Škoda Fabia Combi v plné výbavě? Klidně přes 540 000 korun

Škoda spustila na svých stránkách konfigurátor i pro novou Fabii Combi, a tak jsme opět vyzkoušeli naši hru: Kolik bude stát auto, které bude mít úplně všechno? Jako základ jsme vzali nejdražší nabízenou motorizaci, tedy jednotku 1.4 TDI s převodovkou DSG, která v nejvyšší výbavě Style přijde na 405 900 korun.

Škoda | Hatchbacky | Nová Fabia | První svezení | Škoda Fabia

Škoda Fabia 1.2 TSI je takové normální auto první jízdní dojmy

Můžete to zkusit také, nám se povedlo do Fabie Combi doplnit příplatky za 138 800 korun. Dostali jsme se tak na konečných 544 700 korun. Jistě, k výbavě jsme přihazovali i zdánlivé zbytečnosti, ale někdo třeba bude chtít panoramatické střešní okno za 21 500 korun, tažné zařízení za 9000 korun, držák jízdních kol v kufru za 4600 korun...

Možná se vám podaří škodovácký konfigurátor ošálit a naspecifikovat ještě dražší Fabii Combi. Zkuste to třeba s prostřední výbavou Ambition a pak zaklikávejte úplně všechno, co vám konfigurátor nabídne.

Zajímavosti | Škoda | Byznys | Ceny | Nová Fabia | Škoda Fabia

Kolik stojí nová Škoda Fabia v plné výbavě? Klidně přes půl milionu

Jen připomeneme, že nová Fabia Combi má v kufru 530 litrů volného místa a ano, přichází i se škrabkou ve víčku nádrže. Základní cena sice začíná na 262 900 korun, ale příplatek ke krátké Fabii činí rozumných 10 000 korun.

Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2011
Stav: 112 302 km
Cena: 115 000 Kč
Škoda Octavia 1.9
Rok výroby: 2006
Stav: 142 737 km
Cena: 75 000 Kč
Škoda Octavia 1.9
Rok výroby: 2006
Stav: 169 598 km
Cena: 60 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

včera | Stanislav Kolman | 32 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 38 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 59 příspěvků