Škoda Fabia Combi v plné výbavě? Klidně přes 540 000 korun

Škoda spustila na svých stránkách konfigurátor i pro novou Fabii Combi, a tak jsme opět vyzkoušeli naši hru: Kolik bude stát auto, které bude mít úplně všechno? Jako základ jsme vzali nejdražší nabízenou motorizaci, tedy jednotku 1.4 TDI s převodovkou DSG, která v nejvyšší výbavě Style přijde na 405 900 korun.

Škoda | Hatchbacky | Nová Fabia | První svezení | Škoda Fabia

Škoda Fabia 1.2 TSI je takové normální auto první jízdní dojmy

Můžete to zkusit také, nám se povedlo do Fabie Combi doplnit příplatky za 138 800 korun. Dostali jsme se tak na konečných 544 700 korun. Jistě, k výbavě jsme přihazovali i zdánlivé zbytečnosti, ale někdo třeba bude chtít panoramatické střešní okno za 21 500 korun, tažné zařízení za 9000 korun, držák jízdních kol v kufru za 4600 korun...

Možná se vám podaří škodovácký konfigurátor ošálit a naspecifikovat ještě dražší Fabii Combi. Zkuste to třeba s prostřední výbavou Ambition a pak zaklikávejte úplně všechno, co vám konfigurátor nabídne.

Zajímavosti | Škoda | Ceny | Byznys | Nová Fabia | Škoda Fabia

Kolik stojí nová Škoda Fabia v plné výbavě? Klidně přes půl milionu

Jen připomeneme, že nová Fabia Combi má v kufru 530 litrů volného místa a ano, přichází i se škrabkou ve víčku nádrže. Základní cena sice začíná na 262 900 korun, ale příplatek ke krátké Fabii činí rozumných 10 000 korun.

Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2005
Stav: 141 253 km
Cena: 95 000 Kč
Škoda Octavia 2
Rok výroby: 2005
Stav: 158 540 km
Cena: 95 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků