu čekal silnější motor než 77 kW. Nic proti Škodě a motorům 1.2 TSI nemám, ale do normálních aut. A montovat do tzv. sportovní edice "sazomet" to už opravdu nevím. Jak hluboko jsme klesli, o tom vypovídá i "sazomet" v octavii rs. Nejsem teoretik, vlastním ereso v benzinu, motor 2.0 TFSI je výborný.

Toper
23. února • 11:50

Škodovka nedělá ryze sportovní auta. Nikdy je ani nedělala a dělat v dohledné době nebude. Namá to v popisu práce. Od sportu je v koncernu prémiové Audi a níže Seat.
Takže i její klony RS nejsou sportovními vozy, ale jen rychlými rodinnými přibližovadly s trošku sportovní vizáží. Tam klidně dieslový motor být může, ostatně co tam bude, rozhoduje především zákazník, automobilka nabízí jen to, co se má šanci prodat a hlavně tedy pro ni - zaplatit.

Jerry
23. února • 12:31

Je pravda, že o všem rozhoduje trh,v tom souhlasím. Nicméně jestliže dělám byť jen rychlejší cesťák se sportovní visáží, necpu tam proboha naftu. Ani to audi nedělá přece rs v dieselu. Kdo se jednou svezl dobrým benzinovým motorem, podotýkám opravdu s dobrým, ví, že jakákoliv nafta je pocitově jednoznačně horší. Ať se jedná třeba o audi či bmw. Zdůrazňuji, že neberu v potaz spotřebu, ale radost z jízdy. Až budu rozvážet rohlíky či kupovat auta pro služební cesty, taky upřednostním naftu. Ale to není tenhle případ. Cožpak rallye se jezdí s naftou? Ale tahle edice Monte Carlo by měla být aspoň něčím odlišná od série, nejen pár doplňky, které lze objednat k normální fabii. Co třeba aspoň trochu čipnout a patřičně upravit
motor 1.2 TSI o nějakých 15-20 koníků víc. Ani za to už jim nestojí za námahu?

Toper
23. února • 12:42

Vy pořád nechápete smysl tohoto auta.
Tohle není žádné RSo, tohle je jen marketingová bublina. Auto, které se má dostat mezi normální lidi. Má mít sportovní vizáž a trošku lepší motory. Nic jiného. Jak k tomu přijdou třeba mladí kluci ve státech, kde můžou řídit vozy s určitým stanoveným maximálním počtem koní vzhledem ke svému věku? Vy se pořád díváte jen na sebe. Na své potřeby, ale už vás nezajímají potřeby solventních zákazníků.PS: Naftové sportovní náčiní dělá Seat. A opět je to o lidech, těm dávají na výběr. Nic špatného na tom nevidím, když si můžu koupit Ibizu FR jak s benzínovým 1.4 TSI tak s naftovým 2.0 TDI. Když mě nafta nezajímá, koupím benzín. Hotovo.

Jerry
23. února • 13:49

Ale chápu. Jak jste popsal, jde o marketing, tedy o to, jak za co nejméně vytáhnout zákazníkům z kapsy co nejvíc. V tom se asi shodneme. A týká se i jiného zboží. Bohužel. Stejně motorizovaná a vybavená byla Fabia Sportline a o 30.000 Kč levnější. Mimochodem tu je možno objednat i teď, ale chytře skryto jako paketový příplatek 25.000 Kč k verzi Ambiente. Těch 30.000 Kč je opravdu jen za ten černý lak a černé doplňky, prostudujte detailně firemní ceník. Jasně, že se může každý rozhodnout sám, ale tím jak z lidí vytáhnout peníze se zabývají celé týmy a většina potom podlehne. Jenom mi v tom pořád trochu chybí profesní hrdost firem postavená na filosofii - ano zaplatíte víc a taky víc dostanete a bez kliček a skrývacích manévrů.

Toper
23. února • 13:55

Tak konečně jsme se nějak shodli. Ostatně, těch 30 tis není zas taková pálka. A za jistou individualitu to snad i někomu stojí. No a jinak, tady se na hrdost moc nehraje, kdo byl hrdý, tak už většinou ani neexistuje.

TomSQ
23. února • 11:25

Monte Carlo ma byt specialna edicia. A uz len tym, ze to bude specialna edicia nebude predaj nejak extra velky. Preto tam mohla dat Skodovka nieco extra co by sa normalne nedalo objednat. A prave tym je vykony motor a nie tie zahradne sekacky.

