Šestiválec BMW M 3,2 l se loučí

22 komentářů

A.Kolaříková
4. ledna • 20:23

Každých 100-150 Kg na hmotnosti ubírá 1 s na zrychlení z nuly na sto..o zatáčkách ani nemluvě!

A.Kolaříková
2. ledna • 11:51

Chlapci chlapci..příchod 8mi hrnků byl to nejhorší co mohli fanouškům BMW udělat.Absolutně zabili charakter vozu!Zničili jeho charisma,které mu šestiválcoví motor propůjčoval!Jinak váha vozu má obrovký vliv na jeho jízdní vlastnosti to v každém pádu.Přeji všem fanouškům automobilismu aby mohli mít tu čest se svést s R 6 3,2 l.To,že BMW dělá nejlepší motory na celém širém světě všichni víme..A toto doopravdy byl nejlepší motor všech dob!

kert
1. ledna • 15:27

Ten novej 4lytr vosmiválec kterej tak haníte je velmi schopný nástupce už proto že má o 15kg méně než tento pohrobek. Nemyslím si že by se nějakého zákazníka dotklo že jeho vůz bude mít o litr větší obsah a o 2 válce navíc, obzvlášť v kategorii vozů kam jsou tyto motory směřovány.

RedBaron
1. ledna • 18:18

Tady jde spíš o to, že musí pohánět o 300 kg těžší a neohrabanější auto a tak jeho výkon ani lehčí hmotnost samotného agregátu není nějakým světoborným nárůstem na který může být majitel hrdý oproti staršímu typu, jsou to jen flastry na tyto neduhy. Naopak velmi znatelný je nárůst spotřeby, a to hned o několik litrů. Prostě kdysi platívalo, že s šestiválcovými BMW lze jezdit velmi rychle a když se rychle nejezdí, umí jezdit kolem deseti, dvanácti na sto. To už je tady ale dávno pryč, vždy jdete přes patnáct. Neblahý trend. Ještě dvě generace a vypadá to, že trojka bude s hmotností tam, kde je dneska Land Rover :o)

Pepe
2. ledna • 17:02

Jinak M3 e46 v plne palbe 1570Kg a M3 e92 1700Kg ..cili ne 300Kg naskok maximalne na CSL, kteremu bych dal prednost pred cimkoli:))

doombukurest
1. ledna • 20:01

uplny suhlas nova m3 mesto pod 15 nejde skoro nikdy
z4m bukurest bratislava a spat priemer 12.5l dedina-mesto 60 dialnica rumunsko 220 dialnica madarsko 160 mimo mesta 120
zvuk podla mna lepsi ako nova m3
vykon z4m daleko mensi ako nova m3 :(

Pepe
1. ledna • 22:40

Nevim, ale v vzhledem k tomu, ze M3 neni koncipovana jako drtic dlouhych tras...na to mame limuziny jako 7er, 5er atd, tak mi je spotreba o dva litry vyse uplne u toho, kam svetlo nesviti. To jsou fakt jen tlachy...novy motor dava vice vykonu a kroutaku v celem spektru az do omezovace a spotreba je napr o dost nizsi nez u 8 valce z M5 e39...na tracku rozdrti nova M3 starou a ve vsech testech vychazi porad jako cislo 1 v teto kategorii...IS-F ani AMG na ni nemaj pokud prijde na preciznost jizdnich vlastnosti na okruhu. Charakter je odlisny od e46, ale je dobra...a to ti rekne kazdy, kdo mel tu cest.z4m je zdradna ku.va, ktera potrebuje velmi pevnou ruku na limitu .... ale ma nerikam, ze diky motoru to neni zazitek:)

RedBaron
2. ledna • 12:39

Ty jsi natolik zaujatý motorem, že jsi nadobro zapomněl na to, že koně nedělají motor a motor nedělá auto. Auto je mnohem komplexnější celek a co je ti platné, že má motor větší objem a lepší průběh krouťáku, když je ZABIT HMOTNOSTÍ?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Pepe
2. ledna • 16:56

Kurna co je zabite hmotnosti? Meli jste moznost si zaradit s novou? Jedine, co se da vytknout je mekci podvozek jinak se s tim da prasit stejne jako se starou ... akorat je to odhlucnene a nejake to kilo navic tohle auto rozhodne nezabiji. Znova rikam, na nasich cestach je pouzitelnejsi nez stara, ktera skala na nerovnostech jako koza a bylo treba jet pomalu. Vzlyky nad vyssi hmotnosti bavoraku maji jen ti, kteri v nich nejezdi ... M3 neni supersport, ale auto vyuzitelne kazdy den a kdyz chces tak do kufra naladujes bagly na chalupu. Proste se je treba smirit s tim, ze casy e30ky jsou pryc a auta jsou tezka...s ohledem na komfort i bezpecnost.

