Škoda Fabia a Roomster Tour paket: něco pro cyklisty

Čeští zákazníci mají označení Tour v případě škodovek spojené s časově neomezeným výprodejem výběhových modelů, ale v tomto případě jde o trochu jinou Tour. Již 3. července totiž odstartuje 97. ročník cyklistické Tour de France, Škoda je tradičním partnerem této jistě významné sportovní události, a tak se rozhodla své sponzorství promítnout i do nabídky modelů. A schytaly to právě Fabia s Roomsterem.

Podobně jako v případě nedávno avizovaného, poněkud předraženého Race paketu pro Fabii se tato nabídka nejspíše nedotkne českých dealerství značky, a tak se můžeme podívat na to, o co u nás přijdeme. A rovnou můžeme říci, že ne o mnoho.

Pokud byste v rámci paketu spojeného s cyklistikou očekávali nějaký akční držák kol či cokoli podobného, jste na omylu. Zřejmě jen holandští, francouzští a belgičtí dealeři (přes tyto země vede letošní Tour) budou moci v rámci Tour paketu nabízet pro oba modely v podstatě jen nikterak specifickou dodatečnou výbavu skoro zadarmo. Tour paket obsahuje 15" nebo 16" hliníková kola, zatmavená zadní okna a bílou střechu nebo hagusy, to vše pochopitelně v závislosti na modelu. Běžná cena těchto prvků je 1 180 eur, při Tour de France budou k mání za 199 eur, zákazníci tedy ušetří nějakých tisíc eur.

Paket je k dispozici v kombinaci s většinou výbav, nabídka dostupných motorizací už tak pestrá není - jen jeden motor má objem jiný než 1,2 litru. Abychom byli konkrétní, k dispozici bude 1,2 HTP s 69 koňmi, 1,2 TSI s 85 a 105 koňmi, 1,2 TDI se 75 koňmi a 1,6 TDI opět se 105 koníky.

Pokud se tento paket v Česku neobjeví (jako že to tak už nevypadá), opravdu to nebude velká ztráta...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Faceliftovanou Fabii či Roomster v Tour paketu od standardu nerozeznáte
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2005
Stav: 141 253 km
Cena: 95 000 Kč
Škoda Octavia 2
Rok výroby: 2005
Stav: 158 540 km
Cena: 95 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků