Škoda Citigo: úspěch se čekal, ale ne takový

Jsme patrioti a malý automobil citigo je toho živoucím důkazem. Sotva se objevil u nás na trhu, začal ho „bourat“. Nastal konec ustálených pořádků. Citigo se stalo čtvrtým nejprodávanějším minivozem za loňský rok. A stačily mu na to necelé tři měsíce. 

Podle šéfa českého prodeje Škody Petra Pečenky si vede nový minivůz na českém trhu, kde se zatím výhradně nabízí, dobře, mnohem lépe, než v automobilce očekávali.

Podle statistiky Svazu dovozců automobilů (SDA) zaznamenala Škoda Citigo v obchodní třídě mini v říjnu 44 registrací, v listopadu 146 a v prosinci 219. Podle dnešního vyjádření automobilky bylo zákazníkům dodáno celkem již více než 500 těchto vozů.

A Petr Pečenka na setkání s novináři uvedl další zajímavou informaci: „Typickými zákazníky citiga v první vlně prodejů byli starší lidé. Překvapivě více si kupovali vozy v plné výbavě, jejichž cena se vyšplhala až na 270 000 korun.“

Nejlevnější citigo stojí na českém trhu 179 900 korun, ale není možné si ho v současné době objednat. 

Podle kuloárních informací by se měla na autosalonu v Ženevě začátkem března představit pětidveřová verze Škody Citigo.
 

Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2011
Stav: 112 302 km
Cena: 115 000 Kč
Škoda Octavia 1.9
Rok výroby: 2003
Stav: 172 195 km
Cena: 92 000 Kč
Škoda Octavia 1.9
Rok výroby: 2003
Stav: 142 369 km
Cena: 60 000 Kč
Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

V pátek fakticky končí povinnost zimních pneumatik a nastává čas těch letních. Podívejte se na výsledky testu dvaceti pneumatik v několika disciplínách. Můžete se tak lépe rozhodnout, co si nechat na auto nazout.

včera | Milan Lažanský | 21 příspěvků
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

včera | Stanislav Kolman | 15 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 70 příspěvků