Šestikolový Defender si říká o titul největšího monstra autosalonu

Na velkých autosalonech je už tradičně k vidění mnoho různých tuningových kreací. Letošní Ženeva v tomto směru nabízí třeba Mercedes-Benz třídy S vyladěný od Brabusu na 900 koní, nicméně titul největšího monstra autosalonu zřejmě (pokud zítra neobjevíme ještě něco jiného) nakonec skončí u šestikolového Defenderu, o který se postarala společnost Kahn Design.

Tuning | Autosalony | Luxusní auta | Mercedes-Benz | Ženeva 2015

Brabus v Ženevě ukáže také dvanáctiválcový model Rocket 900

Tohle auto má být svým způsobem náhradou za šestikolovou třídu G, která se už nevyrábí. Oproti standardnímu Defenderu je tato specialita natažena o 400 mm v oblasti kapoty a o 800 mm v zadní části. Navíc je vůz také o 150 mm širší.

Luxusní auta | Off-roady | Byznys | Mercedes-Benz

Mercedes-Benz G63 AMG 6x6 vzali zákazníci útokem. Je vyprodáno

Díky delší přední části vznikl prostor pro větší motor, takže se pod kapotu místo původního dieselu nastěhoval osmiválec GM s objemem 6,2 litru a výkonem 321 kW (437 k). Případní movití zákazníci se mohou rovnou těšit také na pancéřované verze.

Sluší se ale doplnit, že se jedná zatím pouze o koncept. O nezájem ze strany jisté skupiny zákaníků se ale neobáváme. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Mercedes GLK 2.987
Rok výroby: 2008
Stav: 148 800 km
Cena: 399 000 Kč
Mercedes Vito 2.143
Rok výroby: 2011
Stav: 191 508 km
Cena: 191 000 Kč
Mercedes Třídy A 1.498
Rok výroby: 2010
Stav: 33 868 km
Cena: 150 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků