Škoda Citigo Rally: designérská hrátka se představila naživo

Před několik dny jsme vám představili skicu designové studie Škoda Citigo Rally. Nyní tu jsou první dvě fotografie vozu. Byly pořízeny na 31. GTI srazu fanoušků tuningu vozů Volkswagen u rakouského jezera Wörthersee ležícího u města Reifnitz.

Bílý vůz tady přitahoval pozornost. Měl černou střechou a několik černých doplňků. Nepřehlédnutelné byly masivní nárazníky, střešní spojler a příď s velkým nasávacím otvorem.

Klepněte pro větší obrázek
Stabilitu slibují široké nízkoprofilové pneumatiky na kovaných 18" kolech z lehkých slitin.

Rallyové speciály připomínaly velkoryse dimenzované blatníky a mohutné prahy dveří, které Citigo rozšiřovaly na každé straně o několik centimetrů.

Zádi vozu dominovala centrálně umístěná koncovka výfuku, integrovaná v nárazníku s funkcí difuzoru. Patřičný přítlak za jízdy má zvyšovat křídlo, které navazuje na linii střechy.

Tajné | Škoda | Design

Tak trochu jiná Škoda Citigo: sportovní, designová

Od sériového vozu se lišil také interiér studie. Řidič a spolujezdec mají k dispozici bezpečnostní skořepinové sedačky, přístrojová deska byla vyrobena z odlehčených dílů a nechyběla ani ryze funkční ovladače vozidla na středové konzole, jak je známe ze soutěžních speciálů.

Bezpečnost posádky zajišťuje vestavěný bezpečnostní rám z vysokopevnostních trubek.

Klepněte pro větší obrázek
Rallyovými vozy inspirovaná studie se představila právě ve chvíli, kdy Škoda Citigo vstupuje na hlavní evropské trhy. 
 
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2005
Stav: 141 253 km
Cena: 95 000 Kč
Škoda Octavia 2
Rok výroby: 2005
Stav: 158 540 km
Cena: 95 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků