Šílená nehoda Koenigseggu CCX: Pozor na obrubníky!

Co se stane, když v supersportu Koenigsegg CCX vyskočíte ve vysoké rychlosti na obrubník? Nic dobrého, to mi věřte. Totální vrak udělal ze švédského superauta Koenigsegg CCX přesně tímhle řidič v Mexiku, poblíž města Monterrey. Následně se několikrát převrátil... Část vozu od sedadel vpřed víceméně chybí, zadní pak na tom není o moc lépe.

Auto přišlo při kotrmelcích kromě karbonových panelů karoserie také o část zavěšení a dveře, došlo též k aktivaci airbagů. Řidič a spolujezdec byli přepraveni do nemocnice, o jejich zdravotním stavu však není nic známo. Šasi CCX mělo výrobní číslo 067 a nejspíš se stane histtorií. Soudě podle míry poškození je nepravděpodobné, že by majitel nechal vůz opravit.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Škoda Fabia 1.9
Rok výroby: 2002
Stav: 178 493 km
Cena: 40 000 Kč
Ford Mondeo 1.8
Rok výroby: 2005
Stav: 124 553 km
Cena: 60 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek