Škoda-Auto věří, že si zvýšení cen o jedno procento může dovolit

18 komentářů

Ivan
29. července • 10:41

NEMECKA SKODOVKA si to môže dovolit,asi sa vela predalo a potrebuju znizit predajnost...B-]

KptBobr
27. července • 10:52

A proč by si to Škoda nemohla dovolit ?
Na jejich auta se čeká 3 a více měsíců, dávno, dávno to nejsou auta pro socky (což si zejména zde spousta rádobychytráků stále nechce připustit), mají velmi vysokou kvalitu - což potvrzují různé spotřebitelské ankety a žebříčky (např. v GB) a vysokou přidanou hodnotu (zejména kvalitní motory a převodovky), a hlavně úspěch na nově zavedených trzích, vč. těch zámořských.
A zatímco různí žabožrouti a korejci se zákazníkovi snaží podbízet v podstatě čímkoliv, vč. sezóního zlevňování, Škoda si může v pohodě dovolit zdražit. Zajděte si k dealerům - potvrdí Vám, že nemají co prodávat :-)

kolemjdoucí
27. července • 22:07

to není kvalitou vozů, ale faktem, že je modlou pro zdejšího zákazníka a jeho nízkými nároky na příplatkovou výbavu.
Ve skutečnosti je to auto s průměrnými jízdními vlastnostmi, průměrnou kvalitou s bohužel velmi podprůměrným vnitřním prostorem pro posádku a velmi špatným poměrem cena/výkon u vozů s bohatou výbavou.
Povídal jste něco o sockách, tak vás mohu ujistit, že na západě si ji kupují především socky nebo střední vrstvy jako druhé auto do rodiny.
Bez VW by byla Škodovka stejným nýmandem jako byla předtím. Používá jejich techniku a do puntíku mají stejné i nemoci, takže nedokáží auto vylepšit tak, aby se zbavili donekonečna se opakujících problémů vozů VW. Nejrozšířenějším autem u nás je Škoda Felicia a je to zároveň jedno z nejporuchovějších aut, které kdy brázdili evropské silnice, takže vaše teorie o četnosti vypovídající o kvalitě je naprosto zcestná.

zdeněk
28. července • 13:19

Větší hloupost jsem už dlouho nečetl, tvůj nick věrně vypovídá o tvém přehledu a znalostech....

Saj
26. července • 11:05

Takhle nízko to nikdy nebylo, takže proč by ne...Spíš by měli zlevnit PHM

crabro
26. července • 17:00

Pořiďte si nějakou mírně jetou Fabii ideálně s benzinovým motorem a když budete mít "štěstí" na kus, budete se cenám PHM jen smát. Po pár měsících zjistíte že náklady na opravu neustálých poruch převyšují cenu benzinu který spořebujete a nejčastější výlet je do servisu.
Fabii už ani zadarmo 3-[

KptBobr
27. července • 10:54

Zcela nesmyslný blábol, zajdi si do jakéhokoliv autorizovaného servisu a zjisti si realitu. Evidentně jsi se zrovinka probudil a nechal pořád ruku v nočníku...:-D
(a mimoch. co tu pleteš ojetá auta s novým prodejem ?)

Nieto
26. července • 18:36

Já mám Fabii už 6 let a měnil jsem na ní jen výfuk, kotouče a destičky. Jinak jezdí v pohodě, řidičem je moje opatrná manželka :-P

Ivan
29. července • 10:43

akolik máš km ja poznám,ktorý má Moskvica a este nebol v opravo ale má 2000km hahaha,,,
B-]

zdeněk
29. července • 14:35

Tak kotouče nebude jistě měnit po dvou tisících. že?

xxx
26. července • 9:30

Rafinovaný ropný produkt :-D. To snad pan reaktor nemohl myslet vážně. (poznámka pro rejpaly-záměna slov redaktor a reaktor je úmyslná);-)

zdeněk
26. července • 12:38

Přiznám se, trochu to nechápu,můžeš to, prosím, vysvětlit blíže?

Vana666
26. července • 10:14

A kdeže je pointa tvého vtipu ?

jogurt
26. července • 13:22

Nikde. Pánovi uniklo, že šlo o citaci.

zdeněk
26. července • 15:35

Myslím, že citace není podstatná, proč poukazuje právě na tu část citace?

Vana666
26. července • 17:52

Možná o rafinaci ropy nikdy ještě neslyšel.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
zdeněk
27. července • 13:00

Nechci ho podceňovat, ale myslím si, že si plete rafinaci s rafinovaností, coby vlastností člověka...

Jakarte
26. července • 6:28

ze si to muze dovolit. I po zdrazeni se najdou kupci. Tak proc by ne?

Doporučujeme

Články odjinud