Nedělám si žádné iluze, že to "vyvinuté" levné auto se bude dovážet k nám do Česka, potažmo do Evropy. Kapr si přece nevypustí rybník a Škoda a VW si sem nepřitáhne dobrovolně levnou konkurenci. Klesly by prodeje těch předražených shitů, který nám tady servírujou jakože "levné" (Citigo, Rapid, Fabia). Řeknou, že ta auta z indie nesplňují evropské normy, a je po prd.li...
Jenomže v Indi je nyní nejlevnější Skoda Rapid.Proč tam není Citigo nebo Fabia.?
Nevím co chtějí vyvíjet,Suzuki a Hyundai tam prodávají běžná auta a to velmi úspěšně. Ve Škodě si asi uvědomili že Citigo je příliš odporné auto tak ho musí pro Indii předělat.
Jakmile budou něco vyvíjet, tak to bude dražší o ten vývoj speciálně pro Indii, pro pár kusů. A Indové se teprve nedoplatí.
Indočechů tu máme dost, tak teď je jen nahnat do Bolky k pásu :-D:-D:-D
....pokial myslime iste etnikum, tak to ma nas socialny system spocitany tak, ze pracovat nemusi. Ochrana ziskoviek a statu je bonus. Je to chraneny a vzacny druh, nieco ako uzovka stromova.
Škoda může z archiu vytáhnout výkresy na favorit a mají levné auto pro Indii. Nemusí to ani nijak ladit, měký podvozek na rozbité cesty favorit má. Odolný jednoduchý škoda motor. Výrobní cena do 30 tis.Kč je taky OK.Na to nepotřebují rozumy od Ratana Taty. Stačí rozumy od starého Hrdličky (taty).
A proc by asijsky hegemon bral ceskou plecku, kdyz by v takovem pripade mohl sahnout po celosvetove overene japonske kvalite?
"Získají tam práci stovky nových inženýrů" Proč ne rovnou tisícovky? Co tam chtěji všichni vyvíjet, když to bude stejně nakonec to úplně neobyčejnější a nejlevnější autíčko po vzoru citigo?
Stovky mladých a nadějných nových inženýrú vyvinou to samý jako dřív pár středoškoláků, kterejm to trochu myslelo a bavilo je to, bohužel, tak to je.
Pri vsi ucte ke genium minulosti, drive casto stacilo, ze to fungovalo. Nicmene doba pokrocila a finalni vyrobek i vyrobni proces musi splnovat nespocet nejen funkcnich pozadavku. "Bojuje" se o gramy, mililitry, desetiny sekundy, provozni naklady, recyklaci, (pasivni/aktivni) bezpecnost, pouzite materialy, ekologickou stopu atd. Ze uz nestaci jen stredoskolak, kteremu to trochu mysli a bavi ho to (pripadne slepe kopirovani), pochopila i Cina. Ale toto asi clovek s podobnym nazorem nemuze (mozna nechce) pochopit.
Schopni ludia su akosi viac menej kozmopolitny druh. Ak sa Ind vypracuje na /tam doslova/ king-poziciu, potom v hl.ave nebude mat taky kopec h.vien ako Vy, ze. Ta Vami nepochopitelna skutocnost je uplne prozaicka: do tychto krajin je mozne vyvazat produkt, ktory je uz davno zabehnuty, ktoreho mame plne regale a neexistuju nijake /zase len konkurenciou dobre platene/ EU tzv.ekonormy. Skratka predame, kamkolvek a akokolvek, je to uplne suma-fuk.Ostatne environmentalne katastrofy v Azii v rezii akoze vyspeleho zapadu dalsi koment nepotebuju. Nazyva sa to technologicky neokolonializmus.
"Škoda již sice v Indii působí a dokonce vyrábí, nicméně její modely rapid, octavia, yeti a superb patří mezi prémiové, a tudíž relativně drahé. V této zemi přitom lidé stále vyžadují především levné a technicky jednoduché automobily."Ta veta je oxymoron... Skoda predsa vyraba technicky jednoduche automobily.
Tímto sdělením se otevřeně potvrdilo, co je značka Škoda a jaká je její pozice v koncernu VW - holka pro všechno - hodně pracovat za málo... a vydělat. Na nějaké "finesy" může Škoda zapomenout, na to v koncernu v základní čtyřce je Audi. Nemluvě už o "samostatných" exkuzivních značkách, které VW též ovládá. Možná i proto odešel Kabaňa k BMW...
Je to dojná kráva, která vydělává Vlčímu hradu v dobách kdy se matce nedaří. Ideální stav pána a vazala.
VW z toho může zacálovat věčně nevýdělečnej Seat a svoje pokuty za Dízlgejt.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.