Šikovné ruské ručičky udělají i z vraku Porsche 911 zánovní ojetinu

Pamatujete si na onu sešrotovanou Škodu Octavia, ze které ruští mechanici udělali zánovní ojetinu? Stejně šikovní byli i v případě Škody Yeti a také u tohoto Porsche 911. Podívejte se na přiloženou galerii, ve které můžete vidět celý proces obnovy a záchrany tohoto automobilového skvostu, který měl tu smůlu, že byl ve špatný čas na špatném místě.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Porsche 911 (997) po čelní srážce skončilo ohnuté do vrtule. Pojišťovna ho chtěla logicky odepsat, ale s tím se majitel nesmířil. A když se chce, opravit jde všechno

Rána to byla docela velká, ale tohle Porsche 911 před smrtí zachránila samotná koncepce s motorem vzadu. To dalo naději, že oprava bude svým způsobem rentabilní, i když se k tomu pojišťovna postavila jasně - totálka. Nicméně i po nárazu auto nastartovalo a jelo, i když „trochu táhlo do strany“, jak píší na stránkách Autobotanik.ru.

Ojetiny | Život řidiče | Bezpečnost | Škoda | Byznys | Fascinace | Příslušenství | Škoda Octavia

Podívejte se, jak se v Rusku dělá z totálky Škody Octavia nové auto

Odtahovka odvezla vůz do dílny a mechanici se dali do práce. Ze všeho nejobtížnější bylo sehnat základní nosné prvky přední části karoserie a hlavně auto narovnat. Porsche, jako každý jiný sporťák, je extrémně citlivý na správnou geometrii. U nákupní tašky s výkonem 60 koní je to asi jedno, ale u auta s výkonem 350 koní a maximální rychlostí přes 280 km/h je každý milimetr v nepřesnosti znát.

Testy | Sportovní auta | Kupé | Porsche

Test Porsche 911 Carrera S: turbo s malým T

Některé díly musely být přivezeny až z Německa, jedná se ale hlavně o druhovýrobu (ano, i na Porsche 911 se dělají díly v druhovýrobě). Musí se mechanikům nechat, že odvedli pořádný kus práce (celý proces trval déle než osm měsíců). Otázka je, jak dobře auto po opravě jezdí a jestli pořád trochu „netáhne do strany“.

Tohle berte také jako varování, že pokud si kupujete stejně koncipované ojeté sportovní auto, dejte si sakra velký pozor, jestli za sebou nemá podobnou událost.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 148 254 km
Cena: 115 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 68 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků