Škoda Fabia má za sebou pařížskou premiéru. Zde jsou první živé fotky

Tak jako už tradičně předchází i autosalonu v Paříži noc koncernu Volkswagen, kde se obvykle představují všechny koncernové novinky. Škoda už má tedy svou pařížskou premiéru za sebou a protože již máme k dispozici první živé fotografie, nemůžeme si je nechat pro sebe. 

Design | Škoda | Autosalony | Kombi | Paříž 2014 | Škoda Fabia

Škoda Fabia odhalena také s karoserií kombi (Aktualizováno)

Základní Škoda Fabia je o kousek kratší (- 8 mm), nižší (- 31 mm) a širší (+ 90 mm), bude mít i větší rozvor (+ 5 mm) a má být prý i lehčí. Podle dostupných informací má nová Fabia v základním provedení vážit o 65 kg méně než dosavadní model.

Zajímavosti | Škoda | Nová Fabia | Paříž 2014 | Škoda Fabia

Nakonfigurujte si svou vlastní Fabii. Klidně s červenou střechou i koly

I základní tříválec 1.0 MPI o výkonu 44 KW (60 k) by tak mohl do města stačit, silnější provedení o výkonu 55 kW (75 k) pak už bude vyložený sportovec. Ale teď vážně, čeká se i modernizovaný motor 1.2 TSI o výkonu 66 až 81 kW (90 až 110 koní). Sedmistupňový automat DSG bude k dispozici pro motory 1.2 TSI (81 kW) a 1.4 TDI (66 kW), jinak dostanete standardně pětistupňový manuál.

V případě nové Fabie Combi nabídne zavazadlový prostor v základním uspořádání objem 530 litrů, což představuje nárůst o 25 litrů ve srovnání s předchozí generací. Po sklopení zadních opěradel se nová Fabia Combi dostane na 1395 litrů. Nová Fabia Combi narostla na délku o 10 mm, na šířku přibrala plných 90 mm a zároveň je o 31 mm nižší.

Automobilka chce, aby nová Fabia především působila jako auto z vyššího segmentu, takže se dá očekávat zlepšení v oblasti komfortu a kultivovanosti. Do Fabie míří i moderní bezpečnostní výbava, kterou právě známe spíše z aut jako je Golf a spol. Rozšíří se i možnosti individualizace.

Zobrazit tiskovou zprávu

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2011
Stav: 112 302 km
Cena: 115 000 Kč
Škoda Octavia 1.9
Rok výroby: 2003
Stav: 172 195 km
Cena: 92 000 Kč
Škoda Octavia 1.9
Rok výroby: 2003
Stav: 142 369 km
Cena: 60 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků