Škoda Fabia druhé generace: 1,5 milionu vyrobených kusů

14 komentářů

Jan
23. září • 7:56

Co považuji za úspěšný model?Renault 4
15 000 000 ks
nástupce
Renault 5
5,5 000 000 ks
nástupce
Renault Clio1 až 3 generace /bez poslední nové/
12 000 000 ks:-D

Jan
23. září • 7:59

jo a Renault Clio 4 bylo za Srpen 2013 2. nejprodávanější vozidlo v Evropě Spíše je Fabia 2 propadák než se tím chlubit na internetu. A tu RS raději ukončili, že to nikde nikdo nechtěl.:-P

Jouza
22. září • 22:48

Hrozne se mi libi, jak tomu rikate nova generace... :DRozdil mezi Fabii a Fabii II je asi tak stejne velkej jako ve svy dobe mezi Favoritem a Felicii.
Nova Fabia by se dala s jednim zavrenym okem oznacit jako ta faceliftovana - vetsi zmeny na podvozku, nova elektronika...

VB
22. září • 23:29

No ja ti nevim, ale facelift mezi favoritem a felicii byl aspon pokrok, jenze z fabie I na II je to spis degradace....

Zilvar
22. září • 18:45

Já osobně bych už uvítal změnu! Chtělo by to něco nového a o dost spolehlivějšího! Doufám, že se v roce 2014 dočkáme! Jenže výrobce bude šetřit, ještě víc než nyní a třeba výfuk už shnije po dvou letech a na to nemusím být jasnovidec! 3-[

yoggi
22. září • 22:03

No uvidime, doma je fabia I 1,4 16V r.v. 11/2001 a 145tkm a povodny vyfuk (komplet);-)
Myslim, ze uz az tak viditelne nebude skoda setrit na fabii ako to urobili na rapide, kde to bolo vidiet a teraz postupne doplnaju, aby nebolo vidlo az tak low cost.

22. září • 22:14

Jsem zvedavej na Fabia III,s jednickou jsem byl navysost spokojenej..Kupoval jsem funglovku v kombajnu,r.v.2001,1.4 16V a po poctivejch 168tKm ji podedila dcera.Krome beznych spotrebnych veci,slouzi holka bez jakychkoliv problemu:-)Teda fabku myslim...

Rudolf
22. září • 20:34

Tak pokud se chtějí dostat na těch 1.5 milionu ročně,tak kvalitu musí samozřejmě snížit aby se to dříve rozpadlo a lidi to častěji kupovali.

Fantomas
22. září • 8:40

"V případě konkrétního jubilejního automobilu šlo o provedení osazené motorem 1.2 TDI."No a tento jubilejní kus sjel z linky v Číně, Indii, nebo v Rusku? A jak se to určuje? Výroba jistě běží všude. A slaví se jistě také všude :-))
Tím chci jen říct, že mě zklamalo, že se píše o mladoboleslavské škodovce, ale výroba je sečtená ze všech továren Škoda po celém světě. Tak nějak jsem očekával, že 1,5 milionu vyrobili právě v té Boleslavi.

V
22. září • 8:48

Škoda Auto sídlí v Mladé Boleslavi...už Ti to došlo? Proč píší o "mladoboleslavské Škodovce"?

Fantomas
22. září • 8:54

Proč myslíš, že mi to nedošlo?

furgon
22. září • 12:57

a co nechápeš na 1,5 miliontém vyrobeném kusu mladoboleslavské škodovky?

Rudolf
22. září • 16:55

Všichni všechno chápem,jen jsme se nedozvěděli jestli to auto vyrobili Češi,Číňani.... Chápeš to zase ty?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
furgon
22. září • 18:57

ale k čemu je to důležité vědět?

Doporučujeme

Články odjinud