Škoda Fabia a Roomster po faceliftu znají své nové ceny, jsou nižší

Facelift Škody Fabia i jejího urostlejšího sourozence jménem Roomster jsme vám představili již koncem února. Inovovaný vzhled i technika ale volaly také po aktualizaci cen a škodovka nám ji dopřála dříve než jsme se stačili rozkoukat. Hned zkraje března vám tak můžeme nabídnout kompletní nový ceník.

A je to téma více než aktuální, neboť objednávat inovované modely můžete začít právě dnes. Pozitivní zprávou je, že ceny šly vesměs dolů a začínají těsně pod hranicí 200 tisíc Kč, i když zrovna za tuto cenu koupíte jen ořezanou Fabii 1,2 HTP v provedení Easy, které zřejmě nebude mít daleko k někdejšímu Juniorovi.

Další položkou v ceníku, která si zaslouží pozornost, jsou přeplňované motory 1,2 TSI. Nejen proto, že jsou pod kapotou Fabie zcela nové, ale v případě výkonové verze s 63 kW se ke všem provedením modelu váže zaváděcí nabídka „TSI Start”, která přináší cenové zvýhodnění ve výši 10 000 Kč, nebo zvýhodněné financování od ŠkoFINu s měsíční splátkou od 3 667 Kč. Škoda Fabia v provedení Classic s benzinovým turbomotorem motorem 1,2 TSI/63 kW je tak v České republice k mání za ceny od 249 900 Kč.

Abychom byli úplní, omlazená Fabia bude na domácím trhu nabízena ve čtyřech výbavových stupních: Easy, Classic, Ambiente a Elegance. Výbavové verze Classic a Ambiente je navíc možné rozšířit o příplatkové pakety Classic Plus a Ambiente Plus s extra výbavou navíc. Nově se objeví balíčky Sport I a Sport II vycházející z výbavového stupně Ambiente, jejichž součástí jsou: sportovní sedadla, tříramenný kožený volant a 15" kola z lehké slitiny Antares, resp. MaxiDOT, autorádio Swing a elektronické systémy ESP a TPM. Přehlednou tabulku základních cen i volitelných paketů najdete níže, dalšího zkoumání vás ušetříme konstatováním, že příplatek za provedení kombi v jinak stejných provedeních Fabie je 15 000 Kč.

U Roomsteru není situace zásadně odlišná. V ČR bude nabízen ve třech výbavových stupních: Easy, Style a Atractive. Základní cena modelu Roomster Easy s motorem 1,2 12V HTP/51 kW začíná na 269 000 Kč, což oproti verzi před facelitem znamená zlevnění o 30 000 Kč. Podobně jako v případě modelu Fabia lze za příplatek získat paket Plus (Easy Plus popř. Style Plus) s položkami mimořádné výbavy za zvýhodněné ceny. Stejně tak balíčky Sport I a Sport II, coby další nadstavbu výbavového stupně Style. V nabídce je rovněž užitková verze Praktik, nyní s cenovým zvýhodněním 40 000 Kč.

S příchodem modernizované Fabie budou (nadále) k dispozici i další zajímavé deriváty: Sportline a Scout. Fabia Scout bude k dispozici od druhé poloviny roku 2010 a nabídne obvylké designové zvýraznění pro provedení tohoto jména. Sportovně smýšlejícím zákazníkům je určena Fabia Sportline. Oproti výbavě Ambiente nabídne Sportline více výbavy a několik sportovně laděných doplňků (17" kola, sportovní interiér ad.).

Cen nově představených modelů Fabia RS a Fabia Combi RS jsme bohužel nedočkali, budou oznámeny až se zavedením vozů na trh rovněž v druhé polovině roku 2010.

Autorizovaní prodejci Škoda v České republice jsou připraveni přijímat objednávky na inovované škodovky od dnešního dne. První vozy přitom zákazníkům již začátkem dubna 2010.

