Šestou generaci Volkswagenu T si mohou čeští zákazníci již objednávat

Volkswagen Užitkové vozy zahajuje na českém trhu předprodej šesté generace modelové řady T. Firemní i soukromí zákazníci mají k dispozici široký výběr variant vozidla za atraktivních cenových podmínek. Například Transporter ve skříňové verzi s krátkým rozvorem a motorem TDI o výkonu 62 kW stojí pouhých 482 323 Kč (bez DPH), zatímco vstupní brány do světa Multivanu otvírá model Multivan Comfortline s motorem TDI o výkonu 110 kW za 822 628 Kč (bez DPH). S prvními vozy zákazníci z autosalonů odjedou počátkem září 2015.

„Novou generaci naší ikony uvádíme na trh za velmi výhodných podmínek. Kromě výborné startovní ceny je tu i zásadní benefit v podobě záruky již v sérii prodloužené na čtyři roky,“ říká Jan Procházka, ředitel divize Volkswagen Užitkové vozy. V rámci předprodeje čeká na zákazníky cenové zvýhodnění ve výši až 167 085 Kč (bez DPH). Kromě toho se na všechny modely řady T6 standardně vztahuje čtyřletá záruka v hodnotě 25 000 Kč, která je tvořena dvouletou zárukou výrobce bez omezení ujetých kilometrů, a zárukou importéra na další dva roky s omezením na 180 000 km.

Skříňový Transporter šesté generace lze pořídit již od 482 323 Kč bez DPH (zvýhodnění 36 707 Kč bez DPH) a Transporter Kombi již od 505 051 Kč bez DPH (zvýhodnění 74 387 Kč bez DPH), zatímco všestranný Multivan přijde na 995 380 Kč včetně DPH (zvýhodnění 167 085 Kč bez DPH). Zaváděcí akční nabídka se vztahuje také na modely Caravelle, California a Generation SIX (neplatí pro podvozky a verze s převodovkou DSG a pohonem všech kol 4Motion - automatickou převodovku DSG a 4Motion lze ale samozřejmě objednat k luxusním modelům Multivan a California).

Volkswagen Užitkové vozy nabízí u příležitosti uvedení modelu T6 na trh speciální edici „Generation SIX“. Jejím základem je Multivan Comfortline, jehož sériová výbava je rozšířena o exkluzivní prvky, jako jsou tmavě tónovaná skla oken, přední a zadní světlomety LED, mlhové světlomety s funkcí odbočovacích světel a paket Chrom. Na výběr jsou čtyři dvoubarevné laky s barevně sladěnými ozdobnými prvky. Rovněž na přání jsou k dispozici 18“ kola z lehké slitiny v retro designu „Disc“. Ceny speciální edice „Generation SIX“ s rozsáhlou výbavou a vyspělými elektronickými systémy budou zveřejněny v průběhu června.

Pro nové modely T6 je připravena zcela nová generace ještě hospodárnějších motorů TDI, splňujících emisní normu EU6. Dvoulitrový turbodiesel TDI je nabízen ve výkonových stupních 62 kW/84 k, 75 kW/102 k, 110 kW/150 k nebo 150 kW/204 k. Nabídku završuje dvoulitrový zážehový čtyřválec TSI ve dvou výkonových variantách 110 kW/150 k nebo 150 kW/204 k. Nové motory snižují spotřebu paliva napříč celou modelovou řadou přibližně o jeden litr na 100 kilometrů v porovnání s předchozí generací. Po přechodnou dobu budou pro vybrané skříňové modely Transporter v nabídce rovněž dosavadní motory TDI a BiTDI EU5 s výkony 62 kW/84 k, 75 kW/102 k, 103 kW/140 k a 132 kW/180 k.

Zákazníci mají pro novou generaci modelové řady T na výběr nepřeberné množství prvků bezpečnostní a komfortní výbavy. Mezi ně patří například systém sledování překážek před vozidlem „Front Assist“, který prostřednictvím radarového senzoru rozpoznává nebezpečný odstup od vpředu jedoucího vozidla a zkracuje brzdnou dráhu v nouzových situacích. Front Assist se dodává na přání pro modely Transporter, Multivan a Caravelle.

Další novinkou je adaptivní tempomat ACC, jehož senzor měří vzdálenost a relativní rychlost vpředu jedoucího vozidla. Transporter je kromě toho sériově vybaven multikolizní brzdou. Pro verze s uzavřenou karoserií je nabízen nový systém adaptivní regulace podvozku DCC (Dynamic Chassis Control), který poskytuje řidiči volbu mezi různými nastaveními podvozku, například pro komfortní nebo sportovní jízdu. Zajímavou novinkou je také systém sklápění sedadel Easy-Entry, který je možno objednat pro Transporter Kombi a Caravelle.

Informační a zábavní systém zaujme svým 6,33“ displejem, který je citlivý na přiblížení. Jakmile přiblíží řidič nebo spolujezdec ruku k dotykovému displeji, přepne se systém automaticky z režimu zobrazování do režimu ovládání. Displej je kromě toho vybaven funkcí, která umožňuje stíracím pohybem prstu procházet seznamy nebo listovat nabídkou multimediálních souborů. Zákazníci se mohou rozhodnout také pro rozhraní „Comfort“ pro mobilní telefony, které zahrnuje propojení mobilního telefonu s anténou vozidla, dodatečný vstup USB a ergonomickou přihrádku pro odložení mobilního telefonu.

Nové modely T6 lze v rámci předprodeje objednávat u všech prodejců značky Volkswagen Užitkové vozy od 4. června 2015. První vozy budou zákazníkům předány v září 2015, kdy bude modelová řada T6 oficiálně uvedena na český trh.

Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2010
Stav: 152 891 km
Cena: 160 000 Kč
Volkswagen Golf 1.4
Rok výroby: 2009
Stav: 116 657 km
Cena: 140 000 Kč
Volkswagen Golf 1.6
Rok výroby: 2012
Stav: 105 800 km
Cena: 160 000 Kč
Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

V pátek fakticky končí povinnost zimních pneumatik a nastává čas těch letních. Podívejte se na výsledky testu dvaceti pneumatik v několika disciplínách. Můžete se tak lépe rozhodnout, co si nechat na auto nazout.

28.  3.  2017 | Milan Lažanský | 50 příspěvků
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

28.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 16 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 70 příspěvků