"Kromě jiného se počítalo s přímým vstřikováním benzínu, proměnným časováním všech ventilů či selektivním odpojováním válců."Zejména první věta, přímé vstřikování benzinu je nějaká novinka? :-)
Ne, ale celý systém dohromady byl novinkou.
V těch nových US motorech se toliko nevyznám ale upřímě:1) přímé vstřikování - 80. léta2) variabilní časování - 90. léta3) vypínaní válců- 80. létaAle pravda, že poslední bod se doposud uplatňuje spíš v osmiválcích, možná je to u V6 opravdu novinka.
Chrysler motory s VVT, resp dual VVT má, ale jen u čtyřválců.Vypínání válců je zas u osmiválce HEMI 5,7.No a přímý vstřik paliva dosud chrysler nemá, na to že je to věc z 80. elt to většina začla používat až nedávno:-D:-D:-D Většinou jeli všichni MPINo a tyhle 3 faktory - VVT, FSI a vypínání válců dohormady v ejdnom motoru má málokdo, resp. nikdo:-D
To ano, otázkou jde, zda je na trhu kombinace toho všeho. A navíc, v článku není psáno, že se jedná o novinku na trhu, ale o tom, že se tímto motor dostává na špici, což by bylo při tomto spojení v podstatě pravdivé.PS - vypínání válců bylo tuším jen u větších motorů, tedy V8+
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.