Shelby GT350R Mustang zajel Nürburgring za 7:32

Ostrá verze nového Mustangu jménem Shelby GT350R údajně zajela Severní smyčku Nürburgringu v čase 7 minut 32,19 sekundy. Bez uvedení zdroje to na svém webu napsal britský magazín Evo. 

Pokud se informace ukáže jako pravdivá, znamenalo by to, že divoký Mustang je na obávané trati v pohoří Eifel zhruba stejně rychlý jako Ferrari 458 (7:32,92) nebo Porsche 911 GT3 generace 997 (7:33). Chevrolet Camaro Z28, který můžeme považovat za přímou konkurenci Shelby GT350R, zajel čas 7:37,47.

Zajímavosti | Video | Americká auta | Ford | Byznys | Sportovní auta

První exemplář Shelby GT350R byl vydražen za milion dolarů

Shelby GT350R má atmosférický osmiválec o výkonu přes 500 koní, sportovní podvozek s magnetoreologickými tlumiči, výkonné brzdy, samosvorný diferenciál Torsen a výrazný bodykit, který podle Fordu výrazně zlepšuje aerodynamické vlastnosti karoserie. Prozatím není známo, kdy a zda vůbec uvede automobilka tuto verzi Mustangu na evropský trh.

Ford Mondeo 1.8
Rok výroby: 2005
Stav: 124 553 km
Cena: 60 000 Kč
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Ford Mondeo 0
Rok výroby: 2006
Stav: 149 544 km
Cena: 65 000 Kč
Z nuly na sto v různých podmínkách. Jak obstál sportovní Range Rover?

Z nuly na sto v různých podmínkách. Jak obstál sportovní Range Rover?

Na asfaltovém povrchu zaznamenalo sportovní SUV Range Roveru zrychlení z klidu na sto za 4,7 sekundy. Jak ale automobil obstál na ostatních površích?

včera | Stanislav Kolman | 3 příspěvky
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Test hybridu Kia Niro

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 75 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků