Shelby GT350R Mustang zajel Nürburgring za 7:32

Ostrá verze nového Mustangu jménem Shelby GT350R údajně zajela Severní smyčku Nürburgringu v čase 7 minut 32,19 sekundy. Bez uvedení zdroje to na svém webu napsal britský magazín Evo. 

Pokud se informace ukáže jako pravdivá, znamenalo by to, že divoký Mustang je na obávané trati v pohoří Eifel zhruba stejně rychlý jako Ferrari 458 (7:32,92) nebo Porsche 911 GT3 generace 997 (7:33). Chevrolet Camaro Z28, který můžeme považovat za přímou konkurenci Shelby GT350R, zajel čas 7:37,47.

Zajímavosti | Americká auta | Video | Sportovní auta | Ford | Byznys

První exemplář Shelby GT350R byl vydražen za milion dolarů

Shelby GT350R má atmosférický osmiválec o výkonu přes 500 koní, sportovní podvozek s magnetoreologickými tlumiči, výkonné brzdy, samosvorný diferenciál Torsen a výrazný bodykit, který podle Fordu výrazně zlepšuje aerodynamické vlastnosti karoserie. Prozatím není známo, kdy a zda vůbec uvede automobilka tuto verzi Mustangu na evropský trh.

Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 144 257 km
Cena: 60 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2005
Stav: 140 036 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků