Sháníte zajímavou Škodu Fabia? Na prodej jsou hned tři speciály WRC

Není Škoda Fabia, jako Škoda Fabia. Kromě všech možných známých naftových a benzinových verzí se na trhu najdou také závodní speciály, takže pokud chcete mít v garáži Fabii, jakou jen tak někdo nemá, máte možnost. Belgický Rent Speed Racing prodává hned tři exempláře.

Zajímavosti | Sportovní auta | Škoda | Škoda Fabia

Na prodej je Škoda Fabia R5, se kterou jezdil Nasser Al-Attiyah

Ten nejstarší je z roku 2003 a údajně je po celkové opravě. Zájemci o kompletní vůz připravený rovnou pro další soutěže budou potřebovat 120 000 euro, stejný automobil je ale dostupný také za osmdesát tisíc, když si ho vezmete hned. Karoserie je totiž aktuálně odstrojená kvůli novému laku.

Zajímavosti | Video | Sportovní auta | Škoda | Hatchbacky | První svezení | Škoda Fabia

Škoda Fabia R5: Krátké svezení s boleslavským speciálem

Druhá Škoda Fabia WRC je o rok mladší, má šestistupňovou převodovku a motor, který najel v rámci rychlostních zkoušek 900 km. Za tento exemplář si současný majitel naúčtuje 135 tisíc euro. Třetí vůz je z roku 2006 a je tedy nejmladší. Motor najel 900 km, turbo a převodovka jsou aktuálně po kompletní opravě. Na tuto Fabii budete potřebovat 140 000 euro. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Škoda Octavia 2
Rok výroby: 2004
Stav: 155 281 km
Cena: 75 000 Kč
Škoda Octavia 1.9
Rok výroby: 2006
Stav: 142 737 km
Cena: 75 000 Kč
Škoda Octavia 1.9
Rok výroby: 2004
Stav: 164 163 km
Cena: 65 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků