Škoda Fabia Kofola: Nová limitovaná edice zahrnuje 99 exemplářů

Škoda představila limitovanou edici Kofola určenou pro model Fabia. Pokud se vám nově představená verze líbí, rozhodně byste neměli otálet, protože vznikne pouze 99 exemplářů. 

Kombi | Škoda | Byznys | Design | Škoda Fabia

Škoda Fabia ScoutLine dorazila na český trh. Stojí minimálně 370 900 Kč

Nic revolučního ovšem nečekejte. Škoda Fabia Kofola totiž dostala hnědý lak karoserie, šestnáctipalcová litá kola z příslušenství, béžový interiér vycházející z výbavy Style a bohatší výbavu zahrnující třeba bezklíčkový přístup, multimediální systém nebo rezervu. Specialitou je chladnička, kterou můžete ukotvit na zadní sedadlo. To abyste si měli kde chladit Kofoly. 

Co se motoru týká, pod kapotou najdete čtyřválec 1.2 TSI naladěný na 66 kW (90 k). Cena této limitované hnědé Fabie byla stanovena na 364 420 Kč. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2005
Stav: 141 253 km
Cena: 95 000 Kč
Škoda Octavia 2
Rok výroby: 2005
Stav: 158 540 km
Cena: 95 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 19 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků