Škoda a Tata Motors spojují síly. Budou vyvíjet vozy pro budoucnost

Koncern Volkswagen naváže spolupráci se značkou Tata Motors, společně budou pracovat na novinkách. Jednání trvala více než rok.

Už se o tom spekulovalo během tiskových dní autosalonu v Ženevě a nyní je to jisté. Memorandum o budoucí spolupráci podepsali představitelé koncernu Volkswagen, značky Škoda a indické automobilky Tata Motors.

Společně budou vyvíjet nový levný automobil pro indický, případně další rozvojové trhy.

Škoda | Autosalony | Volkswagen | Audi | Ženeva 2017

VW má své první auto bez volantu. Galerie z večírku před Ženevou

V kontaktu s Tatou bude za koncern Volkswagen právě mladoboleslavská automobilka Škoda. Už nyní je prakticky jisté, že se kvůli tomu rozšíří centrum technického vývoje Česana v Mladé Boleslavi, kde získají práci stovky nových inženýrů.

Dieselgate | Volkswagen | Hybridy

Nový Golf bez naftových motorů? Nahradit je mají hybridní jednotky

Zatímco Škoda a další značky Volkswagenu získají díky této spolupráci vytvořit skutečně levný vůz schopný po této stránce konkurovat výrobkům místních firem, Tata naopak získá přístup k technologiím největší evropské automobilky.

Škoda již sice v Indii působí a dokonce vyrábí, nicméně její modely rapid, octavia, yeti a superb patří mezi prémiové, a tudíž relativně drahé. V této zemi přitom lidé stále vyžadují především levné a technicky jednoduché automobily. 

Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2005
Stav: 141 253 km
Cena: 95 000 Kč
Škoda Octavia 2
Rok výroby: 2005
Stav: 158 540 km
Cena: 95 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků