Škoda Fabia Combi ScoutLine má jenom ozdoby, technika je stejná

Stylové outdoorové verze ScoutLine se dočkala i Škoda Fabia Combi. Nečekejte ale nějakou robustnější techniku nebo snad pohon všech kol. Pod kapotou je pořád to samé, ani podvozek nedoznal úprav, respektive se o nich automobilka nezmiňuje. Jedná se vlastně jen o stylový paket.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Škoda Fabia ScoutLine je jen běžný kombík vyzdobený podle aktuálních módních trendů. Technika pod povrchem zůstává stejná, nemění se ani podvozek

Na přiložených fotografiích si můžete všimnout kontrastního provedení nárazníků i zrcátek, Fabia Combi ScoutLine dostane také 16" nebo 17" kola z lehkých slitin. Paket bude k dispozici pro benzínové a dieselové motory o výkonu od 55 kW.

Testy | Kombi | Škoda | Nová Fabia | Škoda Fabia

Test Škoda Fabia Combi 1.2 TSI 66 kW: Velmi kompaktní, ale šikovná  

„ŠKODA Fabia Combi ScoutLine nadchne svým dobrodružným laděním. Robustní vzhled podtrhují výrazné plastové nástavce předních a zadních nárazníků,“ píše automobilka v přiložené tiskové zprávě. Přesto bychom se s Fabií ScoutLine raději nepouštěli do nějakého mimoasfaltového dobrodružství.

Škoda Octavia 2
Rok výroby: 2004
Stav: 155 281 km
Cena: 75 000 Kč
Škoda Octavia 1.9
Rok výroby: 2006
Stav: 142 737 km
Cena: 75 000 Kč
Škoda Octavia 1.9
Rok výroby: 2004
Stav: 164 163 km
Cena: 65 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků