Škoda Fabia III ukázala interiér, odhalování pokračuje

Po oficiálním odhalení designu nového modelu Škoda Fabia představuje automobilka také vzhled interiéru. Na fotografii vidíme nový tříramenný multifunkční volant, tradiční přístrojový štít s dvojicí přístrojů a informačním displejem, ale také několik nových detailů. Na levý ventilační otvor zespodu bezprostředně navazuje panel tlačítek a namísto spínací skříňky je na sloupku volantu tlačítko pro bezklíčové spouštění motoru.

Klepněte pro větší obrázek
Širokoúhlá fotografie prozrazuje i to, že některé verze Fabie budou mít lakovanou dekorační lištu, patrně barevně sladěnou s exteriérem

Škoda slibuje více místa v příčném i podélném směru. „Interiér je o něco delší a širší než dosud, řidič a spolujezdec budou mít také více místa nad hlavou. „Ačkoli je nová Fabia o 8 mm kratší než její předchůdkyně, vzrostla o 8 mm délka interiéru na současných 1674 mm. Vzrostla i šířka interiéru ve výši loktů, a to na 1401 mm vpředu (plus 21 mm), resp. na 1386 mm (plus 2 mm) vzadu,“ píše automobilka v tiskové zprávě.

Kamarádí s chytrými mobily i s lahvemi

Vedle rozhraní MirrorLink, které dokáže zrcadlit na displeji palubního systému displej chytrého telefonu, dostane nová Fabia také funkci SmartGate. Ta funguje obráceným směrem – přenáší vybrané provozní údaje auta do chytrého telefonu. Škoda nezapomněla ani na obligátní škrabku ve víčku nádrže, stejně jako na množství odkládacích ploch. Celkem byste v nové Fabii prý napočítali sedm držáků na lahve. 

Na kompletní sadu fotografií si ještě musíme počkat do autosalonu v Paříži, kde se novinka představí veřejnosti. Prozatím tak máme k dispozici jen čelní a zadní tříčtvrteční pohled, pár detailů exteriéru a interiér. Nicméně důležité věci už známe, zejména použité motory a základní technické údaje.

Škoda | Hatchbacky | Nová Fabia | Premiéry | Design | Škoda Fabia

Nová Škoda Fabia III konečně odhalena. Podívejte se na první fotky celého auta

Nová Fabia je nižší, širší a i když je o trochu kratší, má nepatrně delší rozvor. Pod kapotou najdete základní litrový tříválec, dvanáctistovku TSI a také několik verzí celohliníkového tříválce 1.4 TDI. Ten bude v modelu Greenline jezdit za 3,1 litru na 100 km.

Podrobnosti o vnitřní výbavě nové Fabie se dozvíte z oficiální tiskové zprávy:

Zobrazit tiskovou zprávu
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2005
Stav: 141 253 km
Cena: 95 000 Kč
Škoda Octavia 2
Rok výroby: 2005
Stav: 158 540 km
Cena: 95 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků