Síť samoobslužných čerpacích stanic nově pod názvem Benzina Expres

Nově otevřená BENZINA Expres v Kopřivnici symbolizuje začátek rebrandingu samoobslužných čerpacích stanic dříve provozovaných pod značkou Expres 24. Nový design čerpací stanice tak odkazuje na mateřskou značku BENZINA. Koncept samoobslužných čerpacích stanic společnost plánuje dále rozvíjet, v pořadí již pátou takovou stanici otevře BENZINA v dubnu 2016 v Poděbradech. Důvodem pro změnu názvu samoobslužných čerpacích stanic je rostoucí popularita značky BENZINA, která by měla přispět k vyššímu zájmu zákazníků o samoobslužné tankování.

Od roku 2012 společnost BENZINA jako jediný z velkých hráčů na českém trhu provozuje samoobslužné čerpací stanice. Pod značkou Expres 24 doposud fungovaly hned tři takové stanice, kde si zákazník sám natankuje i zaplatí – v Hradci Králové, Vysokém Mýtě a v Ostravě. Do nových barev se postupně převléknou všechny tyto stanice.

 „V konceptu samoobslužných čerpacích stanic vidíme potenciál a dosavadní výsledky ukazují, že je vhodné tento koncept dále rozvíjet. Na saturovaném českém trhu, který je v oblasti čerpacích stanic v evropském měřítku extrémně konkurenční, jsou pro nás samoobslužné čerpací stanice jednou z možností, jak dál růst,“ říká jednatel společnosti BENZINA Marek Zouvala.

Na samoobslužných čerpacích stanicích, které jsou otevřené nonstop a nabízí oproti ostatním čerpacím stanicím BENZINA nižší ceny, mohou zákazníci platit kartou i hotovostí, natankovat mohou paliva Natural 95 nebo Diesel TOP Q. „Pracujeme na implementaci platebních terminálů přímo do čerpacích stojanů, aby byl nákup pro zákazníky co nejpříjemnější. V Kopřivnici už tento inteligentní stojan funguje. Na ostatních samoobslužných stanicích je plánujeme nasazovat postupně v příštím roce,“ uzavírá Marek Zouvala.

Jak nová stanice v Kopřivnici, tak stanice, která vyroste v Poděbradech, budou umístěné na parkovištích u hypermarketů Tesco.

 „Samoobslužné čerpací stanice je smysluplné instalovat buď v místech, kde je obtížné držet personál – tedy třeba ve velmi odlehlých lokalitách, nebo tam, kde už lidé nakupují a je tam dostatek potenciálních zákazníků. Pro ty je pohodlné během nákupu doplnit i palivo,“ vysvětluje Zouvala.

Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2008
Stav: 138 255 km
Cena: 75 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Na jaře tohoto roku byla na autosalonu v Ženevě odhalena Optima Sportswagon, kterou korejská automobilka hrdě označuje za své první kombi střední třídy. My měli možnost ji otestovat ve sportovně laděné variantě GT Line. Jak obstála?

29.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 31 příspěvků
Vyladěno na správných místech. Test Subaru WRX STi verze 2016

Subaru WRX STi 2016

Jízdy s kultovním sedanem WRX STi prokázaly, že značka umí vozy průběžně dolaďovat v souladu s dobou i přáními jejích zákazníků.

13.  11.  2016 | Radek Pecák | 25 příspěvků
Test Audi A3 Sportback 1.6 TDI - Nečekaně prostorná krasavice

Audi A3 Sportback 1.6 TDI

Faceliftovaná Audi A3 Sportback nabídne opravdový luxus a pohodlí, za což si však automobilka nechá řádně zaplatit. Stojí tato krasavice skutečně za takovou investici? Podívali jsme se na zoubek exempláři s motorem 1.6 TDI.

2.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 14 příspěvků