Ceny Škody Fabia, Fabia Combi a Roomster platné od 3. 3. 2010

ceny uváděné s * jsou včetně zaváděcí nabídky TSI Start u motoru 1,2 TSI/63 kW

Fabia
Motorizace (kW) Easy Classic Ambiente Elegance SportLine
1,2 HTP/ 44 199.900,- 219.900,- 234.900.- x x
1,2 12V HTTP/ 51 x 234.900,- 249.900,- 309.900,- x
1,2 TSI/ 63* x 249.900,-* 264.900,-* 324.900,-* 289.900,-*
1,2 TSI/ 77 x 284.900,- 299.900,- 359.900,- 324.900,-
1,2 TSI/ 77 AP x 319.900,- 334.900,- 394.900,- 359.900,-
1,6 TDI CR/ 55 x 314.900,- 329.900,- 389.900,- 354.900,-
1,6 TDI CR/ 66 x 345.900,- 360.900,- 420.900,- 385.900,-
1,6 TDI CR/ 77 x 365.900,- 380.900,- 440.900,- 405.900,-
Pakety na přání
Classic Plus Ambiente Plus

(10.000,- Kč)
klimatizace Climatic klimatizace Climatic



centrál. zamykání centrál. Zamykání










Sport I.



  sportovní sedadla  


  3-ramenny kož. Volant  


  15" litá kola  
           
      Sport II.    
      MaxiDOT    
      autoradio Swing    
      TPM    
      ESP    

 

Fabia Combi
Motorizace (kW) Classic Ambiente Elegance Scout
1,2 HTP/ 44 234.900,- 249.900,- x x
1,2 12V HTP/ 51 245.900,- 264.900,- 324.900,- x
1,2 TSI/ 63* 264.900,-* 279.900,-* 339.900,-* 328.900,-*
1,2 TSI/ 77 299.900,- 314.900,- 374.900,- 363.900,-
1,2 TSI/ 77 AP 334.900,- 349.900,- 409.900,- 398.900,-
1,6 TDI CR/ 55 329.900,- 344.900,- 404.900,- x
1,6 TDI CR/ 66 360.900,- 375.900,- 435.900,- 424.900,-
1,6 TDI CR/ 77 380.900,- 395.900,- 455.900,- 444.900,-
Pakety na přání Classic Plus Ambiente Plus    
(10.000,- Kč) klimatizace Climatic klimatizace Climatic    

centrál. zamykání centrál. zamykání    



   


Sport I.    

  sportovní sedadla    

  3-ramenny kož. volant    

  15" litá kola    
         
    Sport II.    
    MaxiDOT    
    autoradio Swing    
    TPM    
    ESP    

 

Roomster
Motorizace (kW) Easy Style Atractive Scout Praktik
1,2 12V HTP/ 51 269.900,- 299.900,- 339.900,- x 237.881,-
1,2 TSI/ 63* 284.900,- 314.900,- 354.900,- 334.900,- 252.881,-
1,2 TSI/ 77 319.900,- 349.900,- 389.900,- 369.900,- x
1,2 TSI/ 77 AP 354.900,- 384.900,- 424.900,- 404.900,- x
1,6 TDI CR/ 66 380.900,- 410.900,- 450.900,- 430.900,- 348.881,-
1,6 TDI CR/ 77 400.900,- 430.900,- 470.900,- 450.900,- x
Pakety na přání Easy Plus Style Plus      
(10.000,- Kč) klimatizace Climatic autorádio Dance      
  centrál. zamykání 15" litá kola      
  el. ovládaná přední okna SunSet      
  parkovací senzory vzadu        
  síťový program Sport I.      
    sportovní sedadla      
    3-ramenny kož. volant      
    15" litá kola      
           
    Sport II.      
    MaxiDOT      
    autoradio Swing      
    SunSet      
    ESP      

Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2005
Stav: 141 253 km
Cena: 95 000 Kč
Škoda Octavia 2
Rok výroby: 2005
Stav: 158 540 km
Cena: 95 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků