Shell smaže zákazníkům starší Smart body

Shell smaže zákazníkům starší Smart body

Zákazníci, kteří v síti čerpacích stanic Shell sbírají Smart body ve věrnostním programu Shell ClubSmart, by si měli zkontrolovat platnost svých bodů. Body nasbírané před rokem 2011 brzy přestanou platit, jak si všiml například tento uživatel sociální sítě Twitter:

Shell na náš dotaz informaci potvrdil. „V souladu s platnými dlouhodobými pravidly programu jsme se rozhodli přistoupit ke smazání starších a dosud neuplatněných bodů nasbíraných před rokem 2011,“ říká Petr Šindler, manažer komunikace, Shell Czech Republic a.s.

Zároveň dojde k deaktivaci členských karet Shell ClubSmart, které nebyly použity od 31. prosince 2012. „Chceme mimo jiné motivovat naše stálé zákazníky k využívání výhod programu Shell ClubSmart, k uplatnění starších bodů a samozřejmě k využívání našich služeb i produktů a tím také ke sbírání bodů nových,“ zdůvodňuje opatření Šindler. 

Všichni členové jsou podle něj informováni o změnách s dostatečným předstihem.

Smart Forfour 1.493
Rok výroby: 2006
Stav: 143 380 km
Cena: 64 000 Kč
Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2008
Stav: 138 255 km
Cena: 75 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků