Škoda Fabia Race Package: je libo „závodní” HTP?

Soudě dle toho, co lze potkat na českých silnicích, je Škoda Fabia osazená legendárním pološestiválcem 1,2 HTP ideálním základem sportovního vozu. U Škodovky to zjevně nehodlají rozporovat, a tak pro své, kapku přerostlé mini připravili paket s ambiciózním názvem Race Package, který je právě pro motor 1,2 HTP také k dispozici. Ale vezměme to pěkně popořádku.

Paket sestává z upraveného předního spojleru (ten bohužel není na uvolněné fotografii vidět, ale soudě dle originality ostatních prvků to nebude žádná převratná novinka), zadního nárazníku s imitací difuzoru a chromovanou koncovkou výfuku, jistě jste nepřehlédli bílou střechu a „rychlé šachovnice”, které se táhnou jak červená nit přes celou střechu až po záď a bok vozu. Dále si povšminěte bíle lakovaných 17" kol a vozu byl dopřán i sportovní podvozek, který jej přiblížil o něco více k zemi.

Pokud snad ještě pochybujete o tom, že toto je Race Package jak se patří, pohlédněte do nabídky motorů. Jistě už tušíte, že v ní nechybí 1,2 HTP 68 koňmi, druhou alternativou je 1,2 TSI s výkonem 85 koní. Tím výčet končí.

Nevím, zda po tomto dílku někdo z vás zatoužil, ale pokud ano, je třeba dodat, že bude k dispozici zřejmě jen na německém trhu. Základní ceny mají podobu 15 560 Euro (cca 400 tisíc Kč) za verzi s motorem 1,2 HTP a 16 810 Euro (cca 435 000 Kč) za verzi hnanou přeplňovaným agregátem 1,2 TSI. Případným zájemcům nezbývá než popřát šťastnou cestu do Němec...

Klepněte pro větší obrázek
Škoda Fabia Race Package
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2005
Stav: 141 253 km
Cena: 95 000 Kč
Škoda Octavia 2
Rok výroby: 2005
Stav: 158 540 km
Cena: 95 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 19 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků