9 Fotogalerie Šestikolový Defender si říká o titul největšího monstra autosalonu Lukáš Dittrich 3. března 2015 • 17:10 Na velkých autosalonech je už tradičně k vidění mnoho různých tuningových kreací. Letošní Ženeva v tomto směru nabízí třeba Mercedes-Benz třídy S vyladěný od Brabusu na 900 koní, nicméně titul největšího monstra autosalonu zřejmě (pokud zítra neobjevíme ještě něco jiného) nakonec skončí u šestikolového Defenderu, o který se postarala společnost Kahn Design. Brabus v Ženevě ukáže také dvanáctiválcový model Rocket 900 Lukáš Dittrich Mercedes-Benz Tohle auto má být svým způsobem náhradou za šestikolovou třídu G, která se už nevyrábí. Oproti standardnímu Defenderu je tato specialita natažena o 400 mm v oblasti kapoty a o 800 mm v zadní části. Navíc je vůz také o 150 mm širší. Mercedes-Benz G63 AMG 6x6 vzali zákazníci útokem. Je vyprodáno Lukáš Dittrich Byznys Díky delší přední části vznikl prostor pro větší motor, takže se pod kapotu místo původního dieselu nastěhoval osmiválec GM s objemem 6,2 litru a výkonem 321 kW (437 k). Případní movití zákazníci se mohou rovnou těšit také na pancéřované verze.Sluší se ale doplnit, že se jedná zatím pouze o koncept. O nezájem ze strany jisté skupiny zákaníků se ale neobáváme. Land Rover První vůz Land Rover vznikl ve Velké Británii v roce 1947 jako inspirace americkým Jeepem. V roce 1978 se značka specializující se na terénní automobily oddělila od Rover Company. Vlastnilo ji BMW a Ford, od roku 2008 patří k indickému Tata Motors. Range Rover • Range Rover Velar • Range Rover Evoque • Land Rover Discovery • Land Rover Defender Vstoupit do diskuze (2) AutoRevue.cz PremiéryLand RoverTuningOff-roadyAutoAutosalonyDefenderŽeneva 2015Land Rover DefenderTitulTitAutosalónVelký autosalónDvanáctiválcový model