doombukurest
2. ledna • 17:40

pepe mal som moznost jazdit aj novou aj starou a teraz preporovnanie s z4 ...
nova m3 je silnejsia o tom sa bavit nebudeme je pohodlnejsia ale sportovejsia je iba ked do toho narubes priplatky na podvozok ... to auto je tazke a citit to a stara e46 vobec neodskakovala z4 ta ano skace ako besna....
PS: ano na okruhu to nova m3 starej ukaze ale hlavne kvoli vykonu nie kvoli tomu ze ma lepsi podvozok

Pepe
2. ledna • 19:03

Verim, ze kdybych se vyvaroval EDC a koupil zaklad, ktery po te vymenil za stavitelny BILSTEIN B16® PSS9/PSS10, tak bude po starostech...ovsem clovek prijde na delsich trasach o trosku toho pohodli. Ale je fakt, ze volba mezi temito auty neni snadna ... treba uz jsem poznaceny tim, ze chci neco noveho:)

Pepe
2. ledna • 18:59

Oka ja osobne po zkusenostech a temer 100tkm se starou bych sel do nove ... na limitu bude pravdpeodobne ovladatelna hure, ale ten rozdil se mi vyplati ... asi nejsem takovy race driver

Pepe
1. ledna • 17:14

Presne tak, novy 8 valec je lepsi, protoze jede fakt vicemene od spodu a na konci spektra jede dale a nejen rve jako 3.2l. Je lehci navic. Nova M3 je beztak na nasich silnicich rychlejsi prave kvuli mekcinu naladeni podvozku. Ale i tak cest a slava patri R6 3.2l, ktery je opravdu famozni.

doombukurest
31. prosince • 20:20

som strasne rad ze som si spravil vianocnu radost z4m coupe....najlepise na celom aute je motor neskutocny zvuk vykon vsetko a to som menil s rs4 a aj tak som nadseny:D
porovnanie 3.2 a 3.0 twinturbo auta z4m coupe a 335i coupe
z4 ma navrch ale nie o vela asi tak 1-2s 0-200
pokial vas zastihne niekde na ceste 335coupe a nebudete mat otacky motora v spravnej urovni uz ju nedobehnete:(
zvuk 335i je nuda oproti mku
spotreba 335i pri plnom vykone je asi o 30% viac ako mka (takze nizsia naozaj iba papierovo)
335i ma turbodieru kto tvrdi opak trepe je sice mala ale je tam
335i za par 100 mozno tisic euro mate vykon 350 a viac koni bez poskodenia motoraporovnanie 335d coupe a z4m
335(chip na 320ps krutak okolo 700nm)
0-200 asi 2 auta rozdiel maximalka vacsia u 335d.....
spotreba o polovicu a viac mansia u 335d
zvuk katastrofa proste je to nafta...
turbodiera je a je vecsia ako u 335i
plati to iste ako u 335i stretnete ho niekde a nebudete mat zaradenu spravnu rychlost a otacky a uz to nedobehnetevolil som medzi 135i coupe a z4m coupe vysledok bol jasny atmosfera je atmosfera a 135i podvozok je slabsi ako mkovy(z4 je zakerna svina ked sa utrhne)

jb
31. prosince • 14:17

Bude nam chybet :-(

Lecitel
31. prosince • 14:17

A jaké motory teď budou dostávat Wiesemanny? :-(

Beaumont
31. prosince • 13:50

Tak tak, po fantastickém V6 Alfy Romeo s nerezovými koleny sání odchází do historie další fantastický motor. Má tam už zajištěno velmi čestné místo.

Hazoš
31. prosince • 12:39

....ještě že nemám na nový auto :-) k tomuhle motoru musí prostě přičichnout každý fanda!

Merkur
31. prosince • 12:33

Kamarád dřív dělal v renocaru a říkal v uvozovkách,že každá druhá M3 má už druhý motor,takže nevím,jak to s tou spolehlivostí autor myslel.

Zelí
2. ledna • 14:30

Konečně ten archaický ingot zmizí z výroby. Z majitelů báv s prasklou hlavou by se dala stvořit hvězdná armáda.

Pepe
2. ledna • 17:03

S54 s prasklou hlavou? No mozna jsi mel na mysli starsi motory TDS:))

Pepe
1. ledna • 17:16

Kazda druha ne...jen pokud byl majitel blbec a honil ji za studena nebo nemenil olej co 6-9t. km podle toho jak mu daval do tela. Malokdo chape, ze takove auto uz potrebuje peci po vsech strankach.

Doporučujeme

Články odjinud