Škoda Fabia a Roomster Tour paket: něco pro cyklisty

Čeští zákazníci mají označení Tour v případě škodovek spojené s časově neomezeným výprodejem výběhových modelů, ale v tomto případě jde o trochu jinou Tour. Již 3. července totiž odstartuje 97. ročník cyklistické Tour de France, Škoda je tradičním partnerem této jistě významné sportovní události, a tak se rozhodla své sponzorství promítnout i do nabídky modelů. A schytaly to právě Fabia s Roomsterem.

Podobně jako v případě nedávno avizovaného, poněkud předraženého Race paketu pro Fabii se tato nabídka nejspíše nedotkne českých dealerství značky, a tak se můžeme podívat na to, o co u nás přijdeme. A rovnou můžeme říci, že ne o mnoho.

Pokud byste v rámci paketu spojeného s cyklistikou očekávali nějaký akční držák kol či cokoli podobného, jste na omylu. Zřejmě jen holandští, francouzští a belgičtí dealeři (přes tyto země vede letošní Tour) budou moci v rámci Tour paketu nabízet pro oba modely v podstatě jen nikterak specifickou dodatečnou výbavu skoro zadarmo. Tour paket obsahuje 15" nebo 16" hliníková kola, zatmavená zadní okna a bílou střechu nebo hagusy, to vše pochopitelně v závislosti na modelu. Běžná cena těchto prvků je 1 180 eur, při Tour de France budou k mání za 199 eur, zákazníci tedy ušetří nějakých tisíc eur.

Paket je k dispozici v kombinaci s většinou výbav, nabídka dostupných motorizací už tak pestrá není - jen jeden motor má objem jiný než 1,2 litru. Abychom byli konkrétní, k dispozici bude 1,2 HTP s 69 koňmi, 1,2 TSI s 85 a 105 koňmi, 1,2 TDI se 75 koňmi a 1,6 TDI opět se 105 koníky.

Pokud se tento paket v Česku neobjeví (jako že to tak už nevypadá), opravdu to nebude velká ztráta...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Faceliftovanou Fabii či Roomster v Tour paketu od standardu nerozeznáte
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2011
Stav: 112 302 km
Cena: 115 000 Kč
Škoda Octavia 1.9
Rok výroby: 2006
Stav: 142 737 km
Cena: 75 000 Kč
Škoda Octavia 1.9
Rok výroby: 2006
Stav: 169 598 km
Cena: 60 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

včera | Stanislav Kolman | 32 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 38 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 59 příspěvků