Škoda 9Tr má na Ukrajině svůj vlastní pomník

13 komentářů

legnaw
25. října • 13:49

Bogdan vs. Bohdan.... je to ukrajinska fabrika...a ukrajinci nemaju G..... B-]

KarelAntonin
25. října • 15:16

БОГДАН МОТОРС - ono s tím h je to trochu složitější :-P
konečně jako s celým Ukrajinským jazykem

Kenny
25. října • 16:40

почему ?

KarelAntonin
25. října • 17:04

Protože
- G samozřejmě Ukrajinská azbuka - cyrilice obsahuje, ale výslovnost je poněkud jiná
- Ukrajinština je všeobecně výrazně měkčí než Čeština. Řekl bych že se trochu blíží Slovenštině naopak Ruština zase Češtině.
- Čistou Ukrajinštinou na Ukrajině nikdo nemluví i když více na západ se projevuje větší nacionalizmus a to i v jazyku, ale zase sem proniká vliv Polštiny a to už vůbec nehovořím o Zakarpatí kde se hovoří ,,Rusňácky" což je jazyk s nímž se hovoří jak na Ukrajině tak na Východním Slovensku. Naopak čím více na východ tím je větší vliv Ruštiny a jsou oblasti kde se hovoří téměř jen Rusky.
- Mnoho periodik, webů literatury i názvů je v Ruštině
- Nový jazykový zákon A mnoho dalšího. Je to opravdu složitá problematika

Zelí
25. října • 9:00

To musí být propaganda. Komunistický, totalitní režim nemohl přece nic takového vytvořit. S tím nemůže žádný bruselský sympatizant souhlasit. Takové články bych vůbec do médií nedával. Ty bych odcenzuroval. Správný novinář sám musí pochopit co je vhodné. A pokud to nepochopí, tak se s ním musíme rozloučit. :-D

puk123
25. října • 9:52

Taky, že nic takového žádný režim nevytvořil. Trolejbus vytvořili konstruktéři a vývojáři (rozhodně jim k tomu nestačila VUML) a vyrobili jej ve strojírenském podniku na zařízení našeho i západního původu.
Režim dokázal vytvořit maximálně sjezd KSČ, prvomájový průvod a podobné šaškárny.

goro
25. října • 10:53

... a do dnes vymaštěné mozky těch co to zažili.

Alexandr
24. října • 10:45

Jééé, přesně tam jsem před 2 lety byl :-) :-) :-) Taky jsem koukal, že už desítky km jsou nad cestou dráty:-D Nicméně ten úsek je dost hornatý a v létě tam je brutální výheň. Takže ty stoje tam dostávají docela zabrat.

Kenny
24. října • 23:59

40 let služby ;-) a když vývoj a technologie pokročily zákonodárci/lobisté chtějí, abychom auta měnili co 5 roku za bezpečná :-D :-D :-D jooo, totak:-P

lethal924
25. října • 6:58

Přesně tak. Auta jsou dnes spotřební zboží a celá ta 'ekologie' je jen byznys.

Bidlo
25. října • 5:24

Doufám, že jezdíte ve Škodě 1000 MB:-)):-)):-))

Kenny
25. října • 16:37

Bidlo: embéčko nemám, ale pravdou je, že teď pomalu dočítám knížku, jak ti dva studenti žurnalistiky objeli s bílou Š1000MB svět :-)) ....Moje vozidlo 40 let zatím nemá (ale časem mít bude) moje bude mít po Vánocích teprve 21 let. A věřte, že už před těmi 21 lety tam dali dost věcí:
2 airbagy
dvouzónovou klimatiziaci
nezávislé topení
elektricky polohovatelné sedadla vpředu a vzadu
elektricky vyhřívané sedadla vpředu a vzadu
stavitelná tuhost a šířka předních opěradel
elektricky stavitelné hlavové opěrky vpředu a vzadu
elektricky stavitelné zrcátka včetně středového
automat
kabinový filtr s aktivním uhlím
ABS
elektronická uzávěrka diferenciálu
tempomat
katalyzátory
metalíza
lité kola
šíbr
tlumice s nivo regulací (konst světlá výška)
ventilované kotouče
mlhovky
čtecí lampičky vpředu a vzadu se zrcátky
(CD changer v kufru je myslím dodělaný)
... takže abych tleskal co v roce 2012 sjíždí s výrobních pásů a musel co 5 let dle PR masáže měnit vůz "za bezpečnější" neee, díky :-D

lamak
25. října • 8:38

Běžně jezdím v HTP a když přesednu do stovky, tak se usmívám od ucha k uchu
:-D

Doporučujeme

Články odjinud