Toper
23. února • 11:40

Tím si ovšem neodpověděl na moji otázku - kdo by to koupil za tu cenu. Žvanit něco o tom, jak velký motor by měl být tam a onde, to umí každý puberťák, který se na problém neumí podívat z druhé strany.
Nehledě na fakt, že Fabia nemá podvozek na 200 koní.

TomSQ
23. února • 11:51

Preco sa potom Skodovka snazi urobit z auta co nato nema nieco specialne. Staci si kupit Fabiu II v social. vybave, dat ju nastriekat na cerveno, obsit interier kupit velke cierne disky a mam to iste. A este mi ostane na naftu do nadrze. Fakt niekedy nepochopim rozmyslanie inzinierov u Skodovky. Robit auta na ktore nemaju.

Toper
23. února • 11:57

Tak si to zkus udělat, stejně tě to vyjde na cenu obdobnou, ne li vyšší, než kdybys to koupil už hotové.

TomSQ
23. února • 12:05

Taku chybu by som v zivote nespravil pretoze, za tu sumu co by som kupil novu Fabiu II sa da kupit taka jazdenka, ze by som sa nemal zaco hambit. Toboz sa o Fabii povedat neda.

yoggi
23. února • 16:13

TomSQ: najprv pises, ze chces v tom 200 koni, ked ti niekto napise, ze auto na to nie je postavene, tak nadavas naco sa potom hraju na nieco. nakoniec tu prudis o ojazdenom aute. chlape chod si kupit 15 rocnu pixlu a zi v presvedceni najlepsieho auta na svete a neotravuj tu.

muflon
23. února • 12:25

Slovaci, akorat keci a tim to konci. Kolik aut jste vyrobili? Nenavazej se do Skodovky, kdyz jste sami splacali mozna tak akora ZUKa a to jste jeste museli ukrast od FIATu. Fabia je socialni auto a ma motory jake si zaslouzi. Pokud bychom se meli bavit o Fabia RS, tak tam je to neco jineho, auto je pro vyssi vykon prispusobene a take mu odpovida cena a jeho prodeje. Je to auto pro desitky vybranych zajemcu a "blaznivych fandu".

Toper
23. února • 12:09

No a jsme u toho.
Takže ty obrážíš bazarové ploty, ale na internetu jsi velký, silý a mocný a nejlíp víš, že by škodovka měla do Fabie montovat 2.0 TFSI a prodávat ho za 650+ tis. A všichni by to kupovali.Ty si fakt hodně naivní mladíček.

TomSq
23. února • 12:23

Ked sa ma jednat o specialnu ediciu tak si moze Skodovka zvolit taku cenu za ktoru by si si kupil dve normalne Fabie. Napr. u nas na Slovensku importer Seat spravil specialnu ediciu Cupra R300 za cenu mierne vyssiu ako je cena normalne Cupry R a bola vypredana este predtym ako sa dostala do predaja. A vidis, ze sa naslo aj tych par zaujemcov aby sa dokazali odlisit od ostatnych. Keby to spravila takto aj Skodovka, Monte Carlo by bolo na uplne inej urovni. Nebola by to len prestriekana Fabia na ciernych kolesach. Ale hold kazdy robi to co mu ide najlepsie. Vidim, ze nema cenu sa s tebou dalej bavit. Kazdy sme ineho nazoru.

trent
23. února • 20:55

TomSq: a jistě v té slovenské Cupře byl úplně jiný motor, než se do této modelové řady dodává...třeba 3,6 FSI?

Toper
23. února • 12:26

Ano, já už jsem trošku dospělý a vím, že proto, aby se nějaký model auta prodával, tak musí mít jiné přednosti, než jen velký a silný motor. PS: Leon je trošku něco jiného než Fabia, chlapče...

asdf
23. února • 13:11

jj toper jezdi ve favoritu, proto 2.0tfsi nazyva velkym a silnym motorem :-D:-D:-D

Toper
23. února • 13:16

Článek je o Fabii. A ano, v té by byl 2.0 TFSI velký a silný. Uvažuj než něco napíšeš.

jarecek
23. února • 6:55
CJo
23. února • 11:02

to je déjà vu :-D

Jiří Duchoň
23. února • 12:48

Milí čtenáři, omlouvám se vám za to, že jsem znovu zpracoval již jednou publikované téma. Byla to moje chyba a vynasnažím se, aby se už neopakovala. Děkuji za pochopení!

CJo
23. února • 15:28

Iba ten nerobi chyby, kto nic nerobi ;-)

Vana666
23. února • 7:24

Opakování je matka moudrosti :-)

michallos
23. února • 7:35

toto je PR článok, to preto ešte raz...;-)

FSH
23. února • 10:56

asi ten hnus nikdo nechce :-D

Doporučujeme

Články odjinud