Šestiválce Phoenix od Chrysleru se nedočkáme

5 komentářů

xjohny
23. října • 11:02

"Kromě jiného se počítalo s přímým vstřikováním benzínu, proměnným časováním všech ventilů či selektivním odpojováním válců."Zejména první věta, přímé vstřikování benzinu je nějaká novinka? :-)

no name
23. října • 11:10

Ne, ale celý systém dohromady byl novinkou.

xjohny
23. října • 15:32

V těch nových US motorech se toliko nevyznám ale upřímě:
1) přímé vstřikování - 80. léta
2) variabilní časování - 90. léta
3) vypínaní válců- 80. létaAle pravda, že poslední bod se doposud uplatňuje spíš v osmiválcích, možná je to u V6 opravdu novinka.

Marty
24. října • 9:33

Chrysler motory s VVT, resp dual VVT má, ale jen u čtyřválců.
Vypínání válců je zas u osmiválce HEMI 5,7.
No a přímý vstřik paliva dosud chrysler nemá, na to že je to věc z 80. elt to většina začla používat až nedávno:-D:-D:-D Většinou jeli všichni MPINo a tyhle 3 faktory - VVT, FSI a vypínání válců dohormady v ejdnom motoru má málokdo, resp. nikdo:-D

no name
23. října • 15:42

To ano, otázkou jde, zda je na trhu kombinace toho všeho. A navíc, v článku není psáno, že se jedná o novinku na trhu, ale o tom, že se tímto motor dostává na špici, což by bylo při tomto spojení v podstatě pravdivé.PS - vypínání válců bylo tuším jen u větších motorů, tedy V8+

Doporučujeme

Články odjinud