Škoda Fabia 2014: jak by se vám líbil tento design?

Mladoboleslavská automobilka pokračuje v obměně své nabídky. Po novém modelu Citigo, Rapid a nové generaci Octavie je naplánován facelift Superbu. Zanedlouho přijde řada také na malé SUV Yeti a už přeci jen poměrně letitou Fabii, která ve svém aktuálním provedení figuruje na trhu již šest let.

Testy | Škoda | Srovnávací testy | Chevrolet | Škoda Fabia

Srovnávací test: Škoda Fabia 1.2 TSI vs. Chevrolet Aveo 1.4

Jak by taková budoucí Škoda Fabia mohla vypadat, to naznačuje přiložená vizualizace, kterou zveřejnil server designrm.wordpress.com. Autor přesně v duchu aktuálního designového směru vsadil na jednoduché tvary a přední část převzatou z nové Octavie. Nástupce Škody Fabie by se mohl ukázat už ve druhé polovině letošního roku, přičemž spekulace slibují začátek prodeje z kraje roku příštího. 

Klepněte pro větší obrázek
Foto: designrm.wordpress.com

Škoda Octavia 2
Rok výroby: 2004
Stav: 155 281 km
Cena: 75 000 Kč
Škoda Octavia 1.9
Rok výroby: 2004
Stav: 164 163 km
Cena: 65 000 Kč
Škoda Octavia 1.4
Rok výroby: 2010
Stav: 98 100 km
Cena: 160 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků