Škoda chystá nový speciál. Fabia R 5 nahradí S2000 v roce 2015

Divize Škoda Motorsport letos zaznamenala jednu z nejúspěšnějších sezón za svou celou historii. Vyhrála ve třech kontinentálních šampionátech a vozy Škoda získaly také tři národní triumfy. Fabia Super 2000 bude k vidění ještě příští rok, kdy se představí v seriálu APRC a ERC. Na rok 2015 se ovšem chystá novinka.

Škoda | Ženeva 2013 | Sport | Škoda Fabia

Živě z Ženevy: Škoda Fabia S2000

Místo seriálu S2000 se časem představí kategorie R5 a také pro ni připraví Škoda vlastní speciál. Dnes to mladoboleslavská automobilka definitivně potvrdila. Samozřejmě je cílem navázat na současné úspěchy. Pod kapotou už ale nebude atmosférický dvoulitr, nýbrž přeplňovaná jedna-šestka. Kromě faktu, že opět půjde o závodní Fabii, ale žádné další informace k dispozici nejsou.

Škoda | Sport | Škoda Fabia

Škoda Fabia S2000 v akci na Rallye Šumava (fotogalerie)

Nová závodní Fabie se představí v průběhu sezóny 2015, vývoj odstartuje příští rok. Dá se očekávat, že půjde o Fábii nové generace, která by se taktéž měla ukázat v následujícím roce.

Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2005
Stav: 141 253 km
Cena: 95 000 Kč
Škoda Octavia 2
Rok výroby: 2005
Stav: 158 540 km
Cena: 95 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků