Škoda Auto podporuje projekt ‚Zdravotní klaun’

Podpora dětí je těžištěm rozsáhlé společenské angažovanosti společnosti ŠKODA AUTO. Její důležitou součástí je už dvanáct let také podpora projektu ‚Zdravotní klaun’. V rámci tohoto projektu navštěvují takzvaní zdravotní klauni za účelem terapie děti, hospitalizované v 65 českých nemocnicích. V roce 2008 se iniciativa rozšířila i o návštěvy klientů v domovech seniorů.

Vedle poskytnutí vozů podpořila ŠKODA AUTO letos tento projekt finanční částkou 400.000 Kč. S touto částkou realizuje projekt ‚Zdravotní klaun’ nad rámec dosavadních aktivit i nový projekt ‚NOS!’ (Na Operační Sál!), kdy děti, které čeká operace, klauni doprovázejí až na operační sál se speciálním programem. Pilotní fáze programu začala na podzim 2013 na odděleních dětské chirurgie v nemocnicích v Praze-Motole a Ostravě- Porubě.

Automobilka navíc poskytla organizaci ‚Zdravotní klaun’ čtyři vozy, kterými terapeuti jezdí na svá představení. V rámci projektu nyní pracuje 83 speciálně proškolených zdravotních klaunů. Navštěvují děti v celkem 65 nemocnicích a přivádí je na jiné myšlenky. V roce 2008 byl program rozšířen i na domovy seniorů. Jen v letošním roce proběhne minimálně 3.628 klauniád pro celkem 70.000 dětí a seniorů.

„Společenská odpovědnost je hlavním pilířem naší podnikové politiky,“ říká člen představenstva společnosti ŠKODA AUTO za oblast personalistiky Bohdan Wojnar. „S konkrétní pomocí sociálním projektům, jako je Zdravotní klaun, a jasně definovanou strategií společenské odpovědnosti - Corporate Social Responsibilty (CSR) tuto odpovědnost cíleně převádíme ve skutečnost. Pro největší průmyslový podnik ve střední Evropě je pro nás tato angažovanost samozřejmě součástí trvale udržitelného růstu,“ dodává Wojnar.

„Jakožto nejdůležitější partner z oblasti ekonomiky stojí ŠKODA AUTO už dvanáct let sdružení Zdravotní klaun věrně a spolehlivě po boku,“ říká ředitelka občanského sdružení Zdravotní klaun Kateřina Kubešová. „To, co v roce 2002 začalo jedním automobilem, se postupně rozvinulo v rozsáhlé partnerství. ŠKODA AUTO tak podstatným způsobem přispěla k úspěchu naší iniciativy,“ dodává Kateřina Kubešová.

Podpora dětí v různých podobách je součástí rozsáhlé společenské angažovanosti společnosti ŠKODA AUTO. Automobilka přitom zaměřila svou CSR-strategii na čtyři hlavní oblasti. Hlavními globálními prioritami je vedle podpory dětí i dopravní bezpečnost, technické vzdělávání a bezbariérová mobilita. K nim je nutno přičíst i bohatou ekologickou angažovanost a aktivní podporu regionů, v nichž se nachází výrobní závody značky ŠKODA. 

Mini Cooper 1.598
Rok výroby: 2003
Stav: 124 434 km
Cena: 75 000 Kč
Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2008
Stav: 138 255 km
Cena: 75 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Na jaře tohoto roku byla na autosalonu v Ženevě odhalena Optima Sportswagon, kterou korejská automobilka hrdě označuje za své první kombi střední třídy. My měli možnost ji otestovat ve sportovně laděné variantě GT Line. Jak obstála?

29.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 32 příspěvků
Vyladěno na správných místech. Test Subaru WRX STi verze 2016

Subaru WRX STi 2016

Jízdy s kultovním sedanem WRX STi prokázaly, že značka umí vozy průběžně dolaďovat v souladu s dobou i přáními jejích zákazníků.

13.  11.  2016 | Radek Pecák | 25 příspěvků
Test Audi A3 Sportback 1.6 TDI - Nečekaně prostorná krasavice

Audi A3 Sportback 1.6 TDI

Faceliftovaná Audi A3 Sportback nabídne opravdový luxus a pohodlí, za což si však automobilka nechá řádně zaplatit. Stojí tato krasavice skutečně za takovou investici? Podívali jsme se na zoubek exempláři s motorem 1.6 TDI.

2.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 14 příspěvků